Vierailija

Istumme samassa huoneessa ja välillä keskustelemme eri aiheista. Mitä tahansa minä sanonkin, hän tietää paremmin koska hän on opiskellut YLIOPISTOSSA, hän on ottanut KURSSIN siitä ja tästä, HÄN on tottunut opiskelemaan ja siksi OMAKSUU uudet asiat NOPEASTI, eikä hän ole TYHMÄ vaikka ei ole koskaan tehnyt oman alansa töitä (vaikka on 37 v.), vaan on ollut mm. haastattelijana ja puhelinvaihteessa. Sinnekään soittelijat ei voi tietää että vastaaja saattaa olla YLIOPISTOSSA opiskeleva. Tätä mä kuuntelen koko ajan.

Töitä tuo nykertää miettien jokaista pientä yksityiskohtaa ikuisuuksia. Mä teen kolme kertaa saman verran samassa ajassa, eikä munkaan työssä ole virheitä. Tää työ, mitä nyt tehdään, ei todellakaan ole mitään ydinfysiikkaa (hyvin mekaanista koneennaputtelua) eikä tuon työkaverin opiskelemaa alaa, mutta toinen saa sen kuulostamaan siltä, että tässä haetaan kohta Nobelia.

ARGH!!!

Kommentit (5)

Ja akateemisen koneennäpyttelykurssin ja akateemisen omenankuorintakurssin. Koita nyt ymmärtää että hän on parempi kuin sinä. Hän pyyhkii peppunsakin paremmin kuin sinä, koska hän on käynyt kurssin...

Mulla on myös maailman täydellisin työtoveri. Just eilen v*tutti NIIN paljon. Hän alkoi selittää jälleen kerran jotain asiaa, mistä hänellä ei ole hajuakaan. Ja kun sattui olemaan niin, että minä oikeasti tiesin asiasta (opiskelua+omakohtaista kokemusta) niin ei, ei voi uskoa. Hän vaan puhuu päälle niitä omia virheellisiä käsityksiään. Lisäksi hänellä on tapana puhuessaan nostaa etusormi pystyyn ja sillä hän sohottelee ja neuvoo joka asiaan. Ja tänään hän viimein sai hoidettua yhden homman, jonka hän kuukausia sitten itselleen otti (koska pitää päästä pätemään joka paikassa), kun huomautin, että koskas se homma sitten mahtaisi valmistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No hei, pitäähän sitä mainostaa, että on yliopiston käynyt. Miten muutenkaan kukaan saisi siitä tietää? Sehän vasta kamalaa olisi! Aivan turhaa koko akateemisuus, jos kukaan ei siitä tiedä eikä siten ymmärrä arvostaa hänen ylivertaisuuttaan. Toki joka käänteessä pitää muistaa korostaa, että en nyt sitten ollenkaan tee koulutustani vastaavaa työtä, enkä pääse hyödyntämään kaikkia tietojani.

Kyllä näitä riittää.

Pitänee ottaa pipo pois kiristämästä, mutta kun ei meinaa jaksaa. Tässä maailmassa ei ole sellaista alaa, mistä hän ei tietäisi jotain, kun kurssilla on kerta siitä jotain mainittu. Ja jokaisen kommentin jälkeen tulee sellaista kiherrysnaurua.

Mutta täytyy tosiaan sulkea korvat ja relata, mä kun ehdin töiden lomassa surffata vauva-sivuilla ja tehdä kuitenkin enemmän kuin hän:-))))))

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat