Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Normaalipainoinen 15 -vuotias tyttäreni kuorsaa. Itse en ole kuorsausta kuullut, sillä kädet on täynnä työtä ja tyttö nukkuu yläkerrassa omassa rauhassaan. Mutta kaverinsa vat ehdotelleet että hakisi apua.

Ongelma kulkee suvussa. Minä kuorsaan, äitini kuorsaa. Jos paino nousee, niin kuorsaus kovenee - mutta normaalipainoisenakin kuorsaus on niin voimakasta että se häiritsee samassa tilassa nukkuvaa.

Tärkeintä olisi saada tyttärelle apua, sillä hänen vilkasta leiri- ja sosiaalielämäänsä kuorsaus alkaa häiritä. Minusta nyt enää viis. Mistä hakea apua? Yksityiseen ei oikein olisi varaa, mutta jos se on ainut tie niin sinne sitten - mutta miten, mille lääkärille?

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...mutta äiti pelkää että tytölle käy niinkuin itselleenkin aikoinaan: se joka ei ole kuorsausta kuullut ei ota sitä tosissaan.

Mulla kakkonen synnytyksen jälkeen oli pikku patti kielessä, joka poistettiin korvapolilla. Yritin sielläkin puhua kuorsaamisestani, mutta lääkäri katsoi vain kitarisat ja sanoi että ne ovat tavalliset. Ja puuttui painooni... no, oonhan mä nykyään ylipainoinen.

Mutta tytär ei ole. En halua että hänkin joutuu retkillä ja leireillä, matkoilla ja mökeillä valvomaan kunnes kaikki muut nukahtavat ja silti aamulla kuuntelemaan korvat punaisina niitä vihjailuja että joku on kuorsannut niin että perustukset järkkyy.

ap.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat