Vierailija

Ällöttää oikein kuinka näistä Auvisesta ja Saaresta tehdään viattomia uhreja, vaikka ovat teloitustyyliin tappaneet useita ihmisiä, aiheuttaneet henkiinjääneille luultavasti loppuelämän kestävän tuskan, sukulaisille ja ystäville surun sekä myös koko maan koululaisille jatkuvan pelon uskaltaako kouluun mennä.

Sitten vaan lässytetään kuinka Pekka ja Mattikin ovat uhreja ja ymmärretään heidän tekojaan. Miksei samanlaista säälivää ja ymmärtävää tukea saa myös esimerkiksi pedofiilit? Heitä ollaan kyllä lahtaamassa heti, mutta näitä massamurhaajia kohtaan koetaan ymmärrystä ja vaikka mitä.

Minua ei säälitä pätkän vertaa Pekka tai Matti. Kylmäverisiä murhaajia molemmat.

Kommentit (9)

Minut ainakin löi ällikällä niiden ihmisten määrä, jotka luulevat ymmärtämisen tarkoittavan hyväksymistä.

Kyllä minä ymmärrän pedofiiliä, jos tiedän hänen olleen lapsuudesta asti hyväksikäytetty ja pahoinpidelty. Mutta tekoja se ei oikeuta tipan tippaa.

minä en ole ainakaan lukenut ainuttakaan viestiä jossa näistä tyypeistä on tehty viattomia uhreja. Sulla ei taida olla sisälukutaito paras mahdollinen, tai et sitten oikein ymmärrä mistä puhutaan.

Lainaus:

Ällöttää oikein kuinka näistä Auvisesta ja Saaresta tehdään viattomia uhreja, vaikka ovat teloitustyyliin tappaneet useita ihmisiä, aiheuttaneet henkiinjääneille luultavasti loppuelämän kestävän tuskan, sukulaisille ja ystäville surun sekä myös koko maan koululaisille jatkuvan pelon uskaltaako kouluun mennä.

Sitten vaan lässytetään kuinka Pekka ja Mattikin ovat uhreja ja ymmärretään heidän tekojaan. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kohta, jonka jälkeen ymmärtämisen ja hyväksymisen välisen eron ymmärtäminen käy mahdottomaksi. Koska rautalanka on kaupoista loppu sen väännön jäljiltä.

Heillä usein itsellään taustalla hyväksikäyttöä lapsuudessa. Nämä ovat itsekin uhreja ja heidän psyykensä vahingoittunut. Toivottavasti saisivat apua ja oppisivat ymmärtämään, ettei näin saa kenellekään tehdä. Ei heille itselleen lapsuudessa, eivätkä he itse saa siirtää paskaa eteenpäin. Hoitoa vaadin kaikille pedofiileille.

pedofiilien uhrit ole tehneet pedofiilille kerrassaan mitään pahaa. Toisin sanoen esim. nöyryyttäneet vuosia. Nämä jutut on sillä lailla kaksipiippuisia, että on helpompi ymmärtää mikä tekoon johti. Molemmmat osapuolet ovat kokeneet vääryyttä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat