Seuraa 

Siis voiko rt näyttää tuloksen jo ennenku menkkojen ois pitäny alkaakaan..? Ja jos niin miten paljo aikasemmin? Mulla menkkohin vielä viikko aikaa ja on ollu niin outoja tuntemuksia mahassa et ei voi oikein muuta olla ku raskauden ensioireita..Vastatkaa pliis!

Kommentit (12)

Mullakin menkkoihin vielä viikko aikaa, mutta pakko oli tehdä testi. Mahassa tuntunut oudolle jo monta päivää, osa varmaan kuvittelua, tiedän! Nyt testi näytti semmoisen ihan hailakan viivan, enkä ole varma miten se pitää tulkita. En voi uskoa, että onni potkaisisi eka kerrasta! Mutta toivon niiiin paljon.. Odotan nyt niihin menkkoihin ja teen sitten toisen testin. Sekavat tunteet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

voithan koittaa, parempi ois tietty odottaa pari päivää.

Mutta itse sain eilen herkällä testillä värillisen haamun, oviksesta oli n.9 päivää ja tänään Clearbluella selvemmän haamun. Odottelen tummenemista ja että tuleeko menkat lauantaina.

Mulla on ollut kemiallisia aikaisemminkin, joten en uskalla vielä iloita.

sitä plussaonnea sulle, kerrohan sitten miltä näytti. Muista että nega voi sitten myöhemmin olla plussaa!

testin pitää olla herkkä, esim.Acon.

Mutta jos vielä viikko oletettuihin menkkoihin, odottaisin pari kolme päivää ennen testausta. Oviksesta kestää noin viikko (4-10 päivää) kun hedelmöittynyt munasolu kiinnityy kohtuun, jonka jälkeen raskaushormonia alkaa kehittyä.

Toivottavasti oli jotain apua tästä, onnea testaukseen!

mulla on kahden vanha poika, mutta en muista yhtään kuinka hänestä tuli merkkejä. Oltiin niin varmoja että saataisiin yrittää kauan mutta hänpä päätti tulla melkein heti. Nyt on taas kauhea vauvakuume ja millään malttaisi odotella sitä oikeaa hetkeä tehdä testi.

Voiko kaikki oireet olla kuvitelmaa, kun haluaa niin kovasti vauvaa?

Raskaustesti ei näytä positiivista ellei henkilö ole raskaana. Herkillä testeillä testattaessa pelkona on vain se, että jos tuleekin valitettavan yleinen erittäin varhainen keskenmeno, seuraava testi saattaakin näyttää negaa sen takia. Ja esimerkiksi mammaksin herkät testit saattavat näyttää plussan jo kahdeksan päivää hedelmöittymisen jälkeen mutta tämä on tosiaan hyvin yksilöllistä.

mitä tuleman pitää..eli 8 pv hedelmöittymisestä..mut uskallanko tehä vielä huomenna vai odotanko vielä muutaman päivän..Mut ku ei malttais...:/

autto kun auttokin tosi paljon!! Pitää vaan sit odotella..Tilasin kyllä tossa pari paivää sitten mammaksi-nettisivun kautta erittäin herkän raskaustestin niin testailen sit sillä vaikka loppuviikosta ens viikolla, jos vaikka selvyys tulis..Mut kiitos oikeesti vielä!:)

mulla myös viikko aikaa kuukautisten alkuun.. ensimmäinen yritys menossa..

mulla on oikeesti alavatsassa ihme nipistelyä.. mistä saattaa johtua? .. tai siis onko muilla samanlaisia oireita ollut ennen plussausta?

en millään malttaisi odottaa viikkoa.. :)

mulla oli noin viikon ajan nipistelyä mahassa nyt ei tunnu oikeestaan mitään..nipistely alko ovulaatiosta ja loppu tasan viikon päästä siitä..Yks ilta koski ihan jo oikeesti ei vaan nipistelly..Tiiä häntä mikä on..

Mut minä otin järjen käteen ja odottelen kiltisti oletettujen menkkojen alkamista..Kattoo sit et jos ei mitään kuulu niin sit vasta tekis sen testin..

Mut odotteleva fiilis on..

BB

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat