Vierailija

eli siinä se olikin. millä kotikonstailla hiivan saisi häädettyä?

Kommentit (8)

Älä pese voimakkaasti tuoksuvilla pesuainella pikkareita/housuja äläkä ainakaan käytä huuhteluainetta.

Osta kestositeitä jos joudut jokapäivä käyttämään jotain sidettä. Kertakäyttösiteet on täynnä kemikaaleja ja edistää hiivaa.

Älä käytä voimakkaita hiivalääkkeitä koska ne tuohoaa sen alapään flooran kokonaan... esim Starogyn-voiteella jos pystyisit tulemaan toimeen niin se on hyvä.

Mut nää parin päivän puikkokuurit on aivan liian voimakkaita.

Näillä ohjeilla mä pääsi kroonisesta hiivast. eroon :))))

Jaksa taistella!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

happamasta.

Kaalikeittodieetti tekee minulle hiivan 100% varmasti, eli olen varovainen muutenkin kovin kasvispitoisen dieetin suhteen. Vältettäviä kasviksia löytyy ihan lista googlaamalla.

Pitkälle pääsee hävittämällä sokerin.

vaikka siis tää on mun elämäni toinen hiivatulehdus ja tänki sain antibioottikuuri + raskaus yhdistelmän takia?

noita maustamattomia jogurtteja oon syöny mutta pitääki koittaa sitä toiseen päähän :) tosta piimällä pesusta oon kuullukki joskus kyllä muutes...

nii, ja apteekissa kävin, mutta lääke jonka ostin on vähän sellanen et en tiedä uskaltaako sitä ottaa vaikka apteekissa väittää että voi, teratologinen tietopalvelu sanoo että ei ekalla kolmanneksella ja paketti + farmaca fennica sanoo että vältettävä raskauden aikana.

ajattelin että yritän nyt ensin kotikonsteilla päästä eroon ja jos ei parissa viikossa auta niin sitten ollaan jo toisella kuulla ja yritän lääkkeillä.

-ap-

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat