suomi miehen kanssa kuka kysyy ensin. ei rakkaus, ei tunne, vasta tutustua kun muutta yhteen. sitten venaja vaimolla tietysti joka perjantai ravintola ilta ja aina mies, mutta ei oma mies. tama ei normaali toiminta.
Ja kipia. Ei houkuta minu. Mut jolleki kai tuoki kyyti sopi hyvi, tuotta ilo? Meit mone juna taytteeks riitta, ja se hyva. Minu tayty ehti myos jonotta kanakoipi kauppa, ei voi jyysta paivakausi.
Itse olen aivan väsynyt näihin kanssasisariini. Hienoa, että joku muukin näkee saman ja uskaltaa arvostella näitä ' naisia' , joissa on vähintään puolet testosteronia
silmälasit, lyhyehkö nypitty ' kananperse' tai liimainen harmaa poninhäntä, telttatyyppinen pusero ja liian isot farkut.
Se ' trendikäs' suomalaisnainen on sitten ' menevä ja menestyvä' , pukeutuu kenties merkkivaatteisiin, yrittää epätoivoisesti olla modernin muodikas, mutta hänkin on loppujen lopuksi sisältään ' kaakki' , väsynyt, kärttyisä kaakki, ei siinä trendikkyys tai laatutietous auta, kun sisällä ei asu sievä naisellinen nainen.
olla. Ei tarvitse katso ruma naama, kirjoitta vain.
tippu pois. Mina kaytta eroottine sanka. Mina naytta viksu ja eroottine, sama aika. Se mahollista, usko minu! Ei tarvi lasi piilo.
suomi miehen kanssa kuka kysyy ensin. ei rakkaus, ei tunne, vasta tutustua kun muutta yhteen. sitten venaja vaimolla tietysti joka perjantai ravintola ilta ja aina mies, mutta ei oma mies. tama ei normaali toiminta.
t. suomi kakkosen opettaja
ja eroottisuuteni vuoksi. Siksi katson ihan oikeudekseni mollata kanssasiskojani. Olenko toisille susi vai peräti kettu, sama tuo
plasia. Siksi mina kaytta silmalasi. Tykka myos lukke lehti aina sillo tallo.
Ja kipia. Ei houkuta minu. Mut jolleki kai tuoki kyyti sopi hyvi, tuotta ilo? Meit mone juna taytteeks riitta, ja se hyva. Minu tayty ehti myos jonotta kanakoipi kauppa, ei voi jyysta paivakausi.
Itse olen aivan väsynyt näihin kanssasisariini. Hienoa, että joku muukin näkee saman ja uskaltaa arvostella näitä ' naisia' , joissa on vähintään puolet testosteronia
Mutta sanky pitaa otta silmalasi pois. Mina anta raju meno mene rikki silmalasi.
myos, jos joku ei tykka? Mina kyselee vaa, aate viaton ja puhdas.
Useimmat miehet kyllä tykkää, se on kiva asia :-)
minu viesti. Ja haukku muu nainen. Minu silma tuli taas ilo ja nauru. Nainen on susi toinen nainen. Nai se mene. Mut mina naura.
Jos tarvi kyyti, otta taksi. Hyva meno, tasanen, perilpaasu varma. Ei sama sankys. Perilpaasy etenkka.
suutta, voi suomalaisia miesparkoja, he eivät ole nähneet naisia sitten vuosikymmeniin
silmälasit, lyhyehkö nypitty ' kananperse' tai liimainen harmaa poninhäntä, telttatyyppinen pusero ja liian isot farkut.
Se ' trendikäs' suomalaisnainen on sitten ' menevä ja menestyvä' , pukeutuu kenties merkkivaatteisiin, yrittää epätoivoisesti olla modernin muodikas, mutta hänkin on loppujen lopuksi sisältään ' kaakki' , väsynyt, kärttyisä kaakki, ei siinä trendikkyys tai laatutietous auta, kun sisällä ei asu sievä naisellinen nainen.
Ei - ei suomalaisnaisesta saa naisellista.
t. se seksikäs suomalaisnainen