Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Paitsi tykkää äitistä, isistä, pikkuveljestä, sekä isovanhemmistaan.

Kommentit (5)

tykkää meistä vanhemmista, isovanhemmista ja läheisistä tutuista.

Joskus voi sanoa jostakin vieraasta, jota ei tunne tai ei ole pitkään aikaan tavannut että en tykkää tuosta. Olen kyseisessä tilanteessa sanonut että sinä varmaan vähän ujostelet tuota ihmistä, kun et ole häntä pitkään aikaan tavannut tai koska hän on sinulle vieras. Siis olen yrittänyt korostaa lapselle sitä että kyse ei ole välttämättä siitä että hän ei tykkäisi vaan että hän ehkä ujostelee. Toisaalta, olen kyllä senkin sanonut että kaikkien ei tarvitse tykätä kaikista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ihmiset, koska ei tykkää ihmisistä :( Ei osaa kertoa miksi ei tykkää muista. Hänellä on kuitenkin kavereita, ja on iloinen, ja sosiaalinen tyttö. Mutta mistä tälläinen ajatus yhtäkkiä tulee? Pelottavaa. -ap-

jos hän on pettynyt jollain tasolla? Meidän poika oli myös pienenä tosi sosiaalinen ja avoin. Meni innolla toisten ihmisten luokse. Kunnes pettyi.... kun huomasi, että toiset eivät käyttäydykään yhtä innostuneesti vaan suorastaan ilkeästi. Tämän jälkeen hän alkoi käyttäytymään tosi varauksellisesti ja epäluuloisesti.

Nyt hän on 8 v ja sellainen lonely rider. Hän päästää lähelleen vain harvoja ja valittuja.

Tytöt on yök (poika kyseessä) eikä koskaan ota vaimoa (heh heh), mutta muista pojista tykkää ja päiväkodin hoitajista yms. lähipiirin lisäksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat