Vierailija

Kommentit (23)

Ja painoa mulla 58 kiloa. Toivottavasti imetyksen loputtua jäljelle jää vain ne kuuluisat nahkarukkaset. Nää lollot on ärsyttävät hölskyttimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuppikoko on D95 tai D100 riippuu vähän. Kauniin näköiset vielä imetyksenkin jälkeen, mies jaksaa ihastella. ;) Painoa minulla on 145kg.

Mun tissit on oikeesti kokoa AA 70. Ja toinen tissi toista pienempi. Sitä ei ole oikeestaan ollenkaan. Painan 47kg. Mutta tuntuu etten ole nainen kun ei ole tissejä.

miksen vois saada sellaisia isoja tissejä enää ikinä takaisin.. byyyhyyy! On naiseus täysin nollassa kun mun tissit on just samannäköiset kun mummullani 70-vuotiaana.

entinen D-kuppi on litistynyt imetyksien jälkeen B-kupiksi. Siis koko sinänsä riittäisi, terhakkana tissinä mutta kun liivit ottaa pois on jäljellä tyhjä pussi :(

Niin ja painoa on kai 65kg

Ennen lapsia koko oli 75B ja olin siihen tyytyväinen, imettäessä paisui koko 75E:ksi ja nyt koko on 75D, painoa mulla noin 50 kg. Isot rinnat tekee minut lihavamman näköiseksi mitä oikeasti olen.

Koko on 75DD, painoa on 63 kiloa, senttejä 171. Ja ihme ja kumma, rinnat eivät roiku, vaikka olen viisi lasta imettänyt. Olen ihan varma, että syynä on se, että pidän öisinkin liivejä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat