Seuraa 

Siskot hyvät, avasin sitten tämän toukokuun tapaamispinon :)

Missä ja mihin aikaan?

Mukana ovat ainakin Nallukka ja Aleksi ;)

Sivut

Kommentit (49)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja Teppokin on kadoksissa. Nyt vasta hoksasin tän tapaamishomman, ja kovasti hotsittaisi tulla. Ainoa probleemi on se, etten ehdi taaskaan kauaa viipymään, kun esikko kotona hoitajaa vailla. Eli tulen tunniksi, yritän olla vaikka hieman etuajassa paikalla josko joitain olisi jo silloin.

Singahdin tänne kattelemaan, miten tapaamisjutska etenee. Tuo Carusel/Kaivari-ehdotushan lähti siitä että muinoin auringon möllötettyä taivaalla mietittiin ulkotreffien mahdollisuutta. Nyt kun sää on aivan arktinen niin mennäänkö suosiolla sisätiloihin?

EHDOTUS: Sään sotkiessa suunnitelmat sisäpiirin sääntömääräinen syyskokous sijoittuisikin sisätiloihin sovittuna sekunttina? Sopiiko Sohto sikoille?

Sekoileva Sumpuli

tosin olisin just tullut ilmoittamaan, että voimme raahautua myös Kaivariin...

Mutta me tulemma siis Johtoon klo 12 perjantaina. Se lienee nyt sitten sovittu uudeksi tapaamispaikaksi?

Näkemisiin

Jamssa

Mä olen nyt vähän kahden vaiheilla, tullaanko vai eikö. Normaalisti en välitä nuhista enää näin " isoilla" lapsilla, mutta satuin lukemaan tuossa ketjun tuolta taaperopuolelta ja siellä iso osa ihmisistä tuntui olevan tosi käärmeissään, jos nuhaisia lapsia kiikutetaan johonkin tapaamiseen tms...

Mietiskelee Jamssa

Myry täältä tulisi myös kolmen pikkuisen kanssa tapaamiseen.

Hihkaiskaahan, jos en näe teitä siellä kahvilassa.

Olihan se siellä kampissa ja kerros oli ??

myry ja Eetu

Älkää nyt hyvät immeiset minun takia paikkaa vaihtako, jos Carusel on teille muille hyvä tapaamispaikka. Kävin päivällä katsomassa kartalta bussin 14 reitin ja sillä pääsee kyllä kätevästi Eiraan 5 minuutisssa Kampista. Eli kyllä sinne tulen, jos se tapaamispaikaksi sovitaan! Mitäs ootte muut mieltä?

Jamssa ja tytsy tulevat mielellään.

Me ehdotetaan kuitenkin, että oltaisiin sisällä. Mutta tulemma joka tapauksessa, vaikka enemmistö sanoisikin, että ulkona ollaan.

PIA!!! Huomasitko mun sähköpostin, siis kysymyksen että mahtuuko???

Ja muutkin.. Nähdäänkö vaikka keskustassa jossain, ja hypätään kolmosen ratikkaan kimpassa? Ei tarvii kävellä eikä yksin mennä sinne Caruselliin. Määkään en oo varma et osaanko sinne..

Calathea

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat