Vierailija

Kyllä oikeesti meinas silmät tippua äskön päästä kun puistoon eksyin lasten kanssa. :O

Okei, ulkona on +20, mutta miksi puistoon pitää lähteä puoli-alasti? En tiedä onko tämä kovinkin yleistä äideille pukeutua puistoon minihameisiin ja jättää vielä alushousutkin kotiin vai onko tämä nuorien nykyinen puistotyyli? Siellä muutama nuori äiti viipotti menemään lastensa kanssa minihameissa ja ilman rintaliivejä! Ja yksi kun kumartui nostamaan lapsensa sormikkaita maasta niin kyllä meinasi tältä mammalta lähteä jalat alta! Kyllä minäkin joskus pistän vähän meikkiä ja joskus jopa olen ihan tyylikkäissä farkuissa tai hameessa puistossa, mutta ei ole koskaan kyllä käynyt mielessä lähteä puistoon " bilevaatteet" päällä tai jättää alushousut kotiin!!!

Sivut

Kommentit (125)

kuka kertoisi minulle miksi kaikki on nykyään ok? mitään ei tarvitse hävetä, kukin tavallaan!!! mihin ollaan menossa??? kohta joku tappaa niin muut vaan että OK, se oli sen valinta..mitä se muille kuuluu? ottakaa nyt järki käteen ja miettikää minkälainen tulee seuraavasta sukupolvesta. HIRVITTÄÄ!

EIX se haaroväli/kroppa esitellä VAIN JA AINOASTAAN sille omalle " kullalle" EIKÄ kaikenmaailman veikoille siellä tienposkessa!!? jakorasioihin/yleiseen jakoon luokittelen nämä minihame/tissitoppi tyypit!

pissis-äitien mielestä jotain hienoo. Sääliksi käy, kun ei ole järkeä päässä. Haluavat olla kuten esikuvansa ja idolinsa Britney ja Paris.

Viime kesänä kerrostalokorttelimme sisäpihalla kolme noin 12-13-vuotiasta tyttöä rupes heittään kärrynpyöriä. Ei siinä mitään, mutta kun tyttöset olivat unohtaneet laittaa pikkuhousut jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että puistoissa on tollaisia seksipommeja niin eipä tartte toista kertaa pyytää viemään lasta puistoon...

Eri juttu on sitten miten sitä lasta tulee vahdittua kun täytyy kytätä milloin se pimppa vilahtaa...

Sulla on siis ihan järkyt kansallispuvun taskut. Oon miettinyt kehtaisko sulle vihjata siitä, hyvä et saa näin kätevästi tään pois vaivoista.

Täällä vain böndet kyttää kun ajelevat traktoreilla ohi ja otan kavereiden kanssa aurinkoa yläosattomissa..

-Maajussille morsian in real life-

tekee koti-isillekin moinen, paljaalla pimpalla ' nostattaa' vaikka siellä puistossa, mitäs siitä.

Jos nainen on sinut ' sen' puolen kanssa, moinen on vaan avointa eroottisuutta. Tuskin nuo pimpinvilauttelijat nyt lapsille niitä pimppejään halusivat vilautella...enemmänkin noille halukkaille isille...

Parempi pueutua nätisti ja meikata, kuin olla verkkareissa ja kulahtaneessa marimekon t-paidassa.

Minä ainakin tykkään meikata ja pukeutua kauniisti vaikka olisin puistoon menossa.

sinä olet ihana, sillä sinä olet mies, sisältä asti. Hyvin harva ' koti-isä' edes uskaltaisi tunnustaa kiihottuvansa moisesta pimpsanäystä.

Se vaatii tällaisessa valtiossa jo jonkinlaista siviilirohkeutta, näissä telttanaisten valloittamissa leikkipaikoissa

Tässä siis ap. Itse en ole haukkunut ketään yh-äidiksi, leimannut enkä muutenkaan kirjoittanut tähän ketjuun tuon alun jälkeen.

Oli yh tai ei, mutta minusta puistoon ei ilman alushousuja tarvitsisi lähteä. Ja olen itsekkin yh, joten en ala ihmisiä leimaamaan tuon asian perusteella mihinkään muottiin.

Niinkun sanoin itsekkin joskus pukeudun ihan nätisti puistoon, kesäisin käytän narutoppeja ja hameita, joskus lyhyitäkin hameita, mutta alla on kyllä alushousut ja hameen helman pituus on ihan " etiketin" mukainen. Jokainen pukeutukoot tavallaan, mutta vilautella ei tarvitse lastenpuistoissa!

Joku sanoi minusta hyvin, jos mies olisi siellä pakarat/kalu esillä niin olisi poliisit jo soitettu paikalle.

pitkä hame ja t-paita ilman rintsikoita...

No, en minä tiedä oliko sen äidin tarkoitus vilautella itseään, jos se vaan opikeesti on sen peruspukeutumista. Lapsille tuskin jää traumaa, saattavat kyllä ihmetellä housuttomuutta, en kyllä usko että kukaan normaali ihminen tarkoituksella pyllistelisi paljaalla haarovälillään lapsille ja muille äideille...oli sillä varmaan ne stringit eikä vaan tajunnu siinä miltä se näyttää. Toivottavasti :/

Vai pillu paljaana... Ap näki persposket ja arveli, että ehkäpä sillä ei ole stringejäkään, kun narua ei näy. Ja sitten onkin jo yh-mamma (näissä jutuissa) puistossa reva levällään itseään esittelemässä. Ai niin, eihän sillä ollut rintaliivejäkään!

paljastelijasta. Näytelkää vaan omille lapsillenne pillujanne mutta minun lapsille ette niitä LASTEN LEIKKIPUISTOISSA levittele ilman seuraamuksia.

tarviiko olla äiti jos haluaa tällä lailla tuoda esiin tervettä seksuaalisuuttaan? meinaan että jos mä tästä lapsettomana ihmisenä menisin vaikka meidän lähipuistoon penkille istumaan ja silleen sharon stone siinä yhessä leffassa-tyylisesti vilauttelisin alapäätäni ja loisin siinä himokkaita silmäyksiä teidän miehiin ja vähän lapsiinkin niin oisko ookoo?

oon kyllä tosi raikas ja kaunis ja sinut oman aistikkuuteni kanssa!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat