Vierailija

Minä ennustan että maapallollamme tapahtuu luonnonkatastrofeja ja kamala tauti niittää kansaa.

Tämä tuli mieleen tuosta ilmestyskirja ketjusta, mutta mitä oikeasti ennustaisitte? Selviytyykö ihmiskunta niin pitkälle?

Kommentit (5)

asteroidi ehkä tappaa maapallon vuonna 2035. Asreroidi saattaa myös tulla yllättäenkin milloin vain, sillä niitä on paljon. Läheltä piti tilanne oli 2004 ( siitä oli todella vähän lehdissä!). Kalat ovat kuolleet siihen mennessä. Ilmaston lämpenemistä ei osata tarkalleen ennustaa, mutta se näyttää kiihtyneen kovasti. Kovin valoisalta ei näytä. Tiedelehtikin antaa aika pelottavan kuvan tulevaisuudesta. Ydinasevarustelu on kovasti kiihtynyt. Jos ydinsota tulisi, ei varmaan jäisi moni eloon. Niin aggressiivisilla mailla niitä on.

Raamatun ennustukset näyttävät todella toteutuvan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä luulen että vuonna 4000, ihmiskunta on jättänyt maapallon ja asuu avaruudessa etsien uutta kotiplaneettaa toivoen maapallon vielä eheytyvän että pääsisi takaisin tänne. Voisin tietty varoiksi sanoa sen näin että siinä on mahdollisimman paljon tulkinnanvaraa: Silloin ihmiskunta on jättänyt asuinsijansa ja etsii uutta kotia toivoen kuitenkin pääsevänsä takaisin omille asuinsijoilleen.

Tämä ennustus toteutuu ainakin mikäli silloin ollaan viel hengissä. Aina löytyy joku vaeltajakansa :).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat