Seuraa 

Kommentit (4)

hyvin se menee,ainahan sitä leikkausta ku leikkausta jännittää mutta hyvin se menee...mulle tehtiin viimesin sektio tammikuussa 07,ja ainut mikä minua ahisti siinä oli se puudutusten laitto,leikkaus sali henkilökuntaki huomas ahistukseni ja anto rauhottavaa ennenkä pisti ne...ja leikkauksen jälkeen olin jo samana iltana liikkeellä ja seuraavana päivänä lähin kotiin,ei ollu kipuja ni päästivät lähtemään vaikka saihan siitä kinata...mut hei,tsemppiä....

Hyvin varmasti menee, mutta kunhan muistat, että heti jalkeille kun luvan saat!!!!! Kävelet, vaikka kuinka saattaisi ola tuskaa, edes pari metriä...

Ekan sektion jälkeen mulla pamahti selkään noidannuoli, joten en päässyt liikkeelle ja toipuminen kesti hemmetin kauan. Toisen sektion jälkeen pakotin itseni heti liikkelle ja liikuin niin paljon kuin vaan jaksoin. Toivuin hyvin nopeasti. Ja sit ihan rohkeesti pyydät kunnon kipulääkkeet, jos tuntuu et sattuu liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juu, paranemista kuulemma vauhdittaa, mitä aikaisemmin pääsee sängystä ylös. Ensimmäinen nousu voi olla tuskaa, mutta seuraava jo paljon helpompi! Minulla sektioiden välissä yksi normaalisynnytys ja tämä jälkimmäinen sektio oli kyllä suoraan sanottuna aivan ihana! Toivuin nopeasti ja vauvanhoito oli mukavaa, kun ei ollut kovia kipuja. Minulla oli käytössä kipupumppu, joka oli kyllä mahtava helpotus! Kannattaa kysyä. Turhat huolet pois! =)

Ja molemmat ovat hyvin menneet.Eka sectio oli helpompi,kun toinen (paraneminen)Mikä sua siinä sectiossa jännittää?

Itse olen jännittänyt sitä paljon myös mutta ihan turhaan! Toisena päivänä pääsee ylös sängystä, kunhan muistaa olla varovainen. Kipulääkkeitä saat leikkauksen jälkeen niin paljon,ettet taatusti tunne mitään kipuja! Mieli avoinna ja turha jännitys pois, hyvin se menee!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat