Vierailija

Mulla aina kilahtaa päässä ja tekee mieli olla ilkeä ja kieltää, kun joku pusuttelee vauvaani suulle tai vaikka poskellekin.. Yleensä onneksi käytöstavat menevät raivoni edelle enkä saa suutani auki.

Mieheni äiti on aina lääppimässä, antaisi varmaan vauvalle kielareita jos en olisi vieressä vähän katsomassa mitä touhuaa! (Kaiken kukkuraksi on mielestäni hieman epäsiisti tyyppi noin muutenkin.)

Tänään samainen nainen imi vauvan sormia!!!

Mua jotenkin ärsyttää tollainen, oonko mä ihan nipo? Olisko teistä ok?

Kommentit (5)

toisaalta mun tuttavapiirissä en voisi kuvitella kenenkään niin tekevän. Mä oon ollut aika kiltti, mutta lapseni suhteen olen naarasleijona enkä olisi antanut pusutella.

Vauvan sormet on heti pestävä, jos ne joutuvat aikuisen suuhun. Muutoin on karies vauvan suussa. En tykkää siitäkään, jos joku sormeilee vauvan kasvoja. Huomauta asiasta muka miehellesi anopin (vai kukahan se olikaan...) niin jospa viesti menisi perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En minäkään pitänyt siitä, että vauvaani pusuteltiin ja lääpittiin miten sattuu. Oli sitten kyse vauvan mummosta tai kummin-kaiman-serkusta. Kammottavimpia oli ne täysin vieraat kukkahattutädit, jotka kaupungilla tuli nipistelemään vauvaa poskesta...

Eikä minusta ole muutenkaan asiallista suukotella lapsia suulle, ainakaan kenenkään perheen ulkopuolisen.

Mutta se on kyllä totinen tosiasia, että vauvat ovat niin suloisia, että mieli varmasti tekee suukotella ja hellitellä. :) Pitää vain muistaa kysyä lupa ensin, jollei ole oma vaavi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat