Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itsekin ylipainoisena aina ihmettelen kuinka joykut pukevat päälleen ihan liian pieniä vaatteita. Ei telttojakaan tarvitse olla vaan SOPIVIA. oikean kokoisia.

Kommentit (27)

" Olen kokoa 38, jos vain jotenkin saan itseni ahdettua siihen numeroon" . Mun yks ystävä on mua varmaan 15kg lihavampi ja silti käyttää kokoa 38, vaikka itsekin ostan joskus koon 40. Ja mä pukeudun vartalonmyötäisiin vaatteisiin.

Kesällä pitää tosi tiukkoja housuja ja pieniä toppeja. Napa on reilusti näkyvissä. Ja tämä nainen tai tyttö oikeastaan vielä on tosi hyvännäköinen. Itsevarma ja ryhdikäs ja selvästi sinut itsensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täytyy sanoa rehellisesti, että silmääni ei ollenkaan häiritse, jos pikkuisen pullukka nätti nainen/tyttö on laittanut naiselliset, tiukatkin vaatteet, paidat, farkut päällensä. Päinvastoin! Kertoo siitä, että ahaa, nainen haluaa olla naisellinen, ja uskaltaa näyttää sen, taitaa olla sinut itsensä kanssa. Täydet pisteet tällaisille naisille. Mikään muu ei ole niin tylsää kuin tylsä pukeutuminen. Seksikkyys ja naisellisuus kunniaan!

Onkohan tässä jotain jäynää ns. luuviulujen taholta, kun noita telttavaatteita nyt noin kovasti tarjotaan. Kai sitä nätisti pyöreäkin saa olla miesten mieleen :-)

Minulla on hyllyvä vatsa mutta suhteellisen kapea lantio ja reidet. Eli jos housut istuvat reisistä ja lanteilta, vatsa pursuaa. Jos vyötärö on sopiva, lantio ja reidet pussittaa ikävästi.

Isot vaatteet maksaa, yritän pärjätä normaalikoilla jotka loppuu jonnekin 42:een... lihavien mallit ei minulle sovi mutta normaalimalleihin en mahdu. Minkäs teet, jostain pursuaa!

Eikö oikeesti, mäkin olen sitä monesti miettinyt, kun on nähnyt ravintolassakin nuoria nättejä naisia niin on niin tiukat kuteet päällä ja näyttävät ihan siltä kuin olisivat raskaana ja turha kenenkään on sanoa että jospas olivat, kun tiedän että olivat humaltuneita.

Töissäkin on nuori nainen ja olen tuntenut hänet jo vuoden ja hirveen tiukkoja paitoja on pitänyt koko vuoden, hän ei näytä raskaana olevalta, mutta voipi suoraan laskea että kolme makkaraa siinä mahan kohdalla on

Eli liian pieniä eivät saa olla, ei niin että makkarat tursuaa vyötärön yli, mutta saa silti olla tiukat housut, jotka ovat sopivat. Ymmärsikö kukaan? Anywäy, miksi ylipainoisen pitäisi pukeutua rumiin kaapuihin? Joka tapauksessa näkee että on ylipainoinen, vaikka olisi mikä säkki päällä... mutta siitä en minäkään pidä,että pukeudutaan tiukkoihin lantiofakkuihin ja makkarat röllöttää siinä vyötärökaistaleen päälle ja kaikenlisäksi on öiian lyhyt paita.

Eli tiukkoihin saa pukeutua, mutta ei liian pieniin, ne on kaksi eri asiaa.

Tai sitten ne vaan tykkää tiukemmasta tyylistä niin kuin jotkut löysemmästä, makukysymys. Kyllä laihat ja normaalipainoisetkin rikkovat hyvän maun rajoja ihan jatkuvasti, sori vaan.

Hyvin toimeentulevia tosilihavien pitää ainakin olla jos haluavat ison vaatekaapin. Esim. MrBigin hinnat ovat ihan tavis t-paidoissakin 40-60 euroa. Mistä tahansa kauluspaidasta saat maksaa 100 euroa hyvin helposti. Käykää vaikka katsomassa nettisivuiltaan.

Viime viikolla koululla edessäni istui kaksi todella mauttomasti pukeutunutta naista. Ihan aikuisia naisia siis. Heillä oli molemmilla ylipainoa runsaasti, makkarat saattoi laskea halutessaan kainaloista alaspäin. Tiukka trikoopaita oli niin ohut, että sen alta paistoi tiukka toppi ja vielä tiukemmat rintsikat, jotka siis vaan lisäsivät läskitursuamisefektiä. Voi vaan ihmetellä mitä sillä tavalla pukeutuneiden ihmisten mielessä liikkuu. Ja tosiaan turha valittaa, ettei mistään löydä kivoja vaatteita isoille naisille tai että ne olisivat kaikki kukallisenkirjavia telttoja. Kaikissa yleisimmissä ketjuissa on nykyisin isojen kokojen mallisto, joissa on oikeasti hyvin leikattuja ja kauniita ja kaiken lisäksi muodikkaita vaatteita. Ja kohtuuhintaan.

Tässä kerran just Turun KappAhallissa oli myyjä jolla oli liian pienet lantiofarkut jenkkakahavat peitti vyölinjan housuista ja paita oli survottu housujen sisään semmoinen ohut trikoopaita makkaroita pystyi laskemaan. Olen itse myös lihava ja en ikinä viitsisi nuin pukeutua kun se oli niin mauton. Myyjä vissiin haluaa pukeutua niin kuin muutkin ikäisensä. niin minäkin mutta en paljoa löydä sellaisia vaatteita joista pitäisin. Isot koot on yleensä pienemmistä kooista suurennettu ja ne ei istu yhtään ja ovat yleensä yhtä lyhyitä kuin koon 38 paita.

mulla on kaveri joka pukeutuu samoihin vaatteisiin kuin 10-15kg kevyempänä ollessaan ja ostaa samoja kokoja vieläkin. Ei vissiin halua myöntää lihoneensa. Rintsikoita ostaessaan ostaa myös liian pieniä kokoja. Muista eräänkin kerran kun hän ritsikoita oli sovittamssa ja otti C kupilla mutta eipä enään olleet sopivat D olis silloin sopivat. Nyt käyttää D kuppia vaikka taitaa DD olla sopivampi.

Vierailija:

Lainaus:

Onkohan tässä jotain jäynää ns. luuviulujen taholta, kun noita telttavaatteita nyt noin kovasti tarjotaan. Kai sitä nätisti pyöreäkin saa olla miesten mieleen :-)

itse olen aina ollut hyvin sopusuhtainen vartalolta, ei liian laiha, eikä pyöreä mistään päin. Silti en ole koskaan oikein kehdannut pitää hyvin vartalonmyötäisiä vaatteita. Ei vain sovi minun luonteelleni.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat