Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli nyt menossa vasta rv 4+4, ja alavatsassa on kummia tuntemuksia. Eniten pelkään että raskaus on kohdunulkoinen, sellainen kun mulla oli vajaa vuosi sitten. Silloin oli samanlaisia tuntemuksia, mutta hiukan enemmän kuin nyt. Lähinnä pelottaa kun alavatsaa " jomottaa" nivusten alueelta, jomotus säteilee hiukan myös yläreisiin. Onko muilla ollut vastaavia tuntemuksia?

Kommentit (6)

Inhottavaa kun menee kuitenkin vielä pari viikkoa ennen kuin voidaan todeta onko raskaus kohdun sisällä vai ei. Kestäisin nämä kivut oikein hyvin jos tietäisin että kaikki on hyvin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli kauheita kipuja just ekoina viikkoina. Sitä jomotusta oli melkein koko ajan, mutta kamalinta oli ne hirveät krampit ja vihlonta alamahalla. Sitä ei kuunnellu itkemättä mutta särkylääke auttoi kestämään ne. Pahimmat kivut oli esikoisen aikaan mutta kaikissa raskauksissa on ollu niitä samoja kipuja. Silti vauvat pysyivät mahassa loppuun asti joten kyllä kai ne ihan normaalikipuja oli.

Sitten oli vielä sellaista kipua että kun esim. aivastin niin tuntui niinkuin koko alamaha olisi revennyt. Sekään ei ollut mikään mukava tunne.

Toivotaan että sulla kaikki hyvin!!! Tiedän tuon pelon että onko kaikki hyvin. on jopa pahempaa kuin itse kipu.

Tsemppiä hirveesti!!

tv. 5

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat