Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nimittäin MULLE!

Kahden perättäisen raskauden jälkeen torson nahka roikkuu ja läskiäkin on, ja joka kerta kun farkut veti jalkaan niin itketti kun löllöt laskeutui vyötärönauhan yli. Eilen kokeilin korkeavyötäröisiä farkkuja ja ihanaa, siellä ne lörtsöt on farkkujen alla eikä jenkkakahvat pullistele paidan läpi! Jee!

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tosin sikäli eri syystä että mulla imetys aiheuttaa niin rajua laihtumista että matalammat farkut ei oikeesti pysy päällä. lantion luut törröttää ja oli kerran ihan tosissaan mustelmilla (siis iho luiden päällä oli) kun yritin vyöllä kiristää housuja pysymään jalassa.

apuun tuli astetta korkeampivyötäröiset housut! pysyy ihan huikeesti paljon paremmin mun luisevan perseeni peittona ja näytän suunnilleen normaalilta :D

Onhan se kiva, että se hyllyvä ihra jää farkkujen alle peittoon, mutta sehän ei vielä tee kainalofarkuista edes siedettävän näköisiä, saati sitten " tyylikkäitä" . Ja miten niin paidat ovat pitkiä?!?

T: 3 viikkoa synnytyksen jälkeen farkkuihinsa (Diesel, MissSixty) mahtunut. Mitat 164/49. Maha kiinteytyi parissa kuukaudessa. En tosin kerännyt läskejä raskausaikana.

läskiä on. Mulla jäi löysää, vaikka olen aina ollut ihannepainossa, ja raskauksissa painoa tuli ekalla kerralla 8 tokalla 7kg. Jos olisin kuin sinä, ehkä käyttäisin lannefarkkuja enemmän, nykyään on kahdet, mutta ne ei jotenkin istu, vaan valuvat ja nahka röllöttää housujen päällä:)

Ei ainakaan minun napaani. Eivät edes villakangashousut! Mummumalli on napaan, normaali muutaman sentin navan alla! Ja lantiomalli reilusti alempana.

navan, niin navan kohdalta noin 5-10 senttiä alaspäin jää sekä farkkujen että paidan alle. Eli silloin normipainoisen löysä raskausnahka jää mukavsti peittoon eikä lapsen kanssa kumarrellessakaan vyötärö saati sitten persvako paljastu. Se on minusta tyylikästä. Kerrottakoon, että paidat on mexx, inwear, housut be young, ei siis mitään ultratrendikkäitä, mutta ei mummumerkkejäkään, ikää 36 ja vaatteet kotikäytössä, olen äitiyslomalla.

Mulla myös yhdet vähän korkeampivyötäriset housut. Mut mä kyllä aion hukata tuon pelastusrenkaan ennen kesää, ei sitä kestä vaikka piiloon saisikin, yök :/

" pitkiä" , niin ei kukaan näe, että farkut on korkeat. Istuvat hyvin, maha ei löllötä, eikä tarvi nostella housuja. Tyylikästä, sanon minä!

Vierailija:

Lainaus:

Onhan se kiva, että se hyllyvä ihra jää farkkujen alle peittoon, mutta sehän ei vielä tee kainalofarkuista edes siedettävän näköisiä, saati sitten " tyylikkäitä" . Ja miten niin paidat ovat pitkiä?!?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat