Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tulimme juuri iltakävelyltä kotiin. Siellä 2v9kk tyttöni sai uhmakohtauksen ja kieltäytyi istumasta rattaista, heittäytyi maahan, kieriskeli ja huusi valtavalla äänellä. Nostin hänet syliin ja yritin kävellä eteen päin, mukanamme oli myös vauva. Ohitse meni kaksi naista, toisella n.1v. lihava lapsi istumassa rattaissa paikoillaan, kun tämä toinen äiti alkoi kovaan ääneen arvostella, että mikähän lastani vaivaa ja katsoi minua päästä varpaisiin. Arvosteli 2-osaista vk-pukuakin(siisti merkkipuku) neitin rimpuillessa niin, että masu pilkahti alta, että eikö lapsella ole mitään muuta päällä ym ym. vaikka tietenkin alla oli collegepuku ja alusvaatteet. Voi että mua raivostutti!

Olen pyrkinyt säännölliseen päivärytmiin ja hoidan lapseni tunnollisesti, puen hyvin jne. ja itsekin liikun siististi pukeutuneena. Olisi edes arvostellut vähän hiljempaa, etten olisi pahoittanut mieltäni...

Odottakoon vaan, kun oma lapsensa tulee samaan ikään. En olisi koskaan uskonut, että tämä voisi olla tällaista...

Kommentit (10)

ja sivistys samaa tasoa, kuin näkemälläni äidillä. Ja haloo, Suomi on aika iso maa, ei täällä pohjoisessa ole yhtä lämmintä kuin siellä etelässä...

Jo tähän ikään mennessä on oppinu juoksemaan ja on joskus hankala saada ruotuun jos on halu vaan mennä. Tällöin juuri rassaa kun samanikäisten lasten kanssa olevat äidit katsovat ihmetellen touhua.. Eivät tajua vielä mitää ku itsellä pallerot ovat 12kg eivätkä osaa kuin vasta nousta seisomaan tukea vasten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uhma se tulee sille pallerollekin ja saa sekin äiti ähöttää naama punaisena vielä, kun tyyris tyllerö rypee kaupan lattialla. Parhaassa tapauksessa sillä on lisäksi vaunuissa pönäkkä vauva. Anna hyvän kiertää.

Nyt olin ilkeä, mutta välillä ärsyttää suunnattomasti äidit, joilla about 1v. enkeli, niin omanikin oli kunnes tuli vauva ja uhma. Kuuluu elämän kulkuun, joskus vain kiukuttaa itseä. Mä olisin varmaan ladannut takaisin, sinä toimit oikein ja vaikenit. Jätä koko planttu muija omaan arvoonsa.

Eikä todellakaan ole tapana änkeä kolmivuotiasta rattaisiin huvin vuoksi, oli kävellyt todella pitkän matkan, väsynyt ja siitä syystä varmaan tuli uhmakohtauskin. Ja yritin kaikenlaista muutakin, neiti oli pelkkää spagettia, ei kävellyt, vaan heittäytyi maahan.

Olisit antanut kävellä niin ei olis tarvinnu tapella!

Siks toisekseen, meinaatko tukehduttaa sen lapses kun tällä säällä on vaatteita kuin pakkaskelillä?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat