Seuraa 

Olemme mieheni kanssa vihdoin alkaneet yrittämään perheenlisäystä!

Minä olen haaveillut lapsesta jo vuosia, vihdoinkin mieheni alkanut haaveilemaan samasta asiasta.

Tämä on ollut ensimmäinen kuukausi meidän yrityksessä.. ensimmäiset lastit on lastattu :)

Kuinka monella teistä on tärpännyt heti ekasta yrityksestä? Millaisia tuntemuksia kehossa? Mistä " arvasitte" että olette raskaana?

Jännittää.. :)

Kommentit (16)

Meillä on kaikki kolme raskautta lähteneet heti ekasta yrityksestä. Ollaan joskus naureskeltukin, ettei tarvi kuin alushousuja heilauttaa, niin jo odotetaan! Muistetaan kuitenkin olla oikeasti kiitollisia ja onnellisia tästä hyvästä tuurista.

Alkuun testin tehnyt kun menkat myöhässä, ja pikkuhiljaa oireita alkanut ilmaantua. Mun oireet olleet alussa palelu ja kauhea nälkä!

katjairina:

Lainaus:

Olemme mieheni kanssa vihdoin alkaneet yrittämään perheenlisäystä!

Minä olen haaveillut lapsesta jo vuosia, vihdoinkin mieheni alkanut haaveilemaan samasta asiasta.

Tämä on ollut ensimmäinen kuukausi meidän yrityksessä.. ensimmäiset lastit on lastattu :)

Kuinka monella teistä on tärpännyt heti ekasta yrityksestä? Millaisia tuntemuksia kehossa? Mistä " arvasitte" että olette raskaana?

Jännittää.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä tärppäsi myös ekalla yrityksellä, mutta odotus päättyi keskenmenoon raskausviikolla 9. Ennen plussaamista oireina oli rintojen vihlonta ja etova olo, jos ei ollut syönyt vähään aikaan. Lähes heti plussatestin jälkeen alkoi mahan nipistely ja turvotus.

Eka sai odottaa yhden kierron, toka puolvuotta, kolmas lähes vuoden ja nyt sitten neljäs tärppäs heti, mutta tuli sitten keskenmeno, mutta sitten heti km:n jälkeen taas tärppäs ja nyt viikko 5+0, ihan ihmettelen tätä hedelmällisyyttä:) Oikein paljon plussaonnea!

Onnea kaikille teille, kenellä raskaudet alkaneet helposti ja heti. Mutta realistisuuden nimissä on vastattava myös se ei todellakaan. Ei ekasta, tokasta..En ala laskemaan kiertoja, mutta vuosia menny 5, eikä ole tärpännyt kertaakaan.

Että kaikki on mahdollista lasten saamisen suhteen, toisilla onnistaa heti, toisilla ei koskaan.

Onnea yritykseen ja toivotaan pikaista tärppiä!

En ollut uskoa itseäni/testiviivaa, sillä olin syönyt putkeen pillereitä 12 vuotta ja heti lopetettuani siis raskauduin. Ostin testin heti sinä päivänä tai seuraavana kun menkat olis pitänyt alkaa ja viivahan siihen tuli. Oli siinä miehelle sanomista sitten kun olin varoitellut että älä toivo liikoja, voi mennä kauan kun on varmaan hyvät hormoonihäiriöt nappuloista.

Itse tiesin heti ettei menkkoja tulekaan, oli jotenkin erilainen olo. Rinnat oli tosi kipeet, eikä mulla koskaan aiemmin ole ollut menkkojen takia. Kos en olisi vahvasti epäillyt, en olisi edes mennyt testiä hakemaan, mutta oli jotkut ryyppäjäiset tulossa ja halusin varmistua :)

Onnea yritykseen!

Olen ollut neljästi raskaana ja kaksi raskauksista alkoi ekasta yrityskierrosta. Toinen jopa niin, että puuhailtiin kierron aikana yhden ainoan kerran! Se oli jo tuuria... :-)

Nyt yritellään kolmatta lasta (takana siis myös 2 keskenmenoa) ja eka yk menossa. Saa nähdä kuinka tällä kertaa käy.

Kahdesti on tärpännyt heti! Ja ainakin pienimmäisen kohdalla vain yhden ainoan kerran raksteltiin koko kierron aikana! :))

Aina olen luullut, että menkat alkaa kun olen ollut raskaana. Tuntemukset on hyvin samanlaiset. Väsymys on yleensä mulla ollut ensimmäisiä oireita.

Onnea!

Esikoinen sai alkunsa ihan ekasta yrittämästä ja nyt ilmeisesti on käyny sama homma toisen kerran..En oo vielä testiä tehny mut aika saletti..Et silleen..:)

Eli valitettavasti meillä ei ole esikko tärpännyt ekasta yrityksestä, eikä tokasta, eikä kolmannesta, eikä neljännestä, eikä viidennestä, eikä kuudennestakaan. En todellakaan tahdo lannistaa enkä masentaa, ajattelin vain muistuttaa, että vaikka moni tässä pinossa onkin ollut oikein onnekas, joillakin on niin sanotusti kakka säkä.

Plussaonnea kuitenkin sulle, mulle ja meille kaikille!

http://metku.net/~pesu/raskaudenalkaminen.php

Minni-Maija yk 7

Mulla on molemmat lapset lähtenyt heti ekasta yrittämästä tulemaan, ja olen siitä erittäin onnellinen.

Nyt olemme alkaneet yrittämään mieheni kanssa kolmatta lasta ja eka yrityskierto olisi meneillään..Saas nähdä kuinka nyt käy!! Nyt tuntuu ettei se voi tärpätä ekasta, koska onhan tuota ikää enemmän ja kiloja..Mut luojan haltuun!=)

Mut oikein paljon onnea yritykseen ja toivotaan tärppiä!!Lähetän paljon ++++++++++++++- tuulia!!=)

KaHeLiKa kp 17/28-32 yk 1-> ja eikun odotellaan!!!=)

Meillä on kolme lasta.Esikoista aloin odottaa parin kuukauden kuluttua kun olin lopettanut pillerit.Keskimmäistä aloin odottaa kun jätimme yhden ainoan kerran käyttämättä kondomia.Kolmatta aloin odottaa heti kun jätimme ehkäisyn pois.Eli olen hyvin kiitollinen että näinkin helposti olen raskaaksi tullut.Meillä aika on mennyt lähinnä mieheni ylipuhumiseen.

Varhaisimpia oireita on ollut kaikilta tiheä virtsaamisen tarve.Kolmannelta pahoinvointi alkoi ennen kuin tein edes raskaustestin eli jotain rv 3+5.Raskaudet kaikki menneet hyvin paitsi tuo raju pahoinvointi ja oksentelu kiusanneet jokaisessa raskaudessa.

...ja kahden km:n jälkeen. Mutta toinen lapsi tärppäsi heti. Mistä lie sitten johtuu? Siitäkö, että keho on jo tottunut hormooneihin?

Tsemppiä!

ja siitä edelleen ylionnellinen ja kiitollinen. Nyt menossa raskausvko 14 ja ekaa tosiaan odotellaan.

Raskaana en arvannut olevani vielä viikkoihin hedelmöittymisestä. En halunnut testata ennen kuin olen melkein varma ja testin teinkin sitten vasta joskus kiertopäiviä 55 kohdilla :) Siihen mennessä olin muutamana aamuna pahoinvoinut, joten silloin uskalsin jo plussaan uskoa. Muita oireita ei oikeastaan ollut.

Tsemppiä ja ihania yritysaikoja :)

Fudgis

Ei tosiaan tärpännyt ekasta, eikä tokasta, kolmas alkaa nyt. Saas nähdä. Ja kun olen tätä palstaa lukenut, niin eipä täällä kaikilla ole kolmannesta neljännestä tai seitsemännestätoistakaan kerrasta tärpännyt. Eli olemme niin kovin yksilöllisiä tässäkin hommassa.

Onneksi on myös noita ekasta onnistuneita!! :) Ja toivottavasti heitä tulee vielä lisää. Eli onnea yritykseen meille kaikille!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat