Vierailija

Karkkia menee kevyesti iso pussi päivässä tai 200g suklaata tunnissa. Päiväkin ilman, niin pää on kipeä, hermot riekaleina ja kaikki asiat v***aa rankasti. Neuvoja????????

Kommentit (12)

eli päätin vahvasti olla 2vko ilman sokeria ja valkoista leipää/pullaa, ja se onnistui! Sitten olen päässyt kohtuuteen, vältän niitä arkisin, mutta syön kylässä jne. ja ehkä kerran viikossa kotona. 1-2kg olen laihtunutkin kuukaudessa, ja vatsa on paremmassa kunnossa, ei ole ilmavaivoja kuten aikaisemmin.

itse olen allerginen monelle ruoka-aineelle joten karkkia menee vähän niinkui9n korvikkeena....huomaa kun karkki on loppu kun alan puremaan kynsiä. välillä pystyn olemaanmuutamia päiviä syömättä mutta vierotusoireita kyllä on. tsemppiä meille kaikille sokerihiirille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta lohduttaa kuulla, että joku muu painii saman ongelman kanssa. Jään siis minäkin odottamaan hyviä neuvoja.

Ai niin, itse olen alkanut syödä kromia makeanhimon hillitsemiseksi (ehkä jopa vähän apua ollut siitä) ja B-vitamiinia väsymykseen. Huomaan nimittäin, että väsyneenä sokerinhimo on vielä pahempi ja suklaa tms. on keino selvitä rankoista päivistä lasten kanssa...

Jo viikossa elimistö alkaa tottua ei-makeaan ja haitallisen hiivan määrä suolistossa alkaa vähentyä. Sen seurauksena ei tee enää niin paljon edes mieli makeaa, ja parin viikon jälkeen sitä ihmettelee, miten on koskaan voinut vapaaehtoisesti mättää suuhunsa irtiksiä (jotak on pelkkää sokeria ja lisäaineita, yäk!).

Sokeria on yllättävissäkin tuotteissa, kannattaa siis ottaa se viikko ihan suorituksena (lukea selosteet ja olla ehdoton).

Ja arvaappa muuten mitä? Pääsin eroon karmeista oviskivuista jättämällä sokerin ja liiat nopeat hiilarit pois ruokavaliosta..... ja 7pv kestäneet menkat lyheni 5 päivään JESSSSSSS

JA myös itkupotkuraivarit ja suurimmat mielialavaihtelut on taaksejäänyttä elämää.......

Siinä sulle tavoitetta jos joku noista kuulostaa tutulta.

totaalinen sokerikielto on ainoa mikä puree, mutta siinä menee muutama päivä laskeutumisessa ja se on tuskaa...

www. karppaus. info

Mulla oli niin hirveetä mättöö, että tein siitä kerralla lopun. Kuudes sokeriton päivä menossa ja ihmeen helposti on mennyt. Tarkoitus on olla täysin ilman sokeria nyt alkuun 2 viikkoa. Sen jälkeen ettei vaan paluuta vanhaan tapahdu koetan pitää yhden päivän viikossa jolloin sallin itselleni jotain sokerista, mutta en silloinkaan ylettömiä määriä. Älyttömät määrät oli just mua aiemmin, joka päivä.

Purkkaa meni ekana päivänä niin paljon, että leuat oli kipeet. Muuten ok.

Jätin pois sokerin, suklaan, karkit, pullat, keksit, kaakaon, maustetut jugurtit, vaalean leivän.

Sallin edelleen perunan, tumman pastan ja leivän, riisin. En siis todellakaan karppaa, vaan syön tosi paljon hedelmiä ja huipputerveellisesti aiempaan nähden siis.

Mikä parasta, perjantaina (4.päivä) kävin kahvilla ystävieni kanssa. he ottivat makukaakaot ja suklaakakkua. Mä otin kahvin ja hedelmäsalaatin eikä noussut edes kuola suuhun kavereita katsoessa. he olivat session jälkeen ihan ähkyt, mulla oli voittajafiilis!

Ja paino on tippunut näinkin lyhyessä ajassa reilun kilon.

TSEMPPIÄ!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat