Vierailija

Siis tilanne on tämä rakennetaan ja pihassa on leveenä kaikenlaista , kuten sirkkeli, sahoja, naulasia lautoja yms muuta " turvallista!! Hyvä kun omiensa perään ehtii katsoa, niin naapuri on näköjään sitä mieltä että hänen lapsensa voi hyvin 3 ja 5v isoveljiensä kanssa tulla meidän pihalle koska tahansa?! Itse ei tule perässä vaikka näkee kaikkien lastensa tulevan! Isommat nyt tietty ymmrän kun on meidän lasten kanssa suurinpiirtein samanikäisiä, mutta ei musta mulla oo velvollisuutta vahtia tota pienintä!!!

Kommentit (7)

sinne joskus aivan kiukuspäissäni!=( Viime kesänä jo ärsytti kun ne vanhemmat lapset olivat koko ajan meijän pihassa ja nyt vielä sitten tämä nuorimmainenkin huoh... tutti suussa tallustaa... Ihan käsittämätöntä mun mielestä että alle kaksi vuotias päästetään ulos ilman aikuista vain sisarustensa kanssa jotka eivät ole ton vanhempia!!! AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja mene keskustelemaan naapurin kanssa hyvässä hengessä. Sano, että sinua huolestuttaa hänen lastensa turvallisuus kun sinulla on täysi työ omienkin vahtimisessa.

Ei naapuri voi ulkoistaa lastensa vahtimista teille noin vain.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat