Vierailija

Kun lukee tuota tunnustus-ketjua, niin siellä voi oikein aistia vastauksista, että se on joillekkin tosi kova paikka, että joku juttu paljastuukin provoksi.

Itselleni on ihan se ja sama onko nämä jutut täällä totta, etenkin kaikenmaailman pettämis-ja seksitilitykset, jotka saavat yhä huimempia käänteitä edetessään. Yleensä en jaksa niitä edes lukea, mutta herjalla voin lähteä mukaankin, joskus vähän uskonkin.

Kuitenkaan ei minun maailmaani kaada mitä ihmiset täällä kirjoittaa, en itse provoile, kun en tajua mitä järkeä siinä on, mutta tehkööt muut niin jos se iloa tuottaa.

Kommentit (4)

Minä olen aiemmin tosissani yrittänyt auttaa jotain ihmistä, vaikka pettämisketjuun liittyvissä tilanteissa. Nyt en enää viitsi vaivautua ja tuhlata aikaa, jos se onkin vaikka provo. Sääli, sillä minulla voisi olla jotain annettavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Minä olen aiemmin tosissani yrittänyt auttaa jotain ihmistä, vaikka pettämisketjuun liittyvissä tilanteissa. Nyt en enää viitsi vaivautua ja tuhlata aikaa, jos se onkin vaikka provo. Sääli, sillä minulla voisi olla jotain annettavaa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat