Sivut

Kommentit (66)

että saanko roiskaista ryöpsyt römpsääsi enkä koe, että olisin hyväksikäytetty nahjus. Intohimo ja erotiikkahan moisesta tyhjennysoperaatiosta puuttuu tyysin, mutta mietä nyt en oman aviomieheni vuoksi tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

se parhaiten nauraa joka...

Elämä opettaa.

Lainaus:

Lainaus:

Anteeksi, mutta en voi kuin nauraa tälle..

Lainaus:

Yhteinen siittiöiden tyhjennys parantaa yhteenkuuluvuutta ja mies huomaa että vaima ajatetlee miehen parasta ja terveyttä.

Ja keskusteluun kirjoittaneen miehen viestejä lukiessa ei kyllä yhtään hämmästytä, että seksielämä hänellä on hiljaista.

Miksei voisi?

Kyllähän me monissa muissakin asioissa tuotamme toisille mielihyvää, vaikka itseä ei aina huvittaisikaan.

Miksi seksi tekisi ehdottoman poikkeuksen?

elämäänsä itsekkäästi.

Miehille kuitenkin tuo pussien säännöllinen tyhjentäminen on erittäin tärkeää. Useissa tapauksissa nainan hyötyy siitä eniten, sillä mies on kummasti säyseämpi säännöllisillä huolloilla, kuin huoltamatta jättämättä.

Nainen siitä pussien tyhjentämisestä suurimman hyödyn saa ja mies suurimman helpotuksen.

Järkyttävää että asiaste edes pitää keskustella. Avio/avoliitto on yhteispeliä jossa välitetään toisesta, ei ne miehen pallit mitään pyhimyksiä tai tabuja ole, etteikö niihin voisi koskettaa. Tietysti monilla on vielä hieman ahdasmielinen käsitys seksistä, ikään kuin se olisi likaista tai jotenkin vastenmielistä tai hävettävää. Miehen halut kuitenkin kuvastavat sitä, että hän arvostaa ja rakastaa vaimoaan. Voisihan mies menettää halut, joka taas kuvastaisi mielenkiinnon lopahtamista ja kyseesalaistaisi koko miehuuden.

Naiset voivat aivan hyvällä omalla tunnolaa uskoa, ajatella ja suhtautua asiaan siten, että miehen seksuaalinen halu kohdistuu siihen, joka miestä eniten miellyttää. Olkaa naiset siitä ylpeitä.

Lainaus:

on kahden kauppaa jossa täytyy humioida toinen. siinä tulisi haluta sitä toista ihmistä ja jakaa intiimi kokemus hänen kanssaan, ja tovoa että toinenkin nauttii yhtä paljon kuin itse.

jos taas on kyseessä vain ja ainoastaan oman tarpeensa tyydyttäminen ja biologisten paineiden purkaminen, sen voi parhaiten tehdä ihan itse keskenään, omalla parhaaksi koetulla tavalla. ei siihen toista tarvita sen enempää kuin perseen pyyhkimiseenkään.

kunhan asia tulee selväksi. Siksi oikeilla nimillä puhuminen on ihan luontevaa, toki me voidaan keskustella ruusunnupusta jos asia on bueno

Lainaus:

On vain Tommy Taberman vs. pussien tyhjennys lärpättimeen. Ja oikeasti jos ei tosissaan vaihtoehtoja olisi, niin pakko olisi Tommyn lirkutukset valita.

Joten kyllä se seksi joskus vaikkei itseä huvittaisikaan, on vaimon velvollisuus. Toisaalta miehen tulee kunnioittaa vaimoaan ja ymmärtää, että aina ei vaimo jaksa tai muusta syystä halua. Eli ei pidä miehenkään painostaa.

Mua ainakin ottaa hermoon jos hirveesti tekee mieli eikä mies ole kotona antamassa :) Siispä ymmärrän myös häntä ja annan hänenellekin mahdollisuuden tyydyttää tarpeensa, vaikkei itseäni huvittaisikaan.

ei siittiöiden poisto ole sama asia tekeekö sen yksin vai vaimon kanssa. Yhteinen siittiöiden tyhjennys parantaa yhteenkuuluvuutta ja mies huomaa että vaima ajatetlee miehen parasta ja terveyttä.

Todennäköisesti miehet tyhjentävät itsekin pallejaan, vaikka naiset kerran pari viikossa normaalin yhteisen seksi lisäksi tyhjentäisivätkin noita palleja.

Miestä taas saattaa nöyryyttää se että joutuu tekemään sen itse ja varaamaan siihen "yksityistä aikaa" muun perheen kiireiden keskellä. Pitäisikö miehen kertoa/huutaa, että nyt koko perhe ulos vartiksi, kun iskä runkkaaa, vai haluatteko katsella.

Mielesstäni sivistyneempää olisi viettää yhteistä aikaa ja illan tullen lasten ollessa sängyssä viettää yhteinen hellä hetki.

Lainaus:

Toki haluaisi kuukautiskivut pois jos se kävisi noin helposti.

MUTTA; en sillä tavalla, että olisin miehen vatkattavana (!).

Miksi en tekisi sitä itse? Jotenkin nöyryyttävä koko ajatuskin.

Lainaus:

Kai naisetkin olisivat tyytyväisiä jos viiden minuutin vatkaus miehen puolelta poistaisi kuukautiskivut kolmeksi päiväksi.

Toki haluaisi kuukautiskivut pois jos se kävisi noin helposti.

MUTTA; en sillä tavalla, että olisin miehen vatkattavana (!).

Miksi en tekisi sitä itse? Jotenkin nöyryyttävä koko ajatuskin.

Lainaus:

Kai naisetkin olisivat tyytyväisiä jos viiden minuutin vatkaus miehen puolelta poistaisi kuukautiskivut kolmeksi päiväksi.

lähden aina mukaan seksiin vaikkei ihan aina aluksi jaksaisikaan.

mutta mieheni on toisaalta niin hyvä rakasttajakin, ettei koskaan jätä minua kylmäksi touhujen jälkeen, ja usein minäkin olen kyllä tekemässä aloitteita. meillä vain halut kohtaa mainiosti yhteen ja seksiä harrastetaankin usein.

en voisi elää miehen kanssa joka vain harrastaisi seksiä omna tarpeensa tyydyttämiseksi eikä osaisi hoidella minua sängyssä tai olisi kiinnostunut minun orgasmeistani.

en voisi silloin edes säälistä tyhjentää sellaisen miehen pusseja, menköön tosiaan itsekseen hoitelemaan asian silloin jos nainen on vain masturbointialusta.

niin uskon, että jo se kertoo jotain myös parisuhteen romanttisesta puolesta, toisin sanoen sitä ei ole. Seksi on toisen puolen tyydyttämistä ja sen toisen aikuisen haluttomuuden syistä ei kukaan enää edes jaksa välittää. Jos toisessa ihmisessä käydään vain tyhjentymässä niin kuin vessan pytyllä, niin jossain on jotain vikaa. Ja minkä ihmeen takia vain miehillä on aina ne oikeat halut? Naisilla ei koskaan voi olla mitään haluja eikä vaatimuksia?

En ihmettele jos ei sellainen mies saa, joka ei tuon vertaa osaa puhua, saatikka kirjoittaa hyvän maun mukaisesti. Sama äijä varmaan ehdottelee, että "laitetaanko pissivehkeet yhteen". Ihanaa.

Miehen ensin pitäisi kysyä, huvittaisiko seksi ja jos naista huvittaa, niin sitten vain hommiin.

Mutta, jos perusoletuksena on se, että mies ei halua seksiä naisen kanssa, mutta toivoo naisen silti vaikka tumputtamaan ja siten tyhjentämään miehen pussin, on se mielestäni liian härskiä.

Mun mies joskus pyytää tumputtamaan itseään, kun hänellä seisoo, mutta ei pyydä rakastelemman kanssaan. Suutunkin siitä tosissaan ja aina kieltäydyn ja hän ihmettelee, että miksi en voi.

Sieltä ne elämänsä loppuun tulleet siittiöt kulkeutuvat ja sulautuvat elimistöön. Se paineentunne, jonka mies voisi väittää tuntevansa, on kyllä ihan korvien välissä ja silkkaa panetusta :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat