Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mikä oli enneniakaisuuden syy? miten synnytys käynnistyi yms..

itselläni rv 22 alkoi kohdunsuu kypsymään ja nyt rv31 kohdunsuu pehmeä ja kokonaan auki 1-2cm sisäsuu auki hieman enemmän kun ulkosuu. päivittäin tulee useita supistuksia jotka eivät kuitenkaan ole kivuliaita. toki tuntuvat kun ovat todella napakoita ja vatsan vetää ihan kivikovaksi. 3 kertaa olen olut osastolla saamassa supistusten estoon lääkettä joka tehonnut hyvin.

pohdin tässä että millähän toden näköisyydellä vauva tulee mailmaan ennen aikojaan.

Kommentit (5)

supisteluihin, olin myös osastolla monta kertaa. Supistelut olivat todella kipeitä, ja viikolla 32 olin jo synnytyssalissa mutta se saatiin pysähtymään.

Loppujen lopuksi vauva syntyi vkolla 36+6, synnytys alkoi lapsiveden menolla, sen jälkeen aloin vuotaa rajusti verta ja suoraan leikkaussaliin. Vuodon syy oli etinen istukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Loppujen lopuksi kaikki meni tosi hyvin. Vauva ei joutunut edes hengityskoneeseen vaan pärjäsi keskoskaappiin johdetulla hiukan normaalia ilmaa happipitoisemmalla ilmalla. Keskolassa vierähti kolme viikkoa, ennen kuin saimme hänet kotiin. Kotiintulopäivä on ollut varmasti elämäni onnellisimpia.

Reilun vuoden ajan kävimme keskussairaalassa keskoskontrolleissa ym. Mitään suurta huolta ei ollut koko aikana, seurailtiin.

Nyt meillä on kohta kuusi vuotias reipas ensi syksyn eskarilainen.

Joten kaikki voi mennä tosi hyvinkin. Älä turhaan murehdi, keskity nyt lepäilyyn, se lienee vauvasi kannalta parasta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat