Seuraa 

Heippa kaikki!

Täällä on paljon jo ryhmiä mihin voisi varmaan hypätä mukaan, mutta pistän nyt vielä yhden joukkoon....

Kesä lähenee uhkaavasti ja uudesta vuodesta asti ollaan mukamas laihdutettu. Aina ne alkaa maanantaina ja loppuu viikonloppuun mennessä. Kiitos surkean itsekurin. Raskaudesta aikaa jo 2 vuotta mutta kilot ovat jämähtäneet ympärille. Nyt tai ei koskaan olisi aika taas karistaa kesäksi edes muutama kilo... Olisiko mukaan joku tsemppari??? mielellään vaikka useampi ;)

Mun mitat: pituus 169 ja kiloja 68. OLisin tyytyväinen jos saisin kesäksi mittarin edes alle 65. Tyytyväinen olisin tietty 60kg mutta sitä on alkukesäksi turha uneksi, muutama kilo pois niin voisi edes harkita shortsit jalkaansa pistämään....

Nyt jos koskaan on pakko ryhdistäytyä! Kaikki samassa jamassa olevat mukaan vaan ;)

Kommentit (2)

Eilen kävin puntarilla ja päätin, että nyt kilot lähtee. Kiloja olisi näin aluksi pudotettavana 20,4kg ehkä sitten 10kg vielä lisää. Saa nähdä.

23.4 alkupaino 80,4kg

Tavoite 60kg (ainakin aluksi)

Imetän vielä nuorimmaista, joten pudotus tulee olemaan maltillista. Ajattelin karsia kaikki herkut pois ja lisäillä liikuntaa. Näillä eväillä eteenpäin :) Jos joku asuu lähellä Tapanila, Heikinlaaksu, Puistola, Tiksi alueella, niin seura liikkumaan olisi tervetullut :)

Jos huolit minut vertaistueksesi .Minulla kanssa urakka edessä,pituutta 165 ja painoa 66kg.Raskaudesta on jo 8kk ja haluaisin pudottaa 60kg saakka eli 6kg.Olen itsekseni noudatellu painonvartijoita ,tänään on 5pv.En ole vielä käynyt puntarilla katsomassa tilannetta,koska luin jostain ettei kannata jokapäivä katsoa lukemia,vaan kerran viikossa. Olen kanssa laiska netissä kävijä,joten voisimme sopia jonkun tietyn päivän milloin viestitellään.Tietysti jos huolit minut kaveriksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat