Seuraa 

Olen tässä harkinnut tilaavani Beebo- merkkisiä yhdenkoon taskuvaippoja muutaman kokeiluun ja uutena kestoilijana en tiedä minkälaisen paketin kannattaa tilata. Normaalisti niissä on sisäpinta kuivaliinaneulosta, mutta nettisivuilla lukee, että " Asiakkaiden toiveita kunnioittaen, olemme lisänneet sisäpuolen materiaaleihin lisää vaihtoehtoja". En kyllä löytänyt sivuilta tietoa, että mitä niitä vaihtoehtoja sitten on..tietääkseni ainakin fleece ja bambu?!

Mitkä ovat näitten sisäpinnan materiaalien hyviä ja huonoja puolia? onko niin, että kuivaliinassa vauva tottuu olemaan kuivana koko ajan ja esim ei sitten viihdy kertisvaipoissa ollenkaan? Ja mikä se coolMax on?

Oho, tulipas taas kysymyksiä, toivottavasti joku viitsii vastata!! :)

Kommentit (3)

Itse en tykkää kuivaliinaneuloksesta, koska menee nopeasti rumannäköiseksi.

Enkä fleecestä, koska menee helpoiten tukkoon jos käyttää jotain rasvaa joskus pepussa. Haluan kuitenkin että vaipan pinta tuntuu kuivalta, joten myöskään bambua tai muita märältä tuntuvia en suosi.

Oma valintani on siis coolmax, siitä mulla ei ole valitettavaa. Mun mielestä kuivuukin näistä kaikista vaihtoehdoista nopeiten.

Mutta tää on vaan mun kokemus. Muilla voi olla toisenlaiset näkemykset. Parastahan noista ei voi siis tuolleen "valita".

Tuttavani teki minulle hyvissä ajoin niitä taskuvaippoja valmiiksi. Oikein mitään mistään tietämättömänä ostin materiaalit Eurokankaasta ja heidän "suosituksillaan" siis mentiin. Nyt niissä vaipoissa on sisäpinta sitä bambua, että muodostuuko tästä joku ongelma jahka aletaan niitä käyttää? Pinta jää siis märäksi, onko se hyvä vai huono ...kuivaksi opettelun kannalta? Ihon hautuminen, hiertymät? Että meniköhän nämä vaipat nyt ihan sudeksi tämän takia?

-Emma

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä on tykästytty fleecepintaan, mutta se ei kuulemma sovi kaikille... bambu tuntuu ymmärtääkseni märemmältä kuin esim. fleece, kuivaliinakangas (coolMax on yksi kuivaliinakangasmerkki) ja polyestermokka (josta minä en juuri tykkää kun se kerää nukkaa niin kovasti), mutta siihenkin lapsi tottuu ja oppii monasti ehkä helpommin kuivaksi sitten kun on jo tietoinen märän ja kuivan vaipan erosta. joissain vaipoissa on sisäpinta ihan vaan flanellia tai puuvillaa, jotka myös tuntuvat märkänä märältä.

pienelle vauvalle valitsin ainakin yövaippoihin mieluusti fleecen, jottei tartte herätä märkään oloon. suosittelisin tilaamaan erilaisia ja myymään pois istten ne, jotka ei teille jostain syystä ehkä sovikaan. kertisvaipoissa on myös "kuivaliinapinta" eli siinä en näkisi eroa viihtymisen osalta...

tulikohan tässä jotain vastausta edes osaan kysymyksistäsi. nyt pitää mennä nukuttamaan oma vaippalaiseni :) hyviä kestoiluja teille!

Tiina ja Aapo :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat