Vierailija

esim. koiran hedelmällisyys, eli niitä munasoluja täytyy irrota joka kierrossa vähintäänkin 4, ellei enemmänkin. Miten muuten selittää kertalaaki-tärpit? Tai sitten suurin osa kertatärppisistä puhuu potaskaa.

Mitä edemmäs meillä tämä hoitojen tarpeen kartoitus menee, sitä enemmän alan ymmärtämään, kuinka monimutkaista se raskaaksitulo oikeastaan onkaan.

Täytyy kyllä sekin sanoa, että helposti raskautuvat ovat oikeita Hannu Hanhia, hatunnosto Teille!

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija:

Lainaus:

kunnon yrityskierron jälkeen. Sanoisin että melko helposti sikiäviä olemme. Sitten n. 20 % pareista on ongelmia raskautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla kk-kierto on jotain 35-65 päivän väliltä suunnilleen eli ei siihen edes mitään tarkkaa kiertoa aina tarvita. Lapset ei kuitenkaan ole kaikki elävinä syntyneitä, ei tässä niin helpolla ole päästy.

joillain se epäonni on lapsettomuudessa, muilla monessa muussa asiassa, joillain niitä rankkoja ongelmia kasautuu paljon enemmän kuin muilla koskaan.

mutta katkeruus on myös vaarallinen tauti joka syö sisintä, sillä toisen ihmisen onni on hyvin harvoin pois keneltäkään muulta.

Minua itseäni on siunattu kahdella ihanalla lapsella ja helposti saivat alkunsa, mutta älä turhaa " pelkää" , sillä en ole tässä elmässä todellakaan helpolla päässyt monen muun asian suhteen. pitäsi vain aina koittaa olla onnellinen siitä mitä on, eikä nähdä vain sitä mikä puuttuu.' tiedän että on helpommin sanottu kuin tehty.

Meillä ei tehdä ulkomaanmatkoja tai käydä Lapissa hiihtolomalla.

Rahaa on kyllä hyvään ruokaan, lasten vaatteisiin ja harrastuksiin ( tosin jääkiekko ei ollut pojille mahdollista )

Eli jos en olisi saanut lapsia normaalisti, adoptioon ei meillä olisi ollut mahdollisuutta.

-33

kuukauden kierto tuntuu ja näkyy hyvin. Ja niinä päivinä, kun tulen helpoiten raskaaksi, mulle tulee sellainen " haluan spermaa NYT!" olo. Kaikki miehet, varsinkin oma mies, alkaa näyttää houkuttelevalta, lirkuttelen ja flirttailen koko ajan. Siinä se sitten on...

Tulin 33-vuotiaana kertalaakista raskaaksi, heti kun jätettiin ehkäisy pois. Toisaalta en ole koskaan syönyt e-pillereitä, varmoilla päivillä ja kortsuilla (& joskus vaahdolla) ollaan ehkäisty. Sen takia tiedän kiertoni tosi hyvin, tiedän olosta ja limoista milloin todennäköisesti tärppää. Me ei hirveän usein edes rakastella, joten mielestäni tuo oman kropan tuntemus oli ihan oleellista raskaaksitulossa.

Joku epäili että jos on kellontarkka kierto niin raskaaksi tulee helposti.

Ei pidä paikkaansa ainakaan meillä.

Melkein 20 vuotta on ollut todella tarkka menkkakierto, melkein tunnin tarkkuudella olen aina voinut ennustaa milloin vuoto alkaa.

Vaan eipä vauvaa kuulunut, vähemmän aktiivista yrittämistä (asenteella; tulee jos tulee) takana 2 vuotta ja sen jälkeen 3 vuotta erittäin aktiivista yritystä kellon,kalenterin, kuumemittarin ja ovistikkujen kanssa- ilman tulosta.

Vihdoin IVF-hoidolla onnistuin raskaaksi tulemaan.

Että tämmöinen tapaus!

ja kuukutiset alkavat aina aamupäivällä. 14 päivää alkamispäivästä ovulaatio, joka tuntuu vihlaisuna alavatsassa parin tunnin ajan. 3 lasta, kaikki poikia ja kaikki ekasta yrityksestä.

Ehkä tuo juuri kuullostaa potaskalta tuo kellontarkkuus, mutta niin vaan ollut aina.

3 lasta, kaikki ensimmäisestä kierrosta. Ei mitään ajoitusta mietitty ja kierto välillä 28-32. Ensimmäinen raskaus sai alkunsa heti pillereiden jätön jälkeen. Raskaudet ja synnytykset oli helppoja (jos se tähän mitään liittyy). Minulla on ylipainoa, tupakoin ja käytän alkoholia, joten ei mitkään erityisen terveelliset elämäntavatkaan. Minä uskon että tämä vaan on biologiaa, että olen vain hedelmällinen ja " yhteensopiva" mieheni kanssa. Sama homma äidilläni ja siskoillani. Elämä ja kuolema eivät ole oikeudenmukaisia!

Isommalla lapsella korvatulehduskierre päällä ja samaan aikaan muutto ja remontti.

Minulla ylipainoa ja hormoniehkäisy ollut käytössä aikanaan n. 10 vuotta.

Tulevat kun ovat tullakseen:)

ja vuoden yrityksen ennen kuin tärppäsi. Seuraava alkoi ekayrityksellä ja kolmas oli sitten ihan puhdas vahinko :/ . Eli siis itselläni on tuo eläimellisyys selvästi lisääntynyt iän myötä. Vahinkoraskautta helpommaksi ei kai enää voi raskautuminen mennä? Tai ehkä jos tulisi kaksoset.

Kyllä se ihan vain siittiöiden ja munasolujen kohtaamisesta, kunnosta, hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisestä ja muista senkaltaisista asioista on kiinni.

Vierailija:

Lainaus:

Raskautuminen on henkimaailman asioita. lapsi valitsee vanhempansa ja ajankohdan syntymälleen!

minullakaan ei takana hormoniehkäisyä, mut silti lasta ei ole tullut 2,5 v yrityksestä huolimatta.

ristimme jokaisella, minua kirpaisee nähdä odottavia ja pienten lasten äitejä, jotka saavat lapsen toisena perään, kun me vain yritetään.

mut kokonaisuudessaan olen päässyt elämässä kaikilta osin melko helpolla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat