Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eikö lasten hankkiminen ja saaminen ole aika intiimi juttu?

Kommentit (9)

mieleenkään kysyä lapsettomalta parilta milloin hankkivat lapsia.

Minusta lapsettomuus voi olla niin kipeä asia ettei siitä tarvitse kysellä.

Mulla muutamia sellaisia lapsettomia tuttavaperheitä jotka aina ovat olevinaan mielestäni sellaisella asenteella että eihän tässä nyt lapsia tehdä ja kuitenkin olen melkein 100 varma, että yritys kuitenkin päällä muttei onnistunut. Ei tulisi mieleenkään udella tai tyrkyttää asiaa. Jos ihmiset itse haluavat keskustella tai tuoda esille lapsettomuuden niin silloin ok asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

se, kun kolmaskaan ei ole vielä syntynyt niin jo nyt ihmiset kuittailee että kai se neljäskin tulee. Ihan puolitututkin. Musta tuo on jotenkin käsittämätöntä.

Vierailija:

Lainaus:

Sinällään outoa kun oikeasti mua ei kiinnosta kenenkään lapset/ lasten hankkimiset.

Vierailija:

Lainaus:

Älkää nyt ihmeessä kysykö lapsettomilta, koska hankkivat lapsia, voi tehdä tosi kipeää, jos vaikka vauvaa on yritetty jo useampi vuosi, tai niin kuin mulle kävi, kun edellisenä päivänä oli kaavittu sairaalassa keskenmenon jälkeen, niin talomme keittiötä asentava mies selitti, että tähän taloon pitää hankkia pikkujalkojen töminää. Oisin voinut vetää lättyyn sitä miestä! Ja meillä oli siis tuossa vaiheessa jo yksi poika

En minäkään esimerkiksi käske naapureiden ja sukulaisten naida useammin, niin naama olisi vähemmän rypyssä, tai vihdoinkin julkistaa sitä, että on homo, kun kaikki sen jo kuitenkin tietää. -suivaantunut ap

Sinällään outoa kun oikeasti mua ei kiinnosta kenenkään lapset/ lasten hankkimiset.

Vierailija:

Lainaus:

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat