Vierailija

Kommentit (12)

Mielestäni itsetehty on terveellisempää, hinnasta viis. Kasi puhuu asiaa, purkkiruokien perusta on tärkkelyksellä sakeutettu vesi, siis vesikiisseliä johon lisätään jonkun verran sitä itse asiaa. Vettä on toki itse tehdyissäkin muttei niin paljon, että sitä tarvitsee alkaa millään sakeuttamaan.

Sen sijaan, jos luulee, että taivas tippuu niskaan jos syöttää vauvalle valmisruokaa, on hörhöilyä.

Esim perhekerhossa yksi äiti tekee mangososeen itse, koska pelkää lisäaineita ja eikä ylipäätään halua olla sellainen äiti, joka käyttää purkkiruokia. Ajattelee varmaan, ettei tuontimangossa ole säilöntäaineita... Ja miettikääpä mitä yksi mango maksaa! Hinta+vaiva=tosissaan kannattaa värkätä mangosose itse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kantoliinassa, ostavat vaatteensa kirpparilta, asuvat vanhoissa taloissa jotka sisustettu hippimäisesti tai vanhanaikaisesti, eivät omista autoa, nukkuvat perhepedissä, ovat niitä vegaaneja, eivät osta einesruokaa, ovat säästäväisiä ja kierrättävät kaiken jne.

Eli minusta yksittäinen soseiden tekeminen ei tee kenestäkään kyllä hörhöä.

Omille lapsille olen tehnyt itse alusta asti ruoat. Ihan siitä syystä, että purkkiruoka on mielestäni kallista.

Toinen syy on se, että en viitsi ensin totuttaa lasta kiinteisiin purkkiruoalla, ja sitten toinen totuttamiskierros perheen yhteisiin ruokiin puolen vuoden päästä.

mutta nyt kun kotimasiten kasvisten ja vihannesten kunto&hinta on mitä on, niin ostan purkeissa soseet. Kesällä ihan juttu, silloin vauva tosin syökin jo isompia määriä!

ja monestihan toi on nähty että sitten ei vuosikas ala nornaalia ruokaa syödä kun on niin teollista mössöä laitettu.

jättäkääpä muuten piruuttaan sosepurkki esim 8kk vanhan jääkaappiin vuorokaudeksi. huomaatte että on mennyt iso osa vesilitkuksi. sakeutettua mössöä siis. kalliimmaksi tulee kuin itse tehty.

Minä teen jotain soseita kotimaisista marjoista ja perunasta jne. Ja kannan lastani kantoliinassa, esim. kaupassa, enkä mielestäni ole ollenkaan hörhö

Mikä teitä mammoja vaivaa? Kummallista ihmisten luokittelua hörhöihin ja normaaleihin. Se miten itse tekee, on tietenkin normaalia. Kaikki muu on hörhöilyä.

Me teemme soseet itse itse, koska se on halvempaa. Lisäksi käytämme kestovaippoja. Lapsi todennäköisesti kasvaa vinoon ja alkaa aikuisena kuunnella Popedaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat