Seuraa 

Etsin merimiesasuja kesähäihin katraalleni ja ehdottomasti suomalaista. Onko mahdoton yhtälö? Olen koittanut itse löytää,löysin googlettamalla

http://www.metsinkainen.fi/tuotteet/alextinan-meri/

Onko jollain kokemusta? Hinnat on jo kyselty ja sähköpostitse olen ollut heihin jo yhteydessä,mutta onko jollain kokemusta Metsinkäisen tuotteista ja palvelusta?

Kaikki tieto otetaan vastaan

Kommentit (12)

tilaus toimii nopsasti,maksoin tilille ja he laittoivat tuotteet tulemaan. Nettisivuilla vain osa heidän tuotteistaan,pystyvät tilauksesta tekemään ihan mitä vaan malliston ulkopuolelta. Nopsa ja ystävällinen palvelu.

Voin vain suositella myös:))

mutta lasten vaateliikkeessä näin merimies vaatteita kesään tytöille ja pojille. Tarkemmin en tutkinut, kun ei ihan meidän juttu, mutta muistelisin että olisi ollut Kinderitin vaatteita. Aivan satavarmaksi en mene sanomaan, mutta jos lähelläsi joku liike joka myy Kinderit-merkkiä niin kannattaa käydä kysymässä jos vaihtoehtoja noille metsikäisen puvuille haluat. Kinderien sivuilla ei mallistossa näkynyt noista kuvia, mutta eipä siellä koko mallistoa muutenkaan näyttänyt olevan.

www.kinderit.com/

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Missäpäin asustelet? Ajattelin, että josko paikkakunnallasi olisi liike joka myy Metsinkäisen tuotteita niin voit käydä tutustumassa tuotteisiin " livenä" .

Itse en voi muuta kuin suositella!! :)

Juuri nuo erikoiset tuotteet mm. merimiesasu on Metsinkäisellä aivan ykköstuotteita :) Suosittelen lämpimästi!

Itse asun ihan liikkeen vieressä,nyt ovatkin sitten muuttaneet,uudessa liikkeessä en ole vielä päässyt käymään.

Meillä ostetaan suurin osa liikkeestä,mutta vielä kun emme asuneet lähellä,postitus ja laskutus toimi hienosti. Ja aina on saatu oikea koko ja ihana tuote.

Siinäpä se kysymys tulikin. Tilasin nimittäin sellaisen, ei ole vielä tullut ja en kerkeä uutta hankkimaan jos on huono. Hinta vaihteli haalarilla 27-47e.

Tilasin tammikuussa suoraan Metsinkäiseltä (tytölle mekon, pojalle pojan asun). Toimitusaiaksi sanoivat pari viikkoa, asut tulivat viikossa. Tilaus sujui näppärästi sähköpostitse, olin kaikin puolin tyytyväinen. Asut ovat herättäneet suurta ihastusta :)

Minä maksoin 86cm mekosta n. 50¿ ja 98cm merimiespuvusta n. 60¿. Mekko on vähän pitkä vielä meidän 1v 3kk tytölle, lyhytjalkainen poika taas hukkuu 98 housuihin, mutta 98 paita on sopiva nyt 2v 10kk pojalle. Minusta vastaavat hyvin kokoaan, eivät ole mitenkään kauhean reiluja tai pieniä mitoitukseltaan.

MoominMamma. Eikös sullakin ole poika vm.-04 toukokuulta? Muistelen että asuttiin silloin samoilla kulmilla :=)

Soitin kyllä sinne ja kyseinen haalari oli loppunut ja olisi mennyt pari viikkoa sen tekemiseen. Minä tilasin sen Vauvan tähti nimisestä liikkeestä ja maksoi postikuluineen 27e. Eilen se tuli ja oli todella kaunis puku.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat