Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olin tänään Keski-Espoossa lastevaate kirpputorilla ja kylläpäs oli vanhoille rievuille laitettu hintaa, jestas sentään.

Kulahtaneet sukkahousut 1 euro, kaksi paria vanhoja nyppyisiä liukueste sukkia 1 euro, vanha kulahtanut hieman rikkinäinenkin " merkki" fleecepusero 5 euroa!!! Loppuun käytettyjä, pesunhaalistamia rättejä 2 euroa kappale!

Hei ne on euroja, ei markkoja!! Kuka moisia hintoja maksaa?????

Kommentit (19)

...miten aina löytyykin joukkoon niitä ihmisiä, joiden mielestä on ihan että meidän, jotka vaatteet haemme uutena kaupasta pitäisi niistä sitten kirpparilla pyytää vain 0,50-1e?? Mikä ihmeen juttu se on että mun pitäisi harrastaa jotain hyväntekeväisyyttä muita kohtaan? Kyllä hyvästä voi ihan hyvin pyytää hyvän hinnan. Ja legon fleece saa tosiaan olla jo hieman nyppyinen ja silti 5e ihan kohtuu hinta. Uuden veroisesta olisinkin siten kirpparilla valmis maksamaan sen 10-15e!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Muumi sukkahousut maksavat uutena 8 e- eli yleensä 50% normaalihinnasta on ainakin merkkituotteilla kohtuullista

--- eli kyllä itse maksaisin sen 1 e...

ja

jos fleece oli esim. Lego- niin kyllä hinta on tuo 5 e oli ok...

--

Kierrätyskeuskuksista jaa hyvää edullisesti-

ostan omilleni kassikaupalla- mutta en pk-seudulta, koska siellä vähemmän tarjolla

hyviä hintoja, eikä tavara mitenkään jäänyt käsiin. 450 e oli myynti kuudesta päivästä noilla lastenvaatteilla! Ihan kiva, että löytyy niitäkin, jotka on valmiita antaan hyvistä merkkivaatteista hyvän hinnan!

Vaikka siis pusero oli kauhean näköinen. Ja vanhoista nukkaisista sukkahousuista 1 euro on aika paljon.

Taidanpa lähteä kirpputorille myymään, siellähän voi tehdä todellahyvät rahat jos kaikki ovat yhtä auliita maksamaan kuin sinä :-) ap

ja kahdet uutta vastaavat. Ei postikuluja koska kävin hakemassa. Yksille sukkiksille tuli hintaa siis 1.33 e.

Vähän parempi kuin maksaa kirpparilla joistain nyppyhousuista euron.

Esim. joskus törmännyt trikoohousuihin joissa tahraa, haaroissa pieniä reikiä ja hintaa saattaa olla 3¿. Minusta se on törkeä hinta lumpusta.

Noita näkee tosi paljon nykyään.

Itse olen kyllä valmis maksamaan uudenveroisesta/hyväkuntoisesta käytetystä, mutta mitään lumpputavaraa en osta oli merkki mikä tahansa.

Ja jotkut vielä maksaa niitä. Minusta sopiva hinta esim. bodylle on max 50 senttiä, oli merkkiä tai ei.

Fleecestä en kolmea euroa enempi maksaisi. Viisi euroa jos on, niin saisi olla aika uudenveroinen tai erikoisempi.

Toinen on toi tunnearvo juttu: kun ihminen sanoo myytävänä olevaan vaatteeseens liittyvän tunnearvoa ja siksi pyytää kovaa hintaa. Enpä maksa kenenkään tunnearvoista, kannattais miettiä onko edes valmis myymään kamppeitaan, jos on niin kiinni niissä.

jos siellä kaupassa kierrellessä viitsii vauvautua kastomaan niitä poistolaareja. Niistä saa oikeasti ihan uusia 1-2 eurolla kun mallit vaihtuu tai kun koot on vähissä. En kyllä rikkinäisistä " muumeista" maksaisi minäkään

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat