Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

vai onko nää ovisoireiluja...

nyt on kp 18 ja kierto on 30 päivää, oviksen ensimerkkejä tunsin kp 14, mahdollinen hedelmöittyminen kp 12 tai 16.

Tulikohan kirjoitettua mahdollisimman epäselvästi..

Mä yleensä bongaan oviksen helposti. Nyt tää alamahan ja ristiselän jomottelu ja polte vaan jatkuu, tissit on niin ältsyn kasvaneet ja arat ettei liiveihin mahdu (mulla ei oviksen aikaan mun mielestä koskaan ei näin etuvarustus oireile vahvasti), valkkis vuotavampaa (limskut bongasin kp14 muistaakseni) ja tää nivussärky ihmetyttää mikä aiemmissa raskauksissa lähes ensi oire.

Mutta voiko mahdollisen raskauden ensimerkit tulla näin aikaisessa vaiheessa vai onko tää joku myöhäinen ovisoireilu vai mikä tää on...

Onhan tässä hirveesti olut lähipäivinä kellon täydeltä fyysistä työtä ja stressiä ja lentsukin vielä lähenee loppuaan mutta ihmetyttää silti nä oireet.

Varsinaisesti ei vauvelia olla yritetty (keskeytetty yhdyntä on meidän juttu) mutta eihän uusi tulokas mikään katastrofi ole, päinvastoin...

Onko muilla pärähtänyt raskaus käyntiin " touhutipoista" ...?

Joo en ole ihan ensikertalainen, raskauksia takana jo kolme, mutta koskaan ei ole ihan tällaista ollut... Eikä näin varhaisessa vaiheessa ole muistaakseni merkkejä raskautumisesta ilmaantunut...

Kommentit (5)

Ensinnäkin, tohon kysymykseen touhutipoista, olen kuullu että niistäkin on raskauduttu, itsellä ei kokemusta siitä!

Mä en myöskään kuulu itse aikaisin oireileviin, mutta onhan sekin kait mahdollista?

Tosta ovistestistä taas tiedän, että raskauteen ne ainakin mun kohdalla reagoi välittömästi ja TODELLA vahvalla ja paksulla viivalla!!!

Toivon että se sulla on plussaa:)))

Muistatko suunnilleen missä vaiheessa kiertoa olet saanut ovistestillä raskausplussaviivan?

Hiih... Jännäksi menee... Pääsispä jo testaamaan ihan raskaustestillä mutta ainakin viikko täytyy vielä malttaa, ylikin...aaargh!

Muutkin, kokemuksia jos löytyy...=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Periaatteessa raskausoireiden ei pitäisi vielä tuntua, mutta mulla tuli raskauspahoinvointi noilla main :), nyt tyttö 3vk. Eikös touhutipassa ole enemmän siittiöitä kuin mitä siemensyöksyn aikana tulee? Plussa onnea lähettelen!

tein ovistestin aconilla ja se näytti monien minuuttien päästä toooosi hailakkaa plussaa. Todennäköisesti ohimenevä ovis??? Olen lukenut täältä että joillan ovistesti näyttää raskaudenkin mutta nyt kiertopäivä on 18/30 eli 99 prossan varmuudella kai näyttää ovista? JOs kierto pidempi streein ym seurauksena (minulle kierron heitto on tosin harvinaista.) Onko joillain kokemuksia...?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat