Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minun tuttavani on siis kyseessä. Olivat viitisen vuotta yhdessä ja suhteesta 3 lasta, tämä äiti kuitenkin jatkuvasti haikailee entisen miehensä perään, mies siis jätti, ei ollut mitään kolmiodraamaa vaan mies vaan kyllästyi. Nyt tämä perheenäiti ei ole siitä lähtien saanut mitään aikaiseksi vaan koko ajan elää " menneisyydessä" ja haaveilee jos vielä pääsisi yhteen entisen miehensä kanssa. Olen monta kertaa sanonut, että jatkaisi elämäänsä, mutta ei, kun tämä mies vaan pyörii mielessä.

Kommentit (3)

että yleisesti kuvitellaan ihmisten pääsevän suhteista yli nopeammin kuin mitä todellisuus on. Siksi myös itseltä ja muilta " vaaditaan" nopeampaa ylipääsyä kuin oikeasti on realistista. Kyse on isoista asioista, eikä ole mitenkään häiriintynyttä, jos ylipääseminen vie vuosia. Ap:n kuvaamassa tapauksessa oli vielä yhteisiä lapsiakin, joten enemmän ihmettelisin, jos parissa vuodessa olisi jo täysin päästy erosta yli. Edelleen vaikeutta lisää mielestäni se, että ao. henkilö tuli jätetyksi. Sehän on se vaikeampi rooli.

Itse en ole päässyt yli erosta, joka tapahtui kymmenen vuotta sitten, ja tätä pidän jo oikeasti kummallisena. Ap: kuvaamaa tapausta en.

häneltä vie oman aikansa päästä eron yli. Toiset toipuu viikossa ja toisilla se voi viedä loppuelämän.

Olisikohan ulkopuolisesta asiantuntijasta apua?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat