Seuraa 

Ajattelin aloittaa uuden ketjun, kun tuo edellinen paisui jo aikas pitkäksi ja joku ehdottikin, että olisi hyvä " listautua" aina viikottain ;)

Paljon oli uusia tullut joukkoon, tervetuloa kaikille ja pahoittelut tädin yllättämille sekä tsemppiä uuteen kiertoon -> paljon plussia ++++++++ =)

-cecci- mimmonen mopo sulla on? Itsekin haaveilen vielä jonain päivänä laittavani pärrän uudestaan, ehkä jää kuitenkin haaveen tasolle... Meillä mies on mukana tässäkin haaveilussa, joten jospa sitä joskus kuitenkin...? ;)

Hobbielle onnittelut uudesta asunnosta! Muutitteko paikkakuntaakin samalla?

Villiinalle halauksia, samat katkerat ja kateelliset ajatukset ne täälläkin pyöri muutama vuosi sitten...

Raitiksen ongelmaan en kyllä osaa sanoa mitään... Voisko olla kyseessä ihan vain vähän ärhäkämpi ovulaatio...? Toivottavasti ei vain hiivaa pukkaa päälle, se on tosi ärsyttävää :(

Marie82, sulla on näköjään ihan samanlaisia kipuja/vihlaisuja/kouristuksia/jomotuksia kuin mullakin, mietiskelin tuossa jo aiemmin että voiko olla kaksi ovista yhdessä kierrossa, kun tuntuu kuitenkin vähän liian aikaisilta liittymiskivuilta...? Tsemppiä sullekin ja toivotaan, että laantuu pikkuhiljaa, mulla tänään jo parempi päivä :)

Sofia-77, sinulle annan erittäin suuren halauksen *rutistaa lujaa* Kovia olette kokeneet muutaman viime kuukauden aikana... Joko olette lähteneet tutkimuksiin? Tiedän, ettei se ihan mikään helppo päätös ole, mutta näin kaiken läpikäyneenä voin sanoa, että kyllä kannatti! Halaukset teille molemmille!

KaHeLiKa: joko saa tätiä onnitella? ;) Tervetuloa mukaan!

Pikkupapulla on sitten kanssa 2006 vauva, meillä syntyi elokuun lopussa :) Hyvin on sulla paino pudonnut, oletko jollain erityisellä dietillä? Itsellä täytyisi kanssa saada vajaa 10kg pois...motivaatio vain loistaa poissaolollaan :(

Jokojolle tsemppiä, miehet on arvaamattomia otuksia!;)

Paaru, onko testaukseen aihetta vai odotteletko kylmän rauhallisesti tädin mahdollista saapumista?

ON: jaa-a, ei mitään uutta. Silloin tällöin vihloo vasemmalta alhaalta ja tuntuu että pöksyyn lorahtaa jotain, vaikkei sinne mitään oikeesti tuu... Mies lähti tossa tunti sitten lentämään Suomeen, oltais kyllä kaikki haluttu lähteä mukaan, mutta ehkä kesällä sitten...? Juu, hokasin myös, että aina aikaisemmin n. viikko ennen menkkojen alkua mulla kipeytyi oikea rinta, mutta tämä oire on ollut poissa nyt synnytyksen jälkeen paitsi että tänään se alkoi :( Eli odottelen tätiä saapuvaksi ens viikonlopulla...

Mukavaa viikonalkua kaikille :)

-Allu kp18

Sivut

Kommentit (100)

Olenkin tässä taustaillut pitkän aikaa ja ajattelin hiukan aktivoitua kirjottajanakin. Pitkä oli tuo edellinen pino joten allulle kiitos uuden alottamisesta, näin on helpompi pysyä mukana.

Marielle: Rentouttavaa vapaapäivää, vaikka tähän aikaan taitaa jo teillä olla poika kotosalla, mutta toivottavasti sait nauttia päivästä.

Paarulle pitäis varmaan sanoa et pahoittelut tätskästä, mutta toisaalta varmasti mukaa et tuli, jotta pääsette uuteen yritykseen.

Allu: mietinkin et missä päin maailmaa asutte, mutta että siellä kaukana :) Varmaan erilaista kuin täällä kotisuomessa. Ookko jo kauan siellä asustellu?

piipaalle tsemppiä oviksen tikuttamiseen, ahkerasti vaan peittoja pöllyttelemään.

Luna pääsee jo piinailemaan :) *bd*

Nellina: tsemppiä oviksen tikuttamiseen, eiköhän se plussa sieltä tikkuun vielä tuu :)

Miuku: toivottavasti tulis pikaisesti se luomu plussa ettei mihinkään hoitoihin tarvitsisi lähteä, tsemppiä

ON: tätskä on poissa ja hiukan harjoteltu. Meille tulee vaan tähän väliin ikävä viikon tauko, ku ollaan molemmat omilla reissuilla. Tosin mulla on kohtalaisen pitkät kierrot niin toivossa elän että oviskin sattuis niihin aikoihin kun ollaan molemmat palattu. En jaksa ottaa ovistikkuja mukaan joten taidan harrastaa tikuttelua vasta sitten kun palaan kotia ja tietenkin ahkerasti houkutella miestä peittoja heiluttelemaan.

Aurinkoista viikkoa :)

-Sara-Maria kp 9/33-46-

Olen lähinnä taustalla seuraillut keskusteluja, nyt vapaa-ajan lisääntyessä ajattelin alkaa osallistumaan keskusteluihin, jos se vaan sopii teille.

Toiveissa oli jo jouluvauva, mutta eilen se haave mureni, nyt kp2. :(

Mutta hauskaahan tuo tekeminen on, ja yk on vasta 2 menossa.

Myös minä haluaisin tietää onko " tuhruvuoto" ennen varsinaisia vuotopäiviä oire jostain vakavammasta, lähinnä se on valkkaria jossa on punaista väriä mukana.

kaskas78 kp2/33 yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Villiinalla oli hyviä uutisia, JEE! Ja hyvä, että saatte apuja jo seuraavaan kiertoon eikä tarvitse turhia odotella! Oispa kaikki lääkärit yhtä ajattelevaisia!

Nelliina05, haleja täältä! Tiedän, kuinka turhauttavaa se oviksen metsästys on, itse en sitä ole harrastanut vuoden 2003 jälkeen kun tuntui että tulen hermoheikoksi... Ja näyttää sullakin noi kierrot vähän humpaavan suuntaan tai toiseen... :/

-Liisuliini-, jostain minäkin muistan lukeneeni, että joka toinen päivä olisi hyvä vauhti päästellä simoja liikenteeseen, syytä en tähän kyllä muista...? Ja kiitos hääpäivä onnitteluista :)

Nojandalle onnea täältäkin, hieno päätös! :)

Niiloakselikin oli pudottanut painoa huimasti! Toivottavasti et ole tulossa oksennustautiin...

Raitis, pidän peukkuja, että teidät kuitenkin otettaisiin mukaan tuohon kokeiluun! Oletko muuten syönyt koskaan metuja (metformiinia) tuohon insuliiniresistenssiin? Monet on saaneet avun sitä kautta aika nopeestikin...

Pikkupapulle kiitti vinkistä, käyn katsastamassa PV:n sivut :)

p02p06, juu, rauhallisesti täytyisi ottaa... hih, onnistuu varmasti! Täällä on myynnissä tasan kolmea eri testiä: Unitest, GravTest ja vielä yksi, jonka nimeä en muista... :( Ajattelin, jotta pyydän miestä tuomaan Suomesta tullessaan parit testit, jos sitä vaikka ma-aamuna testailisi uudestaan... Toivottavasti mieli on jo piristynyt :)

Hobbie, Nojanda, Marie82, Fanny78 ja muut piinailijat, täällä on peukut pystyssä bd bd bd =) Milloin meinaatte testiä tehdä...? =)

-Allu kp21 ja yk7...

Tänään sain siskontyttären.. Ihanaa!!Huomenna meen katsomaan tyttöä..Sormet syyhyää!! Voi kun meilläkin olisi pian vauva..Sais sen nyt tieysti ensin alulle..=)

Töistä taas hiljan tulin ja huomasin et nuorempi tyttö yskii aika lailla sängyssänsä..Saas nähdä onko lenssu iskemässä.

Ihanaa kun huomenna on jo perjantai ja viimeinen työpäivä tälle viikolle.. Olisi jo huominen..Tahtoo katsomaan vauvaa!!!

Mut ei tänään mitään muuta ihmeempää..Ja kello on jo taas paljon!

Tää on kyllä niin raivostuttavaa tämä piinailu ja odottaminen.. Vielä pitäisi reippaan viikon odottaa et tuleeko täti vai ei.. Toivottavasti menee naapuriin!

Mut öitä kaikille ja Plussa- Tuulia kaikille piinailijoille ja muutenkin kaikille onnea!!

KaHeLiKa kp 19/28-32 yk 1

Töihin pitäisi tänään mennä ja olo on varsin räkäinen:(

Ajattelin viikolla testata vielä varmuudeksi r-testillä, kun jäi niin hämäämään ne omituiset kuukautiset. Taitaa olla kuitenkin vain toiveajattelua, mutta silti...

Sen jälkeen sitten ryhtyä panostamaan tähän kiertoon:))

Onnea matkaan kaikille " yrittelijöille" , toivottavasti tämä kierto olisi se josta tärppäisi.. Pitäskähän munki ostaa ovistikkuja ekan kerran, mikä olisi helppo ja selkeä merkki joko apteekista tai marketista?

Aurinkoista sunnuntaita!

Johanniina kp 8..

Olin tänään ihastelemassa kaverin 2kk vauvaa! Poika nukkuu paljon ja loppuajan hymyilee! Ihana pikkumies!

Mutta kierähdän omaan napaan.. Hiukset lähtee, testit negaa.. Paino ei tipu vaikka kuinka " laihduttaa" ..

Tiedättehän, on todella kannatavaa laihduttaa Hesen kanasalaatilla + kurkkumajoneesilla, Fazerin uudella salmiakkisuklaalla, Ale-Kindermunilla jne... Joo-o.. Otin jo aamulla itseäni niskasta kiinni ja aloin taas pitää ruokapäiväkirjaa. Se on ollut mun konsti ennenkin laihtumiseen.

Menossa siis kp 24/ikuisuus (viimeksi 49päivää ja sitä ennen 6 vuoden tauko) ja oviksesta ei tietoakaan. Eikä sieltä väestöliiton tutkimuksestakaan kuulu mitään. No, toisaalta ymmärrän, että me ei siihen päästy kun tosiaan puuttuu se säännöllinen kierto. Tai onhan tämä säännöllinen: Säännöllisen epäsäännöllinen! =)

Allu: Metformiinia en ole tarvinnut/kokeillut kun kaikki sokerien/insuliiniresistenssin kanssa takkuamiset jäi pois laihdutuksen myötä.

t. Raitis

Aluksi oikein paljon tsemppiä kaikille piinailijoille. Koittakaa jaksaa, meillä tuo on vasta edessä.

Oviksen metsästäjille toivotan parasta onnea, itse lukeudun myös noihin oviksen metsästäjiin, mutta en tikuttele koska tiedän stressavani niistä niin paljon. Kovasti ollaan yritetty peittoja pöllytellä, mutta vuorotyöt aiheuttavat sen suhteen melkoisia ongelmia :(

Nojanda: Toivotan sulle kaikkea parasta. Olen itse laihduttanut Painonvartijoissa 9 kg ja välillä meinas usko loppua, mutta onneksi oli hyvä ystävä ja mies tukena. Huomasin, että urakka helpottui kun ei ajatellut sitä isoa päämäärää vaan otti tavoitteet 2-3 kg päähän aina kerrallaan. Annoin myös itselleni armoa siten, että kerran viikossa sai popsia mitä halusi. Pikkuhiljaa se herkkujen halu myös hävisi. Tilanne on tällä hetkellä tosin ssellainen, että painoa pitäisi pudottaa yli 10kg, jotta olisi noissa vuosien takaissa mitoissa :(

Oma fiilis on tällä hetkellä erittäin sekava ja ajatukset meinaavat koko ajan palata vauvaan, yrittämiseen ja ajatukseen, että nyt sitä oikeasti yritetään jahkailun jälkeen. Haluaisin niin kovasti olla jalat maanpinnalla ja säilyttää realiteetit onnistumisen mahdollisuudesta, mutta se ei ole niin helppoa.

Allu: meinasin unohtaa; Myöhästyneet onnittelut hääpäivän johdosta! Sulla on ihana mies:)

Uudet kuumeilijat tervetuloa joukkoon!

Oikein hauskaa päivää kaikille!

Huhtityttö kp13/28-30, yk1

Arvatkaapa kenellä on huono olo... Viimeisen pari päivää väsyttänyt 24/7 ja tänään olo aivan kauhia. Äsken pyysin miestä laittamaan teeveden kiehumaan kunkahvia ei saa alas vaikka kuinka tekisi mieli. Kahvia olen kitannut koko pienen ikäni. Ovis oli suuren munajuhlan aikaan ja nyt olisi (jos osaan laskea) kp 17/26-28. Saas nähdä, miten käy. ;)

Telkkarin pirulainen sippas sunnuntaina, ei vaan tule virtaa rakkineeseen ja kun vaihtaa sulakkeen se palaa samantien. Ei muuten ketuta, mutta nyt jää ne kaikki kaksi ohjelmaa väliin, mitä katson, eli Criss Angel ja Teho-Osasto.

No joo, nyt pitää ettiä joku kiva tribaalikuvio netistä että saan vähän fiksattua yhtä äitiyspaitaa jossa on tahra joka ei lähde pois ja joka pitää saada piiloon.

Luin tuossa eilen kirjoittamaani viestiä ja täytyy kyllä todeta, että noi hormoonit saa ihmeitä aikaiseksi. Oon tässä miettiny, et eihän mulla voi olla kuin ovis. En halua myöntää sitä koska taitaa jäädä tammivauva haaveeksi meidän osalta. Ei nimittäin tullu pupuiltuia vkonloppuna, Torstaiset siimahännät ei oo mitenkään voinu säilyä eiliselle :( Oon tosi pettyny. Ymmärtääkseni tänään on jo liian myöhäistä, täytyy nyt jotenkin tsempata ja onnistua kääntään tämäkin kokoemus hyodyksi.

Outoa, että ovis muuttuu noin kivuiliaaksi ja hermoja raastavaksi aivan yllättäen. Taitaa tuo iän lisääntyminen muuttaa tätä hormoonitoimintaa voimakkaammaksi potenssikertoimella joka vuosi enemmän. Kauhulla odotan ensi vuotta...Oikein isoja ++++ kaikille! yritän uskoa viimeiseeen asti ettei vielä oo liian myöhäistä.

huhtityttö kp 17/26-30

ALLU: Mulle tuli tänään ihan ihan haalea viiva toisen viivan viereen siihen ovistikkuun, että toivon, jospa huomenna olisi tummempi :) Ikävää, et tuhru alkoi sulla :( Mutta hienoa, että et tipu tammikuisista, jos ne menkat tulee.

Jollain muullakin alkoi tiputtelu :( No, onneksi et sinäkään tipu tammikuisista :)

Mulla nää nickit aivan hakusessa, pitäs avata toinen ikkuna ja kurkata sieltä.

No, kirjottelen taas joku päivä, jos ja kun saan sen vahvan viivan siihen ovistikkuun. Hämmästyttää vaan suuresti, että se olisi vasta tulossa?! No mielummin tulee myöhässä se ovis, kuin että olisi tulematta!

Nelliina kp14/23-27 yk4

Sofialle haleja (((( ))))

Täällä silmäkulma kostuu niin helposti, kuinkahan monta tippaa tässä koneella on tullut tirautettua toisten palstalaisten kirjoituksien takia..

Jee, täti lähti eilen illalla pois!!! :D

Mies olikin jo heti yöllä mun peiton alla pupuilemassa ;), sopii mulle!

Ihanaa olla rakkaansa kanssa lähekkäin ja haaveilla yhdessä pavusta :)

kp 7/27-28 yk 1

Hei, upea sää ainakin täälläpäin Suomea mis me ollaan! Lapsosten kanssa menikin koko päivä ulkona, nyt ovat torkkumassa päikkäreitä ja sit vielä lisää ulkoilua ja pyöräilyä. Siivoilla piti tänään mutta saakoon jäädä tuonnemmaksi, odotellaan vaikka huonoa keliä kun joutuu pakostakin olla sisällä.

Myös minä tilasin ovistestejä tuolta kotitestit-sivuilta. En olekaan tikuttanut ovikseja muutoin kuin hoitojen aikana aikoinaan muutamia ketoja. Nyt ajattelin kokeilla kotona itse muutamien kiertojen ajan että ovuloinkohan ollenkaan!? Ja kyllä se plus pärähti testiin kp16 kun ajattelinkin sen olevan. Mutta mulla myös sellaista tuhmutusta useampi päivä aina ennen menkkoja joten voipi olla tätä keltarauhasen vajaatoimintaa kuitenkin. Kun eihän tuo raskaus ole alkanutkaan vaikka yritystä on jo vaikka kuinka kauan, taas...

Mutta siis, tikuttelen nyt oviksia ja katsotaan jos syksyllä sit taas hoitojen kautta jos ei nyt luomusti ala. Eipä tässä hätä sinällään, kun kaksi maailman ihaninta lasta jo satu!

Kaikille plussatuulia!

Miuku-79 kp 19/30 yk vaikka ja kuinka mones...

Hobbie: Ei se mitään. Et oo ainoa lahopää. ;)

paaru: En mä vaan tiedä! Noh, mutsi lupas ottaa Teharin nauhalle, mutta äitee asuu Porissa ja me Hesassa joten välimatkaa on kilsa jos toinenkin.

Minä itse: Taas väsyttä kuin viimeistä päivää... ja päätäkin särkee (toinen päivä putkeen). Mulla kun tota kärisvällisyyttä ei juurikaan ole, ajattelin testata ylihuomenna kun kp on 20/26-28. Juu tiedetään, että liian ajoissa mutta kun ei malta!

Lämpimät onnittelut Tiukutaika plussastasi:) !!

Sehän oli sitten iloinen yllätys...Miten niukkaa sulla vuoto oli?

Siitä omasta vuodosta..Kuten olen kirjoittanut, ihmettelin omia menkkojani, kun vuoto oli niin outoa. Kesti kuitenkin 5pvä eli normit, mutta vuoto oli rusehtavaa eikä lainkaan kunnon punaista niinkuin yleensä tapana on! Aina noin päivän jälkeen vuoto on muuttunut kunnon vuodoksi, mutta nyt oli erilaista..Voinette vaan kuvitella, että mietin raskaudenkin mahdollisuuden..Tein testin kesken menkkoja ja silloin ainaki näytti negaa. Mitään oireita ei suuntaan jos toiseen ole, mutta eipä ollu esikoisestakaan..Täytyy katsoa, uusinko testin vielä..vai oliko vain " muuten vain omituinen tädin vierailu" .

Johanniina, kp 6?

Heti alkuun toivotan omasta puolestani tervetulleeksi Taizkan ja Sippu81=)

Sipulle pahoitteluni ja toivon teille voimia suuren surun kahdattua, en osaa kuin mielessäni kuvitella miten pahalta tuntuu oman pikkuisen menettäminen=( Toivoittavasti saatte pian tyhjään syliin kaipaamanne pikkuisen!!

Mukavaa että Villiina oli saanut ihan hyviä uutisia lääkärikäynnillä =)

Allulle pidän peukkuja maanantaiseen testailuun!!

Nojandalle kovasti tsemppiä painonpudotukseen!!

Itselläkin olisi muutaman kilo mistä olisi kiva päästä eroon, aina aloitan innolla mut leikki loppuu aina kesken...Nyt taas päätin että juoksulenkit kutsuu joka päivä kunhan tämä flunssa ensin paranee.

Omat ongelmat tuntuu pieniltä kun miettii minkä surun Sippu perheineen on kohdannut mutta pakko vähän tilittää...Meillä oli melkoinen riita eilen, mä räjähdin totaalisesti. Tuli vaan jonkin asteinen loppuunpalaminen sillä vastuu kodista ja lapsista on minulla. Mies tekee juuri sen mitä pyydän ja taas nopeasti poistuu paikalta nypläämään omia juttujaan. Päätin että siihen tulee muutos ja heti! Haluan pienen hengähdystauon tästä lähtien joka päivä jolloin mies hoitaa lapset ja kotitöitä koska muutoin mun päivä ei katkee ollenkaan, ei edes yöllä koska minä vastaan myös " yövuoroista" .

Katsotaan nyt miten asiat alkaa tästä rullaamaan, tein harvinaisen selväksi että kolmatta lasta ei tehdä jos asiat ei muutu. Inhottavaa vaan tälläinen riidan jälkitila kun asiat ei ole kunnolla sovittu ja yökin nukuttiin eri paikoissa kun vein ukon peiton sohvalle.

Nyt lopetan marmattamisen ja lähden laittamaan junnua päikkäreille. Plussatuulia kaikille!!

Kiva, kun on uus pinkka, edellinen oli jo niin pitkä.

Mukavaa, kun on paljon tammivauvasta kuumeilevia :) Toivotaan paljon + + + + + + !!!

Haluksia niille, joille täti tullut kylään (((( ))))

Täällä odotellaan, että täti lähtisi, varmaan huomena tai keskiviikkona. Inhottavaa, kun täti on aina niin pitkään 7-8 päivää. Loppu viikosta sitä pääsis sita papua puuhamaan ;)

Isompi neiti nukkuukin tuolla parvekkeella, on vaan aika kuuma siellä nukkua. Sisälle ei suostu päiväunia nukkumaan.. Mitenköhän neidon saisi oppimaan, että sisälläkin voi päikyt nukkua.

kp 6/27-28 yk 1

tervetuloa miukumauku80 mukaan toivomaan ja haaveilemaan sekä oireita kehittelemään ;o)

Minä yritän lähihoitajaksi päästä. Lapset on sydäntä lähellä joten ehkä lasten ja nuorten suuntaan sitten erikoistun. Ei näissä neljässä omassa ole vielä tarpeeksi ;oD heh.

Me miehen kanssa otetaan vähän huumorilla tämä jtp-juttu kun ei niin hirveän aktiivisia yleensä olla. Nyt meillä on joka toinen päivä seksi-päivä :o) Eilen pupuilun jälkeenmies kysyi että " milloinkas se on seuraava seksi-päivä?" ;oD mukavaahan se näin on niin ei mene liian totiseksi hommaksi.

Niiloakseli kp 12/30 yk10

Marie- Mullakin kävi mielessä että josko se on kiinnittymivuotoa sulla, ja jollain muullakin ehkä sellaista oli. Toivotaan!!

Paarulle plussapuhureita ja tädinkarkotusta tammikiertoon! Mahtava asenne sulla! Itse olen ollut liian optimistinen oireineni ja tuppaan uskoa pienimpäänkin mahdollisuuteen ja sit tiputaan.

Sofialle kovasti tsempityksiä, teitä on elämä koetellut.

ON: Muutettiin Helsingin sisällä kantakaupungissa, vaikka olisikin minusta hamassa tulevaisuudessa kiva muuttaa rauhallisempaan miljööseen.. Mutta vielä lapsettomana täällä on ihan hauskaa.

Jos ovisplussa on plussa vaan vahvempana kuin kontrolli mitä ohjeetkin sanoo, on kait uskottava ettei mulla sit ollut ovista täs kierrossa ellen sit missannut sitä epäsäännöllisten tikuttelujen vuoks. Ja huom huom mitä jos niissäkin on herkkyydessä eroja *yrittää vielä herätellä toiveita*. Ei mitään oireita ja lämmöt 37,2.

Hobbie kp 20/28

Tein aiemmin illalla Unistepillä testin ja siihen piirtyi hailakka, mutta ilman tihrustamista näkyvä viiva kontrolliviivan lisäksi. Noh, ajattelin että testaan varan vuoksi uudestaan ja menin apteekkiin ostamaan toisen merkkisen testin, Gravitestin, ja se näytti sitten negaa... :/ Katsoin sitten, jotta kumpi on herkempi ja Unistepissä ei ollut merkintää mutta toi Gravitest reagoi jo ui25HCG eli todella herkkä testi ja se siis näytti sitä negaa...

Ehdin onneton jo miehellekin laittaa hääpäivän kunniaksi uutisia menemään, mutta nyt olo on aika sekava...?!?? Tiedän, että täytyisi rauhallisesti odottaa muutama päivä ja tehdä testi uudestaan, mutta kun tuntuu ettei housuissa pysy!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat