Vierailija

Impi ja Sippa! tänään oli nimiäiset....oli vierailla vähän hankala kommentoida nimistä mitään, kun kaikki olivat ihan shokissa tuollaisista nimistä...voi järkytys.

Sivut

Kommentit (80)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että lastemme nimiä lähdetään ruotimaan jollakin nettipalstalla!

En tiedä vielä kuka olet, mutta eiköhän sekin selviä...

Käsittämättömän lapsellista toimintaa jokatapauksessa, kuka sitten ikinä oletkaan!!!

Impistä ei tule teini-iässä tai aikuisena mikään kevytkenkäinen hupakko, jolta kaikki saa, ja kaikki sen tietää... =D

...tai ikuinen seinäruusu..

sippa.. meillä päin sanotaan kun patterit loppuu kamerasta, että patterit sippas..

nimimakunsa kullakin. eikä mun lasten nimet varmaan kaikkia miellytä nekään..

Muistan kuin 5 vuotta sitten eräs tuttavani teki minulle samalla tavalla. Morkkasi eräällä palstalla minun kaksosten nimiä :(

Eipä olla enää tekemisissä.

Erillainen, mutta onko tosiaankin erilaista noin vaikea hyväksyä?

Entä sitten Sippa? Siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Tunnen monta Virosta muuttanutta Impiä, osa tosin kirjoitetaan IMBI.

Lakatkaa mollaamsta lasten nimiä.

Vierailija:

Lainaus:

Porvoosta päivää! Väestörekisterikeskuksen mukaan tänä vuonna

ei ole saanut kukaan impi tai sippa nimeä.

Porvoosta voi olla, mutta ei ne niitä sivujansa ihan koko ajan ole päivittelemässä. Ei siellä esim. viikonloppuna " nimetyt" näy!

Mutta hyvä ihme,onhan näitä nyt nähty ennenkin... Todella rumaa minusta on haukkua nimiä,aina kaikkeen " uuteen" tottuminen vie aikansa.

Impi on minustakin niin merkityksellinen nimi,etten olisi omalleni sitä antanut mut eipäs tässä ookkaan mun lapsi kyseessä :) Sippa on puhtaasti erikoinen,mutta siinä nyt en näe kuitenkaan mitään sen ihmeellisempää..

Ei tää paljon poikkea mun ex-työkaverin sisarusten nimistä:) eka kuulemalla ne hymyilytti mut sitten kun sisarukset tiesi ja tunsi niin nimiin tottui hyvin nopeaa eikä niitä enää joka sanomalla/kuulemalla ihmetellyt!! Työkaveri oli siis Keiju,siskonsa oli Himmi ja veljensä Alo.

Olen kyllä sitä mieltä, että ap teki väärin paljastaessaan nimet täällä...

Mutta edelleenkään väestörekisteristä ei löydy tuon nimisiä tänä vuonna kastettuja...

:D

Meidän pojan melkein uniikki nimi (3 samannimistä Suomessa) tuli nettisivulle näkyviin vasta 7 viikkoa nimiäisten jälkeen (ja nimilappu vietiin siis maistraattiin hieman ennen nimiäisiä).

Vierailija:

Lainaus:

ei ole saanut kukaan impi tai sippa nimeä.

Sitäkö että omia lapsia mollataan? Täytyykö jokaisesta tehdä Laura, Juho, Eetu tai Ella jotta välttyisivät AIKUISTEN ihmisten JULKISELTA MOLLAAMISELTA??????????????

Todellakin on järkyt nimet.

Miksi lasta rangaistaan nimellä Impi = koskematon = jota ei ole vielä naitu kansan kielellä

Toki kaikki lapset ovat impiä mutta tiesikö nimen antajat tätä toista merkitystä.

Jos olisivat laittaneet kuitenkin Naitu ja Impi olisi se ollut pahempi valinta.

Sippa nimeä en ole kuullut aiemmin, Sirpa kuulostaa nimeltä toi sippa sipattavalta simasammiolta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat