Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eilen vietimme iltaa niinkuin monta kertaa aiemminkin miehen veljen ja hänen vaimonsa kanssa. Kun menin keittiöön valmistelemaan syötävää, tuli miehen veli jonkin ajan kuluttua hakemaan juotavaa. Olin selkä häneen päin niin se sika tuli lähelle ja kouraisi oikeasta rinnastani. Hyppäsin metrin ilmaan ja rääkäisin. Tyyppi lähti sairaan nopeaa pois keittiöstä. Muut istuivat alakerran takkahuoneessa joten eivät tainneet kuulla.

Kiva juttu! Mietin hetken että mitä helevettiä... ja että mitä teen. En viitsinyt nostaa mekkalaa, sillä tyypin vaimo on mitä tukevimmin raskaana. Mutta kyllä fiiliksen vei totaalisesti. Syytin jonkin ajan perästä migreeniä ja poistuin seurasta. Nyt saa sitten keksiä syitä miksen enää vähään aikaan ala heidän kanssaan istumaan iltaa. Onneksi niiden tenavakin syntyy kohta niin ne jäävät pakostakin. Miehelle veli todella tärkeä joten halua sitäkään suhdetta sotkea... Mutta en voi siihen ällötykseen päinkään katsoa kun jossain nään tai tulee meille uudestaan.

Kiitos kun sain purkautua, tätä kun en voi lähipiirissäni monelle kertoa...

Kommentit (9)

nelivuotisen tuntemisen aikana ei ole minua lääppinyt tätä ennen. Eikä kyllä lääpi tämänkään jälkeen!

Miehelle on vaan niin penteleen vaikeaa kertoa, kun kyseessä on hänen isoveljensä joka on ollut hänen tuki ja turvansa vaikeiden perhesuhteiden takia (isä käyttää alkoholia paljon). Eli tavallaan kantanut miehestäni vastuuta. Se hänen ainoa hyvä puolensa onkin näköjään.

Ja jotenkin vielä tekee mun oloni pahemmaksi kun vaimonsa on raskaana.

Ja minä en takuulla ole aihetta antanut lääppimisiin! Mieheni on mun elämäni keskipiste, ei muut.

ap

Laita humalan piikkiin (jos mies siis oli humalassa).. Joku hetken mielihäiriö! Unohda koko juttu.

Minua ovat lähes tulkoon KAIKKI miehen kaverit yrittäneet iskeä tai puristaa perseestä tms. mutta aina olen laittanut tiukasti vastaan, niin eipä ole yritetty toiste. Ja tosiaan aina vaan humalassa, selvinpäin ei kukaan niistä miehistä kehtaisi ja tosi nolona ovat aina torjunnankin jälkeen olleet. Miehelle en sano mitään, turhaan menisi kaverisuhteet, vaikka kieltämättä oudoksuttaa, että kaikki yrittävät kaverinsa naista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat