Vierailija

Kaksi nuorta undulaattia pikaisesti kotia vailla, astma senkun pahenee. Sydän-Satakunnan alueella. hp. 30 euroa.

Kommentit (21)

paitsi sellainen kanarianlintuhäkki, joka on ihan liian pieni undulaateille, mutta jossa linnut oleilivat sen aikaa, että itse sain rakennettua isomman häkin, eli reilun viikon. sen voin antaa mukaan 5 eurosta.

... astma ja allergia alkaa pikkuhiljaa menemään jopa anaflyaksiaksi, oireet pysyvät enää hädin tuskin kurissa valtavalla määrällä lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tärkeintä olisi hyvä koti. Mutta kun on itse maksanut linnuista 50 euroa (edellinen omistaja joutui myös allergian takia myymään, sitä edellisen luopumisen syytä en tiedä), niin ei niitä mielellään ihan ilmaiseksikaan anna.

Mukaan en voi antaa kuin sen liian pienen häkin, jossa linnut voivat kuitenkin oleilla viikon pari, kunnes mahdollinen häkitön ostaja ehtii joko itse rakentaa isomman häkin, tai ostaa sellaisen. En voi itse rakentamaani häkkiä antaa mukaan, koska se on seinän nurkkaan rakennettu, eikä sitä voi oikein purkaa hajottamatta. Sopivaa häkkiä ei ole siis mukaan antaa, se täytyisi ostajalta löytyä, tai ainakin ostajan tulisi hankkia se pikimmiten.

kiinnostunutkin nyt katosi.. Nää tirpat tosiaan tarvis sen kodin, enkä oo hylkäämässä tai tappamassa, ku ite alunperin ne siltä kuolemalta " pelastinki" . Olisko reilua, jos oisinki antanut vaan vähäsen jatkoaikaa,ei, nää ansaitsee kyllä ihan oman kunnon kodin.

Linnut ja loppu ruoka, juomapullon voin kanssa antaa mukaan ja tietenkin hoito-ohjeet. Eläinkaupassa saat tuolla 30 eurolla yhden linnun. Tärkeintä on kuitenkin hyvä koti, kuulisin mielelläni kuulumisia linnuista vielä myöhemminkin. Ilmoituksen kokonaisuudessaan, ja yhteystiedot voi käydä katsomassa suomi24, myydään lintuja sivulta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat