Vierailija

.

Kommentit (11)

Lainaus:

tupakkia raskaus aikana.

Kovastio yritän lopettaa mutta olen liian heikko! :(

nyt olen vähentänyt et max 5 menee päivässä!

Kyllähän jokaisesta tupakasta on sikiövauvallee haittaa, mutta tietenkin pieni määrä on oarempi kuin suuri. Hienoa,että olet pystynyt vähentämään. Oletko kokeillut myös purkkaa ja muita korvaushoitoa?

klö

Täällä eräs sairas ihminen toistuvasti kehuu kätilötrollauksillaan. Että harmi kyllä tämä sinänsä hyvä idea vesittyy täysin. Älkää ihmeessä uskoko vastauksia jos on yhtään pelkoa siitä että lapselle voisi olla haittaa jos teette tai ette tee jotain. Ihmismielen sairaudella ei nähtävästi ole määrää, ja tällääkin palstalla joku huonosti voiva haluaa leikkiä ihmisten terveydellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Täällä eräs sairas ihminen toistuvasti kehuu kätilötrollauksillaan. Että harmi kyllä tämä sinänsä hyvä idea vesittyy täysin. Älkää ihmeessä uskoko vastauksia jos on yhtään pelkoa siitä että lapselle voisi olla haittaa jos teette tai ette tee jotain. Ihmismielen sairaudella ei nähtävästi ole määrää, ja tällääkin palstalla joku huonosti voiva haluaa leikkiä ihmisten terveydellä.

Jos tarkoitat minua, voin aivan rehellisesti keroa, että omaan 30v kokemuksen kätilötyöstä useissa eri työpisteistaä, Samaa mieltä olen kanssasi siitä, että kaikkea ei pidä uskoa, mitä näillä palstoilla liikkuu, mutta itse olen vilpitön ja vastaan parhaan kykyni mukaan.

klö

lähetteen lantion (röngten)kuvaukseen? Pelkään ettei seuraava lapsi mahdu sen paremmin tulemaan kuin ensimmäinenkään. Tulis ainakin faktatietoa eikä lääkärin "nyrkki"kokeilun perusteella arvioita....

Jos edellinen synnytyksesi päätyi sectioon tai imukuppiin, tulisi neuvolan lähettää sinut lantioröntgenkuviin ja synnytystapa-arvioon. Jos et neuvolasta lähetettä saa, soita suoraan äitiyspolille.

klö

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat