Seuraa 

Hoidan kuntoani kuntopyörää ajaen noin 10 km/3-4 x vko. Kuinka pitkälle raskauden aikana pyörää on mahdollista ajaa? Ehkä hölmö kysymys mutta huolestuttaa.......

Kommentit (2)

Minulta kiellettiin kaikki rehkiminen etisen istukan takia ja kysyin silloin polilta saanko polkea kuntopyörää. Vastauksena sain, että saan jos tuntuu itsestä hyvältä eikä aiheuta esim. suppareita... vaikka synnytykseen asti. Enpä minä sitä kovin kovaa vauhtia nykyään polje, kun sykkeet alkaa muuten nousta liiaksi, mutta joka päivä kuitenkin. Polkeminen on minulle sopinut liikuntana erittäin hyvin, koska esim. kävely on melko hidasta ja aiheuttaa nopsaan suppareita.

Viimeksi eilen poljin ja 37 viikolla olen nyt =)

tosin se oli oikeastaan vahinko, ei tiennyt lähtiessään että oikea synnytys on kyseessä. pointti kumminkin oli, ettei siinä mitään jos itsestä tuntuu hyvältä. ison mahan kanssa se voi olla loppua kohden hankalampaa, mutta yksilöllisiähän nää jutut on.

uskoisin että pystyt polkemaan lähes synnytykseesi asti, mikäli se on liikuntamuoto josta pidät... synnytyksen jälkeen voi olla ettei pyöräily tuu edes pieneen mieleen johonkin aikaan.... (auts)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat