Vierailija

Olen lueskellut muutamia pinoja ja ihmettelen, miksi monet ihmiset eivät ole kiinnostuneita kuin omista asioistaa.

Edellisessä viestissä joku on kertonut saaneensa vauvan pari päivää sitten ja seuraava viestin kirjoittaja ei noteeraa uutista millään tavalla, vaan kertoo, kuinka ihana päivä on ollut.? Outoa. Sitten kuitenkin hehkutetaan, kuinka ihanaa on kun on tällainen foorumi, jossa voi vertaistukea saada. Siis mitä vertaistukea, oman navan sepostustahan noihin pinoihin kirjoittelu monelle on.

Ihmettelen vaan.

Kommentit (8)

Joidenkin elämä näköjään pyörii vain oman olemisen ympärillä. Sitä vain ihmettelen, että miksi sitten edes kirjoittaa näihin pinoihin. Eikö olisi järkevämpää kirjoittaa vaikka omaa blogia jos kerran kokee olevansa niin erityisen kiinnostava tyyppi ja kirjallisesti lahjakas, että ihmiset haluavat lukea vain hänen kokemuksiaan?

T: Ap

joissa joku kertoo vauvan kuolleen synnytyksessä. Siihen sitten vastaukset tyyliin: " Kamalaa, olen pahoillani! Sitten omasta navasta sen verran, että tänään on vauva liikkunut tavallista enemmän ja mua sattuu vasempaan kylkeen..."

Näitä on ollut.

Itse kirjoitin yhteen pinoon edellisessä raskaudessa, mutta nyt jätin väliin, kun en niistä juuri mitään irti saa, enkä jaksa itsestänikään tilittää loputtomiin.

No, onhan ne kivoja, jos sellaisesta tykkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan kuin nämä ihmiset eivät ymmärtäisi nimimerkkien takana olevan oikeita ihmisiä. Että se asia on oikeasti juuri tapahtunut jollekkin.

Jos ei ole sen vertaa sympatiakykyä, että paha mieli toisen puolesta estää omasta itsestä kertomisen, niin eikö jo hyvien tapojen pitäisi estää oman navan selostuksen tällaisen uutisen jälkeen?

Ilmeisesti ei.

T: Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat