Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen raskaana viikolla 37 ja olen vähän odotellut, josko minulle tulee raskausarpia mahaan. Mahaan niitä ei ole tullut, vaikka kokoa on kyllä tullut kovasti (sf-mitat yli käyrien). Nyt huomasin, että takapuoleen on tullut muutamia uusia raskausarpia (niitä on siellä ja reisissä entuudestaankin nuoruusvuosilta). En ole kauheasti lihonut nyt raskausaikana (ehkä 11 kiloa), mutta kyllähän tuo takapuolikin hieman on kieltämättä levinnyt. Lähtöpaino oli noin 60 kiloa.

Mutta aika jännää: tietääkö elimistö että mahan on tarkoituskin nyt paisua eikä tarvitse tehdä mitään arpia, mutta takapuoli taas ei ole varautunut lihomiseen ja siksi " arpeilee" ? :)

Miten muilla?

Kommentit (3)

Silloin kun vauva laskeutui kohdussa, niin alavatsalle tuli muutama viiru, siihen asti olin välttynyt niiltä kokonaan. Lisäksi tuli tonne lantiolle muutama. Paino nousi vain 9kg ja lähtöpaino oli normaali.

Eli en halua pelotella, mutta vielä niitä saattaa vatsaan tulla. Onneks ei enää pitäisi mitään mojovia arpia tulla jos olet tähän asti säästynyt.

Se vaan tuntuu hassulta, kun niitä ei vielä ole tullut. Ajattelin, että minulla jos kellä on semmoinen ihotyyppi, että raskausarpia tulee herkästi (niin kuin teinivuosina ihan muutaman kilon lihomisesta), mutta ehkä se iho tosiaan tietää että mahan kuuluukin nyt kasvaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat