Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Monen vuoden tauon jälkeen on leikkipuistokäynnit taas ajankohtaisia. En menisi, ellei lapsi tahtoisi. Siellä mammat istuvat hiekkalaatikolla tekemässä kakkuja, puhumassa lapsista ja lopulta puukottamassa selkään kun joku lähtee aikaisemmin joukosta. Pakko kai sitä on lapsen kanssa puistoon mennä kun omassa pihapiirissä ei samanikäistä seuraa ole. Voiko puistoon ottaa mukaan vaikka kirjan, ja lukea sitä samalla kun lapsi touhuaa omia juttujaan? Miten muut olette tehneet, kaikki naiset eivät varmasti halua osallistua " mammapiiriin" ?

Kommentit (7)

Meidän lähialueen mammapiiri on samaan aikaan puistossa. Joka päivä. Joskus osutaan samaan aikaan ja sillon jotain heidän kanssa juttelen, mut en sen lähemmin ole kehenkään tutustunut. Eikä mua kiinnosta jos jotain selän takana puhuvat, tuntemattomat ihmiset.

Eli neuvona, mene puistoon silloin kun itseäsi huvittaa, juttele jos tuntuu siltä ja jos ei niin puuhaile lapsesi kanssa. Ei sulla ole mitään velvoitetta osallistua tai välittää mistään mammapiireistä.. :)

selkään puukottamiseen tai nokitteluun, sen sijaan hiekkakakkuja olen nähnyt lähes kaikkien tekevän, ja lapsistahan siellä puhutaan, mutta monesta muustakin aiheesta.

Luojalle kiitos, että on sellaisia paikkoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joskus on kiva jutella toisten äitien kanssa, toisia äitejä en voi sietää. Ihan sama, lapset viihtyy kuitenkin paremmin jos on muitakin lapsia.

Jos mua ei huvita jutella jonkun kanssa niin juttelen joko lapsilleni tai sitten istun hiljaa/luen. En oikein ymmärrä miten tuosta saa ongelman.

Olisi kiva jos olisi joskus edes joku kenen kanssa jutella, ei olisi niin tervan juontia tuo puistossa seisoskelu. Mutta kai sitä nyt voi lukea vaikka kirjaa jos ei halua jutella.

Tulijaa ei tervehditä, ei edes katsota. Ollaan puistossa tiukkana porukkana tyyliin: yksi lapsista menee liukumäkeen, äidit nappaavat loputkin tenavista liukumäkeen ja jatkavat tiiviinä ryhmänä kulkemista. Todella lämmintä, joo.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat