Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

välillä pystyy " unohtamaan" vauvakuumeen, mutta sitten välillä se nostaa päätään ja sydäntä särkee kun ei saa sitä yhtä asiaa mitä eniten toivoo. nyt on taas semmoinen hetki että.. no, mä tiedän että pitää olla onnellinen noista kahdesta riiviöstä mitä me ollaan saatu, mutta kyllä mun syliin mahtuis vielä se kolmaskin.

Kommentit (9)

tuosta meilläkin kiikastaa. mies ei vaan halua lisää, " mihin kolmatta lasta tarvitaan?" no, jos siitä lähdetään, niin eihän me nyt _tarvittu_ noita kahta ekaakaan. mä oon nyt kohta kaks vuotta yrittäny saada sen pään käännettyä, mutta kun se ei halua, niin ei halua. eikä sillä sitten oo mitään väliä että mä haluaisin sen kolmannen niin paljon että sydäntä särkee. no, ehkä tää tästä ajan kanssa.. -ap

Vierailija:

Lainaus:

No,tiedän: 1. Oman mieheni kanssa ei kolmas tule kysymykseenkään:(

Saisinpa minäkin sen ensimmäisen..... viime viikolla tuli keskenmeno ja viikkoja oli 16.. Onneksi voit olla onnellinen niistä kahdesta, mutta toivotaan et saat vielä kolmannen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihanin vauva koko maailmassa. Ihan sydän pakahtuu kun häntä katsoo. Hän on lumonnut vanhempansa täysin ja isänsä kietonut pikkusormensa ympärille totaalisesti.

mullakin on kaks ihanaa. ja luulin, että tää riittäis. vaan ei! Tämän täytyy olla jokin biologinen vaisto...Haluaisin saada kokea sen kaiken vielä kerran ja antaa huolenpitoa jollekin vielä lisää:) Tunnen, että minut on tarkoitettu monen lapsen äidiksi...

No,tiedän: 1. Oman mieheni kanssa ei kolmas tule kysymykseenkään:(

2. Jos en pian toimi, on myöhäistä, sillä olen nyt 39 v

3. Tiedän, että on olemassa ihminen, joka uskoakseni teksi mitä vaan, että saisi minut vaimokseen ja ehkä haluaisi sen lapsenkin...mutta...

MIKSI ELÄMÄ ON NÄIN VAIKEAA???

Ja - teille lapsettomille - rutistan kädet kyynärpäitä myöten ristiin, että teillä tärppäisi:)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat