Vierailija

Jos olisit minä, kertoisitko vaimolla, vai olisitko hiljaa?

Kommentit (10)

Harkinnan mukaan..mutta jos ei ole suoraa tietoa (=nähnyt petollisen toiminnan itse) jättäisin kertomisen väliin. Minkään huhujen tai ylipäätään muiden ihmisten kautta kuultujen juttujen perusteella ei ehkä kannata lähteä kertomaan.

Tavallaan se ei kuulu muille ja tosiaan voi olla että asiasta on parilla keskinäinen sopimus tai vaimo on tietoinen miehen touhuista muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Mua vaan jotenkin säälittää se sievä pikkuvaimo, joka ei taida tietää yhtään mitään."

Mua aina ärsyttää kun sitä petettyä osapuolta säälitellään ja ajatellaan vaikka vain omassa mielessään että eipä vaimo tiedäkään mitä se mies touhuaa.. Pienen pieni pisara vahingoniloa mukana, myös ap:lla.

Valitettavasti olen ollut mukana useammassakin mieheni seurakavereiden juhlissa ne jutut ovat aivan uskomattomia. Eihän siellä voi kuin istua ja kuunnella silmät pyöreinä kuinka naimisissa olevat perheenisät kertaavat edelliskerran harjoitusleirin saldoa. Yksi oli hävinyt jo kentällä ja saapunut sit viikon jälkeen paikalle loppuajaksi harjoittelemaan ja toisella oli ollut useampi sängynlämmittäjä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat