Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

toi vaipan, kun kakattaa. Minä sen sijaan annoin potan, jotta sinne päästää kakan. Ei suostu. Saa nähdä miten tässä käy.

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Älä laita vaippaa. Lapsi alkaa varmaan jossain vaiheessa vääntämään kakkaa housuun, silloin kiikutat kipin kapin potalle. Jos lapsi panttaa kakkaa joitain päiviä, anna pantata, ei siihen kukaan ole vielä kuollut... Jos taas annat vaipan, voit olla varma ettei lapsi ihan heti ala potalle kakkaamaan. Miksi alkaisikaan, kun kerran pikku manipuloinnilla saa vaipan jonka haluaa.

On kauheata ajatella jos joku pakottaisi minut kakkaamaan vaikka täydessä julkisessa vessassa ovi auki, eli minulle epämiellyttävässä tilanteessa. Lapsi varmaan kasvaa tuosta yli ajallaan, yrittäisin myöhemmin uudelleen pottaa.

Vierailija:

Lainaus:

On kauheata ajatella jos joku pakottaisi minut kakkaamaan vaikka täydessä julkisessa vessassa ovi auki, eli minulle epämiellyttävässä tilanteessa. Lapsi varmaan kasvaa tuosta yli ajallaan, yrittäisin myöhemmin uudelleen pottaa.

Tarrat meillä onkin jo käytössä.

Kun kakka oli housuissa, lapsi pelästyi, huusi yöööök, ja sitten mentiin istumaan potalle jonne kakka kipattiin. Sama toistui kaksi tai kolme kertaa, ja sitten lapsi alkoi menemään potalle kakalle, eikä enää kertaakaan kakannut housuun.

Lapsi ei tapa itseään nälkään, eikä kakkaan. Näin lääkäri minulle sanoi, kun silloin juttelin lapseni asioista (hän ei syönyt yhteen aikaan juuri mitään, eikä suostunut potalle kakalle). Taitaa olla urbaanilegendaa että lapsen panttaama kakka repi peräsuolen... eiköhän ne kakat tulisi housuun sitten.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat