Vierailija

miten suhtaudut?

Kommentit (22)

odotan, että eihän niin vain kävisi. Jos näyttää siltä, että mitään grande catastropheja ei pääse syntymään, niin silloin en ajattele asiasta oikeastaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jokainen meistä tahtoo olla hyvännäköinen.

No, mun ruumiinrakenne ja kasvot on selllaset, että isot neliönmuotoiset kaula-aukot pukevat mua. Pienet kasvoni ja pieni yläkroppani hukkuvat korkeisiin kauluksiin.

En halua esitellä tai vilautella, mutta tahdon näyttää kylässäkin mahd. hyvältä.

nämä avonaiset paidat, joista tissivako näkyy. Mutta en oikein käsitä miksi " äititapaamisissa" tai pariskuntien illanvietoissa pitää käyttää näitä tyrkkypaitoja. Jotenkin hävettää näiden naisten puolesta.

pusero päälle, kun ajattelen , että kyläpäikan " emännälle" tulee paha mieli, jos mä sinne meen tissivakoa esittelemään... siksi kyselen teiltä, kuinka suvaitsevaisia sitä ollaan.

koska omat tissini ovat e-kuppia. Mies ainakin tykkää, jos pukeudun vartalonmyötäiseen asuun, mutta ei se tarkoita kuitenkaan mitään vesirajan nippanappa peittävää hametta.

Äh, pienitissisten kateutta sanon minä.

on LIIAN avonainen kaula-aukko.

Käytän toki itsekin sellaisia, miten sen sanoisi " normaalin avonaisia" kaula-aukkoja, mutta raja menee siinä ettei mikään tissivako tai liiivit tursua kaula-aukosta. Jos sellainen riski on niin silloin vahdan kyllä vaatteet etten näytä tyrkyltä.

Mulla on yksi äitituttu, jolla ei nyt mikään ihmeellinen rintavarustus ole mutta käyttää aina kyläillessään sellaisia mielestäni hieman liian avonaisia paitoja. Mua nolottaa jotenkin, siis hänen puolestaan, kun en pidä sellaista ihan sivistyneenä (arkipaitana). Mielestäni se tosin on hänen tapansa yrittää olla kaunis ja seksikäs. Luonnollisesti korostaa/edustaa jotain kohtaa kropassaan kun muuten on sanoisinko vähintään huolestuttava päärynävartalo hänellä.

varmaankaan luopua. Mutta mitäs sanotte tästä että kun ystäväni (yh) tulee meille niin hänen rintansa näkyvät melkein nännipihaan asti. Katslee itsekin välillä rintojaan ja hihittää että onkohan hän vähän turhan tyrkky kun tissit näkyy tai hihitellen mainostaa että kun tissit ei meinaa paidan sisällä pysyä.

Parasta kaikessa on kuitenkin se että kun istutaan kahvipöytään niin oikein käsillä vielä pusertaa rintojaan enemmän näkyville ja nojaa eteenpäin ( minä ja mieheni istumme vierekkäin,ystävä meitä vastapäätä ) ja suoraan sanoen tyrkyttää rintojaan muiden pullien sekaan.

Kun miehen löysi niin avonainen kaula-aukko hävisi jonnekin ;)

mutta mitäs sanotte siitä, että eräässä vaiheessa yksi naapuri kävi meillä kyläisemässä ja sen paidan napit illan aikana jotenkin aukeilivat napaan asti. Se oli minusta jo vähän liian pitkällä.

Kyllä mullakin saattaa olla kyläillessä avonainen kaula-aukko, enpä ole ajatellut että joku voisi sen uhkaksi tai tyrkyksi kokea :D!!! Mutta rintani ovatkin aika pienet, eli en mitenkään tursua paidoista ulos :)

Eikä minua haittaa, vaikka kavereillani olisi avonainen kaula-aukko meillä kyläillessään, en luule vamppaavan miestäni tai muutakaan.

Taitavat munasankarinne olla hyvin kevyesti kotiinne kiinnittyneitä, pelkäättekö kenties, että kaula-aukosta, halukkaan näköiseltä vieraalta, pullistelevat tisulit haluttaa miehiänne liikaa?

Rouvat, ennen kuin silmäänne räpäytätte, miehenne saattaa olla jo pukilla...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat