Sivut

Kommentit (66)

tyhjennänkin jääkaappiin, vaikka en ole missään koskaan allekirjoittanutkaan mitään sopimusta jossa minut velvoitetaan hänen pussejaan tyhjentelemään kun herralle sopii...

Miksi miehen pitäisi hieroa?

-no joo, kunpa joskus hieroisi! Minä häntä kyllä hieron, kun aina on hartiat jumissa..

Miksi miehen pitäsi laittaa ruokaa tai käydä kaupassa..?

- Minä käyn kaupassa omilla rahoilla ja teen kaikki ruuat..

Miksi miehen pitäisi maksaa asuntolainaa?

- Kyllä hän maksaakin, mutta ei sitten mitään muuta, minä maksan sähköt, vedet, kodintarvikkeet, ruuat, lasten menot ym.. Itselleni ei jää palkasta paljon, mutta miehellä kyllä jää ja käykin yksin kalastuslomilla ym..

Miksi miehen pitäisi korjata auto, kun korjaajiakin on?

- Se on miehen oma auto, jota käyttää vain omiin menoihinsa..

Muita kysymyksiä en lukenutkaan..

Eli, kun ajatellaan tarkemmin, niin mitähän tuo mies on minun eteen koskaan tehnyt. Taidanpa unohtaa tuon pussien tyhjennyksen..

-FF-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No onhan nyt eri asia joku auton korjaaminen, koska se on melko pakollista, että vaimo pääsee töihin/asioille ja jos nainen osaisi sen tehdä itse, niin todennäköisesti tekisi. Mies käsittääkseni osaa itsekin ne pussinsa tyhjätä. Ja tuo ruoan laittaminen on mielestäni myös aika pakollista päivittäin ja siitä hyötyy todennäköisesti myös lapset ja nainen itse.

Tuo pyllyn pyyhkiminen oli mielestäni hyvä esimerkki. Miksi pitäisi tehdä jotain, vain sen takia, että toinen itse ei viitsi? Jos seksistä puhutaan, niin kyllä mielestäni kaikkien mukana olevien pitäisi siitä itsekin jotain iloa saada.

Lainaus:

Olikos ne nyt Mooseksen kirjoja missä luki selvällä suomen kielellä "Vaimo ombi alamainen ja siksi hänen tulee miehensä pussit tyhjentämän" samassa kirjassa myös vaadittiin vaimoa antamaan kakkosta ja suostumaan ass-to-mouth leikkeihin ja jos mies haluaa niin kavereille kans...

Lainaus:

Anteeksi, mutta en voi kuin nauraa tälle..

Lainaus:

Yhteinen siittiöiden tyhjennys parantaa yhteenkuuluvuutta ja mies huomaa että vaima ajatetlee miehen parasta ja terveyttä.

Ja keskusteluun kirjoittaneen miehen viestejä lukiessa ei kyllä yhtään hämmästytä, että seksielämä hänellä on hiljaista.

huono kommentti, koska miehille ihan hormoonien säätelemänä on pallien tyhjennys pakollinen PISTE. ja paljon pakollisempi kuin auton korjaus. Ainahan voit siirtyä joukkkoliikenteen käyttäjäksi.

Yksi suurimmista syistä miki miehet ovat naisten kanssa naimisissa, eivätkä eti joka viikonloppu uutta panoa on, että tutussa ja turvallisesa parisuhteessa tuon seksin pitäisi sujua ilman hirvittävää metsästys panostusta esim. viikonloppuisin.

Auton korjaus vertauksena:

Naisen pitäisi joka kerta kun renkaita vaihdetaan tai öljyt vaihdetaan etsiä joku mies jostain joka sen tekaa. No problem onnistunee sekin, mutta minkä vitun takia kun perheessä on oma mies.

Ymmärrätkö tällä vertauksella minkä verran miehiä seksin puute turhauttaa.

Lainaus:

No onhan nyt eri asia joku auton korjaaminen, koska se on melko pakollista, että vaimo pääsee töihin/asioille ja jos nainen osaisi sen tehdä itse, niin todennäköisesti tekisi. Mies käsittääkseni osaa itsekin ne pussinsa tyhjätä. Ja tuo ruoan laittaminen on mielestäni myös aika pakollista päivittäin ja siitä hyötyy todennäköisesti myös lapset ja nainen itse.

Tuo pyllyn pyyhkiminen oli mielestäni hyvä esimerkki. Miksi pitäisi tehdä jotain, vain sen takia, että toinen itse ei viitsi? Jos seksistä puhutaan, niin kyllä mielestäni kaikkien mukana olevien pitäisi siitä itsekin jotain iloa saada.

Laitan ruuan työpäivän jälkeen, vaikkei huvittaisi yhtään.

Teen duunissa asioita, jotka mieluummin jättäisin tekemättä.

Joten miksen voisi joskus harrastaa seksiäkin vaikka väsyttää.

Lainaus:

Voihan se vaimo viedä sen autonsa korjaamolle, miksi miehen se pitää korjata?

Siksi että todennäköisesti tulee edullisemmaksi. Kyllä meillä ainakin mies suuttuisi, jos veisin auton kalliiseen huoltoon, jos itsekin voisi sen tehdä. Ja edelleenkin sanon, että jos nainen osaa sen tehdä, niin todennäköisesti tekee sen itse.

Lainaus:

Voihan vaimo käydä hierojalla, miksi miehen pitäisi häntä hieroa?

Öö, eikö oikeasti hierojalla käy, kuin sinkut?

Lainaus:

Voihan vaimo mennä ravintolaan syömään, miksi miehen pitäisi tehdä ruokaa/tuoda kotiin rahaa ruokaa varten?

Todennäköisesti tulee vähän edullisemmaksi ja myös lapset ja mieskin kai syövät.

Lainaus:

Voihan vaimo mennä hotelliin asumaan, miksi miehen pitäisi maksaa asuntolainoja?

Tulee kai vähän edullisemmaksi ja koko perhe kuitenkin hyötyy siitä. Ja käsittääkseni aika moni nainenkin makselee niitä asuntolainoja.

Lainaus:

Toisaalta, miksi miehen pitäisi rakkaalta vaimoltaan odottaa saavansa "pussien tyhjennystä", kun huorat ja vieraat naisetkin ovat olemassa??

Osaa todennäköisesti itsekin!

Lainaus:

Veikkaapa vain, että ne avioliitot, jotka ovat molempien mielestä kunnossa, pitävät itsestään selvänä, että toisen hyväksi tehdään puolin ja toisin asioita, jotka eivät juuri sillä hetkellä tunnu itsestä ihan ehdottoman ihanalta.

En ole missään sanonutkaan, ettei mitään voisi toisen hyväksi tehdä, mutta jos lukisit uudestaan tuon ensimmäisen kommenttini ja siitä vaikka vain viimeisen lauseen, niin ymmärtäisit, että mielestäni seksin kohdalla on kyse eri asiasta, kuin jossain ruoan laittamisessa.

Lainaus:

Oletko ihan tosissasi, että sinun mielestä tuo perseen pyyhkiminen on hyvä ja vastaava esimerkki?? Oletpa viehkeä nainen...

No kerrohan sinä, viehkeä nainen, mikä tuossa esimerkissä mättää?

Ei ole vielä kymmenen vuoden aikana tullut eteen tilannetta, jossa mies ei olisi saanut minua lämmiteltyä aivan täysillä mukaan toimintaan. Oli päänsärky, väsymys tai migreeni, aivan sama; mies tietää, millä ne parannetaan ;) Toisaalta yhtä itsekkäästi joskus haluan "käyttää miestä hyväkseni", vaikka hänellä ei olisi erityistä tarvetta kassejaan tyhjentääkään. Vuoroin vieraissa, useimmiten kuitenkin yhtä aikaa :)

alistuminen johonkin, joka juuri sillä hetkellä ei tuo nautintoa, on ennemmin huoraamista kuin parisuhteen ylläpitoa.

Lainaus:

Yhteiselo on molemminpuolisia pieniä uhrauksia täynnä, ellei sitten elä

elämäänsä itsekkäästi.

Miehille kuitenkin tuo pussien säännöllinen tyhjentäminen on erittäin tärkeää. Useissa tapauksissa nainan hyötyy siitä eniten, sillä mies on kummasti säyseämpi säännöllisillä huolloilla, kuin huoltamatta jättämättä.

Nainen siitä pussien tyhjentämisestä suurimman hyödyn saa ja mies suurimman helpotuksen.

Järkyttävää että asiaste edes pitää keskustella. Avio/avoliitto on yhteispeliä jossa välitetään toisesta, ei ne miehen pallit mitään pyhimyksiä tai tabuja ole, etteikö niihin voisi koskettaa. Tietysti monilla on vielä hieman ahdasmielinen käsitys seksistä, ikään kuin se olisi likaista tai jotenkin vastenmielistä tai hävettävää. Miehen halut kuitenkin kuvastavat sitä, että hän arvostaa ja rakastaa vaimoaan. Voisihan mies menettää halut, joka taas kuvastaisi mielenkiinnon lopahtamista ja kyseesalaistaisi koko miehuuden.

Naiset voivat aivan hyvällä omalla tunnolaa uskoa, ajatella ja suhtautua asiaan siten, että miehen seksuaalinen halu kohdistuu siihen, joka miestä eniten miellyttää. Olkaa naiset siitä ylpeitä.

Lainaus:

elämäänsä itsekkäästi.

Miehille kuitenkin tuo pussien säännöllinen tyhjentäminen on erittäin tärkeää. Useissa tapauksissa nainan hyötyy siitä eniten, sillä mies on kummasti säyseämpi säännöllisillä huolloilla, kuin huoltamatta jättämättä.

Nainen siitä pussien tyhjentämisestä suurimman hyödyn saa ja mies suurimman helpotuksen.

Järkyttävää että asiaste edes pitää keskustella. Avio/avoliitto on yhteispeliä jossa välitetään toisesta, ei ne miehen pallit mitään pyhimyksiä tai tabuja ole, etteikö niihin voisi koskettaa. Tietysti monilla on vielä hieman ahdasmielinen käsitys seksistä, ikään kuin se olisi likaista tai jotenkin vastenmielistä tai hävettävää. Miehen halut kuitenkin kuvastavat sitä, että hän arvostaa ja rakastaa vaimoaan. Voisihan mies menettää halut, joka taas kuvastaisi mielenkiinnon lopahtamista ja kyseesalaistaisi koko miehuuden.

Naiset voivat aivan hyvällä omalla tunnolaa uskoa, ajatella ja suhtautua asiaan siten, että miehen seksuaalinen halu kohdistuu siihen, joka miestä eniten miellyttää. Olkaa naiset siitä ylpeitä.

On vain Tommy Taberman vs. pussien tyhjennys lärpättimeen. Ja oikeasti jos ei tosissaan vaihtoehtoja olisi, niin pakko olisi Tommyn lirkutukset valita.

on kahden kauppaa jossa täytyy humioida toinen. siinä tulisi haluta sitä toista ihmistä ja jakaa intiimi kokemus hänen kanssaan, ja tovoa että toinenkin nauttii yhtä paljon kuin itse.

jos taas on kyseessä vain ja ainoastaan oman tarpeensa tyydyttäminen ja biologisten paineiden purkaminen, sen voi parhaiten tehdä ihan itse keskenään, omalla parhaaksi koetulla tavalla. ei siihen toista tarvita sen enempää kuin perseen pyyhkimiseenkään.

Olikos ne nyt Mooseksen kirjoja missä luki selvällä suomen kielellä "Vaimo ombi alamainen ja siksi hänen tulee miehensä pussit tyhjentämän" samassa kirjassa myös vaadittiin vaimoa antamaan kakkosta ja suostumaan ass-to-mouth leikkeihin ja jos mies haluaa niin kavereille kans...

Mies voisikin ehdottaa kynttiläillallisella vaimolleen sitä kauneinta asiaa jonka aikuiset voivat yhdessä tehdä "Kulta. Saanko tyhjentää pussini lärpättimeesi...". Muuten itsetyydytys heikentää näköä (rillipäät) ja mädättää selkärangan...

Enkä koe siksi olevani millään tavalla alistettu. Se on sitä hellyyttä, jota voin rakkaalleni antaa siitäkin huolimatta että itseä ei juuri sinä hetkenä huvittaisi. Mieskin hieroo minun kipeitä hartioitani usein vaikkei varmasti saa siitä itse mitään. Näen nämä kaksi asiaa ihan samana vaikka kyse on eri toiminnasta.

Anteeksi, mutta en voi kuin nauraa tälle..

Lainaus:

Yhteinen siittiöiden tyhjennys parantaa yhteenkuuluvuutta ja mies huomaa että vaima ajatetlee miehen parasta ja terveyttä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat