Seuraa 

itselläni rv16 ja maitoa tulee jo ihan ihan vähän. Toista lasta odotan.

Kommentit (7)

Siis luin noita vastauksia ja ajattelin, että wau! Itselläni esikoisen odotuksessa näkyi toisinaan kuivaa valkoista nännien päässä, ei muuta, eikä maitoa koskaan tullut kovin paljon eli ei riittänyt täysimetykseen. Nyt odotan toista lasta, mutta ei ole maitoa näkynyt vielä!

Hannele9 rv 23+5

Minä olen ensisynnyttäjä ja minulla jonkinlaista nestettä (ensin kirkasta ja nyt kokoajan kellertävämpää) on tullut viikolta 12 asti. Tosin maitoa se ei vielä ole,mutta jonkinlaista esiastetta varmaan. Ei vieläkään valu mutta kireämpien liivien tai pienen puristuksen kanssa kyllä lorisee ja suihkuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

maitoa rupes valumaan rv18 alkaen ja sitä tuli ihan kunnolla niin että paidat varsinkin öisin märkiä, mutta nyt kolmannen kohdalla ei mitään ja rv " jo" 27+5, että taitaavihella mullakin. saa nähä miten on maidon tulon.

ekan kanssa tuli yli äyräiden ja pumppaukseen asti ja tokan kanssa riitii omiin tarpeisiin.

semmoisia pieniä tippoja paitaan. Nyt kolmannen raskaudessa ei ole tullut minkäänlaisia, ainoastaan puristettaessa on tullut muutama pieni pisara. Synnytyksen jälkeen vauva imi rintaa ja joitain tippoja varmaan tuli, mutta kunnolla maito nousi rintoihin vasta kolmantena päivänä. Nyt sitä tuleekin aivan liikaa.. Eli minulla ainakin vaihteli eri raskauksissa. Kaksi ensimmäistä lasta olivat poikia ja nyt tämä viimeinen (syntyi 9.4.07) oli tyttö.

Toivottavasti auttoi..

Ramsas ja Nanna 6vrk

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat