Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jos itse tekee ruuat. Budjettia tässä mietitään....

Kommentit (15)

Vierailija:

Lainaus:

300 sadan euron budjetilla tarjottiin kinkku- ja lohikiusausta

Salaatteja, juustoja, itse tehtyä leipää, kotikaljaa, maitoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Salaatteja, juustoja, itse tehtyä leipää, kotikaljaa, maitoa...

Parhaiten onnistui itse tehdyt kakut. Tehtiin tavallisia isoja kakkupohjia kymmenen kappaletta. Yksi kakku nostettiin korkeammelle kakkutarjottimella. Täytettiin kakut edellisenä iltana, joten ne olivat täydellisen mehukkaita seuraavana päivänä. Koristeltiin upeasti ja keskimmäisessä kakussa oli hääparikoriste. Kakkujen lisäksi oli myös kuivakakkuja, pikkuleipiä ym.

Tehtiin kiusaukset päivää ennen leivinuunissa ja lämmitettiin juhlapaikan uunissa. Kakkujen pohjat tehtiin pakkaseen jo etukäteen. Ei ollut mitään vaikeuksia ruokien kanssa, hyvin kelpasi ja edulliseksi tuli.

2000 tila

3000 puvut

1000 koristeet kukat ohjelma

1000 bändi

6000 häämatka

2000 lahjat

1000 kuvaus ja kiitoskortit

ja nyt ollaan jo erottu

avioo kesti 3 kk ukko lähti toisen perään

Pitopalvelun lasku taisi olla noin 4000 euroa (sisältää myös alkoholitarjoilun) Eli säästäisi varmaan aika paljon, jos tekisi itse ruuat eikä tarvitsisi maksaa alkoholijuomia a-oikeuksilla.

ja n 2500 tonnilla selvittiin . Kaikki mahdollinen apu ja talkoot käytettiin . Ruuat ja tarjoilun hoiti kaveri oma kustannus hintaan , Puvun teki anoppi , Kukat tilattiin suhteilla , häänyöpaikka saatiin lahjaksi , samoin parturisysteemit ja meikki jne . Törkeetä mutta omasta moelestä asiallista häälahjameininkiä . Siis muuta lahjaa ei ko . ihmisiltä saatu .

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat