Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko kukaan enää törmännyt Ticketin limen väriseen välikausihaalariin pienessä koossa eli koko 80cm tai ehkä 86cm?Tiedän olevani myöhässä mutta siltikin....Kaikki vinkit otan kiitollisena vastaan jottei tarvitsisi suotta tehdä lasten kanssa pitkiä etsintäreissuja=)

Kommentit (6)

Ei taida enää mistään löytyä, mutta jos kerran päällä ollut virheetön 86cm Ticketin lime kelpaa ja olet valmis maksamaan sen mitä se maksoi, niin voisin luopua tyttäreni haalarista. Meillä on sama haalari myös turkoosina ja ostin reimatec haalarinkin. Pohjimmainen syy myymiselle on kuitenkin se, että väri ei oikein käy tytölleni. Helsingissä asutaan. Ilmoittele jos kiinnostaa angelinako@netti.fi

Meillä Ticketit on 86cm ja Reimatec 92cm. Aika samankokoisia ovat. Tickettiä ei kannata ottaa liian isona, kun näyttää helposti aivan säkiltä ja haara laahaa helposti polvissa, ei kiva :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aapiskukossa oli vielä tänään iltapäivällä jäljellä yksi 86 cm limen värissä. Haalarin hinta muuten vain 85¿. Toivottavasti saat haluamasi.

Minkä ikäiselle se koko 86cm teillä on ollut sopiva?Meillä nimittäin nuoremmalla käytössä Reimatecin koko 86cm joka on kyllä melko reilu....Itse epäilen että 80cm saattaisi olla sopivampi sillä pojalla ikää vasta 1v2kk :/

Muuten kyllä olen kiinnostunut:)

ostin viime viikolla sieltä meidän pojalle limen värisen Ticketin haalarin kokoa 80 cm ja seillä oli vielä useita kappaleita kokoa 80 ja 86 cm.

Hinta oli muistaakseni 92,90,- mutta jos on Cityshoppari niin sillä saa yhdestä tuotteesta -20% (itse käytin edun haalariin)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat