Seuraa 

Kokeillaan nyttenkin miten koko viikko menisi, pätkästään poikki jos kilometritolkulla tekstiä pukkaa :)

Sivut

Kommentit (50)

Ihan hyvä, että en enempää kommentoinut...taisin väsyttää teidät jo alkumetreillä, kun tuotatekstiä tuppas tulemaan noin paljon :) Tulin katsomaan ja lukemaan, mutta kovin on hiljaista edelleen. No, nostetaan edes vähän pinoa :).

Haikarapolska....taas

Oma ketutus laantui tuossa puolisen tuntia sitten. Ensin tosin odoteltiin 40min yli oman varatun ajan, että päästään lekuriin. ONNEKSI olimukava mies siellä! Ei ollut iskenyt korviin, Luojan kiitos!! Keuhkoissa ei rohinoita ja kurkkukin vain vähän punainen. Lepoa, kuumeen alennuslääkettä ja juotavaa määräsi lääkäri. Mulle kirjoitti tän ja huomisen päivän saikkaa.

Sanoi toki, että eihän korvien osalta ihan satavarma ole, voihan olla, että ei vaan vielä näy joten kehoitti tarkkailemaan, sanoi jopa, että kyllä mä äitinä huomaan eron ja tiedän sitten uudelleen hakeutua lääkräiin :) Voi miten lämmitti mieltä tuo asenne!!

Nyt on ranskikset uunissa, niitä lupaili tuo neiti syödä joten niitä äiti sitten laittaa :D

Levinia: Vapaasti saa vakoilla ;) Olen itse niin pirskatin uteliasta sorttia... =)

Palailemisiin!!

-PippuriMamma ja pieni potilas <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huomiselle voiskin varmaan tehdä jo uutta ettei ihan mahdottomuuksin veny??

Tässä vartoilen että työkaveri saapuis ja päästäis ensin syömään ja sitten messuille katsoon ne osastot. Ei oikein saa mitään muuta aikaseksi kun tietää et kohta menoks.

Mä oon tänään menossa katsomaan sitä Kvartettia teatteriin, siis Ritva Valkama, Kyllikki Forssell, Pentti Siimes ja Lasse Pöysti. On varmaan hyvä! Loppuunmyytyhän se on, mut kävi säkä ja miehen käly tuntee sieltä teatterilta sellaisen naisen kenen kautta lippuja saa usein myös loppuun myytyihin. Heh, mä olenkin ihan sairaan kulturelli nykyään =) Tää on kevään toinen teatteri ja 2 teatteria viel toukokuussa ja kesäkuussa sit Tuntematon sotilas Suomenlinnassa.. Helpommin tulee lähdettyä kun meilillä tulee ilmoitus et lippuja olis siihen ja siihen. Syksyllä ei sit enää päästäkään hetkeen mihinkään =)

Häistä vielä pikkuisen, mun mielestäni ristiäisten yhteydessä pidettävä vihkiminen on kieltämättä ihana, mutta me päätettiin että ristiäiset on Joululahjan juhlat je häät sitten meidän omat. Lisäksi mä haluan olla mitoissani kun mennään naimisiin. Edellisten häiden aikaan olin hieman pyöreä ja nyt kun oikeasti olen nauttinut hoikasta minästä vasta 5 vuotta niin se on ihan ehdoton juttu mulle että mä näytän häissäni siltä miltä mä tahdon!! Kuulostaa tosi turhamaiselta, tiedän kyllä! Mut vaan sellainen joka on ollut pyöreä tai lihava koko ikänsä ja sitten vihdoin saa laihdutettua ja treenattua itselleen oikein timmin kropan ymmärtää mitä mä tarkoitan. Siksi mä muutenkin aina välillä meuhkaan tulevasta syksystä ja blondista joka meinaa kolkutella painonvartijoiden ovea heti kun vaan vauva on syntynyt.

Mitäs mun piti kommentoida.. Apua miten voi muisti olla huono.. Ainakin Nea (menikö oikein?), tervetuloa! Ja kirjoittelusta sen verran et vauva asioissa en kirjoita muualle, stumppi sivustolla kirjoitan satunnaisesti tupakoinnin lopettamis päiväkirjaa ja kuulun yhteen msn yhteisöön joka on lähinnä bailaukseen liittyvää kaveriporukkaa. No nyt on sit bailaamiset vähissä tällä hetkellä ja jatkossakin =).

Mun kaveri sai vauvan viime viikolla ja siltä oli tullut meiliä tänään. Synnytys olikin ollut hätäsektiolla loppupeleissä kun sydänäänet katosivat. Onneksi kaikki 3 voivat hyvin. Siis isä mukaan lukien joka kuulemma oli kokenut elämänsä pisimmät minuutit sen sektion aikana. Suloinen pieni poika jota mä pääsen toivottavasti katsomaan mahdollisimman pian! Ihanaa, mä olen niin onnellinen heidän kaikkien puolesta!

No nyt, tuli työkaveri joten mä positun!

Kivaa päivän jatkoa kaikille!!

T. Colis ja Joululahja K-P 17+6

Sain lääkäriajan tytölle. En aikaile ollenkaan, kun juuri oli tyttö antibioottikuurilla... Varmaan korva taas.... No saadaampa tuubit kunnan lähetteellä...

Voimia sulle odotteluun, odottavan aika on pitkä, mutta täällä ollaan sun henkisenä tukena :)

-PippuriMamma & " MatiasMatilda" 20+1

Onnea Colatoffeelle minunkin puolesta. Meillä tuo naimisiinmeno on vielä edessä, mutta jos joskus tapahtuu niin varmaan aika pienessä mittakaavassa. Koskaan en ole haaveillut prinsessahäistä ja jotenkin pienet ja intiimit häät niiden ihmisten kanssa kenestä todella välittää ja joiden kanssa muutenkin aikaa viettää tuntuu enemmän meidän jutulta. Vähän olen haaveillut vihkimisestä ristiäisten yhteydessä, mutta en ole vielä rohjennut miehelle vinkata eikä hän tuollaisia tajua ehdotella..Kihloissa siis kyllä ollaan, mutta ei olla tarkemmin naimisiinmenosta puhuttu.. Ei olla vaan nähty tarpeelliseksi kun eipä se tätä käytännön elämää miksikään muuta.

Täällä taas haikeana katselen auringonpaistetta työhuoneen ikkunasta, työmotivaatio on aika nollissa ja ajatukset muualla. Mistä ihmeestä sitä vielä kaksi ja puoli kuukautta repii innostusta tähän hommaan..

Äsken hotkaisin salmiakkia askillisen, tiedän ettei pitäisi, mutta niihin on jotenkin vaan himo.. Verenpaine on onneksi vielä sen verran matala, ettei tarvi karsia kokonaan tuon himoherkun nauttimista..

Jondeliini ja pikkuinen 20+3

No olipa pino luettavaksi!

Tervetuloa mukaan Nea_80!

Onnea Colatoffee!

Maanantaina olin rakenneultrassa. Siellä oli kaikki hyvin ja vastasi täysin viikkoja. Sukupuolta kysyttiin ja olin täysin varma, ettei kätilö sitä sano. Olis kertonut, mut Pikkis oli siveästi jalat polven kohdalta ristissä ja napanuorakin oli vähän tiellä, niin ettei ihan varmaa tietoa saatu. Aikansa katseltuaan kätilö sanoi, että tässä kohtaa pitäisi olla pippeli, jos sellainen olis. No eipä näkynyt, et tyttöä meille veikkas. Ihan varma ei kuitenkaan ollut. Nyt sit tekis kauheesti mennä ostamaan jotain vaaleanpunaista, kun meillä on vaan noita pojan vaatteita. Kai sitä vois pari bodya ostaa. Antais ne sitten jollekin toiselle, jos meille toinen poika tulis.

Edea+Pikkis 20+1

Pippurimammalle ja Innalle tsemppiä ja parantumis säteitä. Kurjaa kun pikkuiset on kipeinä. Ei voi mennä edes ulos vaikka on tosi hienoa ilmaa täksikin päiväksi lupailtu.

Ja apinaemolle voimia tulosten odotteluun, toivottavasti saat pian puhtaat paperit ja sinulle sitten selviää sukupuolikin -tätä tietoa sitten minä ainakin kadehdin:)

Sain juuri vastauksen Ennustaja-Elliltä. Sen mukaan tämä lapsi olisi poika ja syntyisi 3.9 ja sitten vielä kaksoset (tyttö ja poika) syntyisivät 7.6.2012. Mikä hemmetin pakkomielle noilla ennustajilla on tuota vuotta 2012 kohtaan. Sen toisen mukaan poika syntyy 30.9 ja toinen poika helmikuussa 2012. Saas nähdä miten käy :) Ilmeisesti meidän pitää hommata joku tripla-tuplavarmistus ehkäisyyn koko tuoksi vuodeksi, hih!

Ei tänne sen kummempia, maha kasvaa ja kotipihalla jo lähes kaikki nyt sitten tietävät asiasta. Yhden piha-äidin kun näin viimeksi neuvolassa ja kun yksin olin liikkeellä niin eipä ollut paljon varaa selitellä. Huhu on siis kulkenut, mutta pianhan se nyt muutenkin selviäisi kun pitää tuota vaatemäärää vähentää myös ulkona.

Miehellä alkoi loma ja lähti sitten maalle, joten olemme kaksin naisin koko alkuviikon. Koulutöitä pitäisi tehdä mutta me vaan notkuttiin pihalla ja nautimme ihanasta ilmasta. Ensi viikolla tulee sitten paniikki mutta silloin onkin sitten kuulemma luvattu jo taas räntää- kääk!

Nyt kaffeelle ja sitten työn touhuun, mukavaa ja aurinkoista alkuviikkoa kaikille täältä pääkaupungista!

t: Typykkä ja Hermis pian jo mitä 18 vkoa kai?

RAUDASTA ENSIN

Mulle ei obsidan sopinut olleskaan. Tuli mahakipua, ripuli-kova vatsa- vaihtelua ja huonoa oloa. Matrifolin kävi. Ei mitään mahaoireilua. Tosin ei tarvinnut käyttää kuin pari viikkoa ja leluri kielsi nekin. Hemppa nousi ja nopeaan kun noudatin seuraavia ohjeita rautalisän kanssa: Nautin aina lasillisen tuoremehua sen ottaessani. En syönyt/juonut maitotuotteita +-3h. C-vitamiini edistää imeytymistä, kalsium estää :)

OMA NAPA ja OMAN PIKKUISEN VOINTI

Innalla edelleen kuumetta. Yöllä kävin katselemassa jakuuntelemassa ja lämmin pienihän siellä, siis kuuma piti sanomani. En kuitenkaan herättänyt vaan otin peiton pois pussilakanasta hiljaa ja asetin vain sen peitoksi. Tajusin nimittäin etten ollut sitä tehnyt ennen nukkumaan menoa. No " onneksi" heräilen pisulle vähän väliä... Saas nähdä mikä on murusen vointi kun herää tuolta...

Itsellä ollut masu kipeä eilisen päivän ja viime yön. Nyttenkin on hellänä. Jos liikkeet häviävät niin hakeudun kyllä lääkäriin.. Jaahas tauko, Inna tulee portaita alas...

Noniin, nyt on tyttö lääkitty, banaania ja kurkkua paloiteltu lautaselle ja kylmää mehua tehty, jääpalat laitettu pakastimeen jäätymään ja köökki siivottu. Vaihdettiin samalla yökkäri kun oli sangen hikinen viimeöinen. Kuumetta melkein 40... tooosi kivaa..... Ihmeen pirteä kultarakas silti on, katselee nyt Lazy townia ja suostui syömään vähän banaaniakin :)

Tänään tulee mun isukki aamukaffelle. On iltavuorossa tän viikon ja satun nyt olemaan itse kotona tän päivän, huomisenkin vielä, eihän kuumeinen lapsi nyt päiväkotiin voi mennä! Ja vaikka voisi niin en veisi... No ehdimpä tekemään rauhassa kotihommia jos masu antaa myöden. Eilinen kiputila ei toivottavasti uusi!!!! Mieskin oli huolissaan illalla... Sanoin, etten aikaile turhia, mutta liikkeitä on tuntunut niin en huolestu sillä tavalla ja mitään vuotoa *kop kop* ei ole. Hmm, voisinkin leipoa sämppäriä isukille kaffen kanssa :)

Mulla on kalakeittoainekset odottamassa, taidan kohtapuolin jo laittaa kiehumaan niin on sitten valmiina kun Innalle toivonmukaan maistuu. Tai no jos vähän vielä odottelis, katsoin just kelloa ja se onkin vasta 7:13 :D

Jeps, mut mä meen nyt Innan kanssa taustalle. Pikkuinen huhuilee äitiä... <3

Mukavaa päivää kaikille!!!

-PippuriMamma & " MatiasMatilda" 20+2 & Pikku Innukka joka on kuumeessa ja pärskii

PIPPURIMAMMALLE erityisen aurinkoista päivää, toivottavasti ketutus menee ohitse. :)

APINAEMO: Täällä myös peukut pystyssä jännitän sun kanssa, toivotaan että kaikki kunnossa ja tulokset tulee mahd pian.

TYPYKKÄ kertoi että pihalla mammat jo tietävät uudesta tulokkaasta. Itse yritän vielä visusti piilotella masua takin alla, ettei naapurin ihanat mutta sitäkin uteliaammat mummot saisi torikokousta pystyyn tästä aiheesta. :)

LEVINIA kyseli kirjoittelusta. Mä kirjoittelen yahoossa sekä esikoisen omalle suljetulle listalle että sitten myös tälle meidän syyssissien yahoo-listalle.

Ja voi vitsi, oikein tuli hyvä mieli kun luin COLATOFFEEN viikonlopusta. :) Voin uskoa että oli ihanaa viettää aikaa miehen kanssa. Ja hei, mistä päin teillä on se tontti " varattuna" ? Kuka niitä myy siis? Ei sieltä olis mahdollista hakea meidänkin? ;)

Tässäköhän oli kaikki kommentoitavat... Omassa navassa kaikki kunnossa. Mies on tän viikon lomalla ja mä pääsen pitkästä aikaa kampaajalle iltapäivällä!!! Ihanaa!! Nytkin mies on tytön kanssa ulkona leikkimässä ja mä saan tehdä ruokaakin ihan rauhassa. Ihan luksusta: :) Mulla on rakenneultra vasta ensi viikolla, joten joudun vielä hetken odottelemaan.

MAITOHAMSTERILLE ja muillekin, jotka odottavat piakkoin rakenneultraa, hauskoja vauvatapaamisia! :)

Nyt vuoro muille, heippis!

Minzy ja masuvauva tasan 18 vko

Minä kun meinasin tulla nopeasti lukemaan alkuviikon jutustelut ja sit olikin tällänen pino vastassa, positiivinen yllätys :)

Oi, olipa ihana lukea [b]Colatoffeen[/b] romanttisesta viikonlopusta! Näin (jo) perheellisenä sitä pääsee vain haaveilemaan tuollaisista hetkistä ;) Eli kateudesta vihreänä tämä tyttö. Onnittelut myös naimisiinmeno päätöksestä! Meilläkin ollut pienenä haaveena häät 2008.

Jokohan [b]PippuriMamman[/b] pikkuinen Inna olisi paranemaan päin?! Kauhian korkea kuume toisella :( Toivottavasti ei mene korviin tai tule muutakaan " ylimääräistä" . Paranemisia.

[b]Apinaemolle[/b] jaksuja odotteluun, toivottavasti saatte pian toivottuja uutisia! Mukana eletään ihan varmasti..

[b]EnnustajaEllistä[/b] tulikin mieleen - Laitoin sinne joskus 2005 postia menemään ja samoin sille MadamMammalle. Aika hassu sattuma että molemmat veikkasivat poikaa syntyväksi syyskuussa 2006, eli vuodella heitti ajan suhteen. Meillä kun oli sitä yritystäkin takana about 2 vuotta, niin aikamoinen sattuma että näinkin yhteen meni " ennustus ja todellisuus" ... ;)

[b]Raudasta[/b] - Mulla on ollut alkuraskaudessa tosi pahaa ummetusta, sillon täällä ihmettelinkin tosi pahoja vatsakipuja, jotka sitten hetken päästä osottautui juuri ummetukseksi. Alottelin hetki sen jälkeen Obsidanit ja ummetus ei onneksi ole ainakaan pahentunut. Että mulla toimii ihan hyvin Obsidan. Viimeks sanoi neuvolassa että voisin ottaa silloin tällöin kahtakin tablettia/pv, jos vatsa kestää (vielä en oo ottanut ummetuksen pelossa).. Tytöltä aikanaan aloittelin Retaferilla rautakuurin ja siitä meni maha sekasin!

Galluppia oli ainakin nettailu-kirjoittelusta. Mä kirjottelen vaan täällä. Kaksplussalla käyn kurkkimassa äärimmäisen tylsinä hetkinä ja joskus Liberolla. Täällä Vauva-lehdellä siis enimmäkseen sivistän itseäni :P

[b]Vauvantarvikkeista[/b] - No, eilen Ikeaan lähdettiin tarkoituksena ostaa vauvalle pinnasänky sekä lipasto vaatteille ja molemmat on nyt hommattuna. Unisex vauvanvaatteita oon harrastus mielessä keräillyt jokusen vuoden ja niitähän löytyykin ihan sopiva määrä (siskolla nyt lainassa). Ja siskon kanssa ostettiin yhteinen sitteri, kun hänelle oli syntymässä vauva. Vielä puuttu se tärkein, vaunut ja jotain pientä, ammetta jne.

Ja tännehän kuuluukin ihan leppoisaa arki elämää. Pikku hiljaa on tottunut taas siihen että mieskin on paikalla (kun sieltä intistä pääsi pois). Aika ihanaa oikeastaan, kun ollaan nyt virallisesti perhe, ihan oikeesti - nyt eletään sitä ihan oikeaa arkea yhdessä! Nautin täysin rinnoin, kun ei tarvii enää olla se ainoa jaksava aikuinen täällä - ei tarvitse joka päivä tehdä edes ruokaa, luksusta :D

Ikeassa kulutettiin kolmistaan eilinen päivä. Täältä Keski-Suomesta kun sinne lähtee, saa tosiaan varata vähän enemmän aikaa ;) Tyttö onneks viihtyi yksinään takapenkillä suurempia kitisemättä, ei edes nukkunut. Ihan isäni Sprinterillä piti lähteä ostoksille, kun tarkotuksena oli ostaa pinnasängyt, lipastot ja tytöllekkin uusi sänky + kaikki muu!! Ihana reissu oli, ihanaa oli käydä yhdessä " reissussa" - otettiin siis ilo irti siitäkin yhteisestä ajasta :) Rahaa paloi ja nyt saakin miettiä riittääkö makarooni kuinka pitkäks aikaa ;D No saatiin mitä haettiin. (ja kyllä sitä ruokaakin vielä pikkasen on kaapeissa)

Varmaan on tuhat ja sata kirjotusvirhettä, kun niin vauhilla yritän kirjoittaa ja samalla hoputan tyttöä iltapuuhiin. Unten maille sais jo tie käydä! Mies lähti just yövuoroon töihin..

Niin ja masukkakin voi ihan pulleasti :) Vielä sain normaali farkut eilen Ikeaa varten ängettyä jalkaan :O Ponnareilla viritin napinlävet ja leveä vyö päälle, niin kukaan ei huomaa mitään :P Pikkasen meinas vaan ahistaa istua ne jalassa about 3 tuntia suuntaansa autossa..!! Enää en farkkuja taida laittaa jalkaani, vaikka niitä mammahousujakin kaipais enemmän kuin yhdet. Kuutti on vilkas masussa, liikkeet näkyy ihan näkyvästi masun läpi, kun makoilee paikallaan - ihanan näköistä :)

Mutta nyt koisimaan, Öitä! Dumle rv 17+5

Huldiolle nopeasti raudasta. Mun neuvolantäti sanoi, että Matrifolin (menikö oikein?) olis erittäin vatsaystävällinen just ton ummetuksen suhteen. Itse syön edellisesttä raskaudesta jääneitä Obsidaneja, joiden joku kertoi mulle aiemmin olevan hyviä, mutta mulla ainakaan ei vatsa pelaa yhtä hyvin kun ennen. Osittain tietty johtuu raskaudestakin, eikä siis mitään ummetusta oo mulla aiheuttanut. Mulla loppuu noi Obsidanit ihan just, ja ajattelin testata tota Matrifolinia sen jälkeen.

Colatoffee, kerro joo ihmeessä sitten lisää kun teidän projekti etenee tai saat tietää enemmän tonttiasioista. Haaveillaan ja suunnitellaan kovasti omaa rakennusprojektia, joten kiinnostaa todella paljon kuulla myös muiden rakennusasioista. :)

Minzy

Pippurimamma: Onpas tyttelillä paljon kuumetta! Toivottavasti pikkuneiti paranee pian ja äiti ja muu perhe säilyvät tartunnatta!

Mulla on jotenkin niin kauhean seesteinen olo.. En tiedä mistä johtuu mutta on kuin asiat olis just niinkun pitää. No, niin ne toki onkin ja varmaan se alkuraskauden kammottava olo ja väsymys vielä lisäävät tätä virkeän immeisen onnentunnetta. Pariin kuukauteen kun mikään ei tuntunut yhtään miltään!

Mä säikähdin eilen ihan hirveästi!! Just ennen töistä lähtöä kävin pisulla ja kun olin vetämässä huomasin että paperit on verisiä.. Kiva kivakiva! Meinasin saada sydärin, mutta ilmeisesti se veri ei sitten todellakaan tullut musta.. Tais käydä niin että mun työkaveri on unohtanu vetää enkä mäkään sinne hemmetin pönttöön kurkkinut kun lirille menin. Yksi meidän leideistä nimittäin viel kauniisti päivällä ilmaisi asian että perse vuotaa.. =D

En mä ainakaan itsestäni saanut pisaran pisaraa verta pyyhittyä joten eiköhän siinä sit tosiaan käynyt niinkuin oletin.. =D

Mies meinasi tietenkin silti saada sätkyt! Sen mielestä tietenkin se veri tuli musta ja vaikken tosiaan pisaraakaan saanut paperiin niin ei se ole mikään selitys sen mielestä.

Ei olis pitäny kertoakkaan, mutta kun olin toipunut pelästyksestä se juttu oli mun mielestäni jo aikas huvittava. Semmoista sattuu!

No niin, nyt äkkiä töiden pariin. Tällä viikolla on OmaKoti messut Helsingissä joten torstai ja perjantai menevätkin jo siellä ja huomisestakin suurin osa päivää kun pitää osastot (siis koti ja mökki puolelle) kootakin.

Kivaa tiistaipäivää kaikille!

Colis ja Joululahja K-P 17+5

Jaksuja Levinialle... Itselleni ainakin olisi niin kovin vaikeaa olla " rauhallisesti" paikoillaan.. Olen kova touhuilemaan kaikenlaista.. Vaan kyllä sitä vauvan vuoksi tekisi mitä vaan..

Meillä oli täällä äsken sadekuuro, joka ajoi mut paha hommista sisään.. Nyt tuntuu taas kirkastuvan..

Nyt on paha olo.. Innostuin sitten syömään turkinpippureita useamman, alkoi ihan oksettamaan.. Voi näitä himoja!

Pippurimammalle ja hänen sairastelevalle lapselle myös terkut, koittakaahan parantua!

Miten alkoikin väsyttämään.. Pitäisiköhän ottaa vapaa päivän kunniaksi pienet aamupäivä unet?

Colatoffeelle onnittelut avioitumispäätöksestä! :)

Meillä oli pienet häät (yht. n. 20 hlöä) ja kaikki kehuivat tunnelmaa tiiviiksi ja lämpimäksi. Ei sen kummempaa juhlaa ollut, vihkiminen ja sitten illallinen. Oli kyllä mielestäni oikein mukavaa. Meistä ei kummastakaan tuntunut omalta isojen juhlien järkkääminen, ja oikea se päätös olikin.

Enemmän kavereita kutsuttiin sitten " juhannusbileisiin + naimisiinmenon juhlistamiseen" , siellä olikin sitten yli 30 tyyppiä ja meno boolin voimasta ylimmillään! :) Oli kyllä ratkiriemukasta, saunottiin ja soitettiin suomipoppia, ei tarvinnut täristen jännittää kahvikuppien ja hääkakun vieressä...

Huomenissa sitten eka availeekin pinoa PE-SU; jookosta?

Tanne ei sen kummempia, mies eilen olis vakisin halunnu 4D ultraan, pistin viela hanttiin etta muutaman viikon kasvaisi, heh, joskus nainkin pain! Eikos se rv 21-23 ole suositusaika?

Tanaan ei mitaan kummempia ohjelmia, kauppaan taytyy ehtia, kaapit loistaa tyhjyyttaan. Se on alkuillan hommia sitten kun mies raahautuu toista ensin kotio.

Keittioonkin pitais pikkuhiljaa menna, lasagnea aattelin taks paivaks akkia vasata, siita kaikki likat tykkaa.

Voikaahan hyvin jatkossakin ja vaunun ostajalle onnea! Ma jatan kaikki nuo isommat ostokset vasta tuonne elokuun aleisiin...

-levinia ja Hope rv 18+5-

Kah...huomaan, että hiljaista on ollut sitten puoli kahdentoista jälkeen. Missä lie Syyssissejä on pidetty pimennossa saitilta? Mulla vapaa päivä ja tuossa päivällä riitti kovasti kotihommia ja nyt juuri palasin viemästä vanhinta tytärtäni treeneihin. Harrastaa kilpavoimistelua ja kuskaamista riittää viidelle päivälle viikossa. Nuorempi ratsastaa, mutta käy sentään talleilla vähän harvemmin. Kiva nähdä mitä tämä kolmas sitten joskus haluaa alkaa harrastamaan...?

Niin, niistä vauvantarvikkeista, vaunuista ja rattaista.

Olen todella suurella mielenkiinnolla seurannut teidän keskustelua mm. rattaista, koska mulla ei ole aavistustakaan enää siitä mitkä on ns. hyviä, luotettavia ja suosittuja merkkejä tänä päivänä. Meillä aikoinaan, silloin 90-luvun puolessa välissä molemmat tyttäret köllötteli Oran vaunuissa sen ihan vauva-ajan. Täytyy sanoa, että ne Oran vaunut eivät olleet ne kaikkein kauneimmat, mutta sitäkin tilavammat ja käytännölliset säässä kuin säässä työnnellä. Kauppakassit mahtui tilavaan tavarakoriin helposti. Aika pian sitten hommattiin Peg Perogon Plikot, matkarattaat ja ne osottautuivat kyllä ihan super hyväksi ostokseksi, olivat meillä käytössä todella pitkään. No, tänä päivänä noista kummastakaan ei ole enää tietoa. Nimittäin meidän lapsiluku kun piti jo olla täynnä niin hankiuduttiin eroon kaikista. Oikeastaan hyvä niin, koska en todennäköisesti kuitenkaan enää olisi niitä huolinut meille. Kiva taas katella ja ostaa " uutta" tai pikemminkin käytettyä uutta. Meillä on siinä mielessä hyvä tuuri käynyt, että mieheni setä sai pari vuotta sitten pojan, jolle ostettiin kaikki uutena. Nyt eivät kuitenkaan aio enää lapsia tehdä ja ovat meille sitten tarjonneet ostettavaksi taaperon vauvatarvikkeet lastenvaunuista ja pinnasängystä lähtien. Joitakin hankintoja on tullut tehty itsekin, lähinnä pienessä mittakaavassa joitakin vaatteita, bodeja ja puoli potkiksia, joitain söpöjä gollagehousuja ja sellasta unisex kamaa.

Painosta: Mulla on tullut jotain 4-5 kiloa tämän raskauden aikana. Olen aika huolettomasti syöpötellyt kaikkea mahdollista ja varmaan vähän liikaa herkkuja. Kumma kyllä en siitä hirveästi huonoa omaatuntoa ole potenut. Katsotaan nyt, antaako neuvolatäti mulle seuraavalla kerralla kovasti noottia, kuten jolle kulle oli täällä tapahtunut.

Obsidanista sen verran, että mulla se on toiminut erittäin hyvin, mitään ummetusta ei ole tullut ja vointi on muutenkin selvästi piristymässä. lisäksi syön Multi-Tabsin raskaus monivitamiineja.

Lomasta kanssa muutama sana. Mulla on semmonen edessä kahden viikon päästä kestäen noin 12 päivää. Tuskin maltan odottaa. Sen jälkeen reilu kuukausi töitä ja kesäloma ja äippäloma heti sen perään. Motivaatio on aika heikolla kantimella, ehkä se loma auttaa siihen. Tekisi jo mieli kovasti pois töistä itseäni ja puutarhaani hoitamaan potilaitten sijasta. Onneksi sentään yövuoroja en enää tee!

Mun piti kommentoida moneen muuhunkin asiaan, mutta nyt ei tule enempää mieleen.

Palataan asiaan taas myöhemmin!

Voikaahan paksusti Sissit!

Terkuin Haikarapolska 20+2

Taas ' paussilla' kotihommien lomitse, joten hetken istuskelen... jotain hyotyakin tasta valuttelemisesta, saa pitaa taukoja yhtamittaan.

Pippurimammalle taaltakin voimia ja lepailyja lapsen kanssa! Myonnetaan etta kayn joskus silloin talloin tuolla toisella lehdella lukemassa pippurimamman juttuja, heh vakoilija, ei vaan kun taalla oli hiljaisempaa ja itella olis ollu puheripuli; en sitten kuitenkaan rekisteroityny...

G:Kirjoitteletteko muut jonnekin muuallekin? Ma oon Tekayn sivuilla myos, mutta siella on suljettuna nuo keskustelut. Ja meilla on suljettuna piirina suurperhekuumeilijoilla yahoo-ryhma...

Omaa napaa sen verran etta olo on ihan pullea, heh, ja hyva jollei naita valumisia lasketa!

+4 nayttaa vaaka, joten ihan okei mennaan viela kun puolvalikin pian lahestyy...

Voikaahan hyvin kaikki ja nauttikaa ilmoista!

- levinia ja Hope rv 18+2-

PippuriMammalle jaksuja sairastelevan lapsen kanssa, hyvä, että saitte lääkäriajan. Ja ottakaahan rennosti kotona.

Ja Apinaemolle, toivotaan, että tulokset jo tulisivat ja ennenkaikkea että tulokset olisivat positiivisia.

Viikonloppu meni taas hurahtaen, ihana ilma oli ja pihalla touhuttiin. Pojalle pitäisi hiekkalaatikkoa ruveta hommaamaan ja sen lisäksi terassia rakentamaan. Hommia siis omakotitalossa riittää aina. Sisällä ikkunat suorastaan huutavat pesijää..hyvä kun läpi näkee. Mies vaan totesi eilen kun tuskailin kaikkien tekemättömien töiden kanssa, että eipä ole helppoa ura- ja kotiäidin töiden yhdistäminen kun tavoitteet on niin korkealla molemmissa. Itse en noista tavoitteista ole ihan samaa mieltä, välttämättömät yritän saada jotenkin kunnialla hoidettua, kotona varsinkin.

Kyllä jo odotan, että saisin kotiin jäädä. Ehtisi edes jotain tehdä sielläkin.

Rattaista täällä keskusteltiin edelleen. Mä mietin vieläkin niiden kaksostenrattaiden tarvetta, poika on syksyllä 2v3kk ja on kyllä sellainen vipeltäjä, että voisi olla tarpeen saada hänet sidottua joskus rattaisiin.. tällä hetkellä ainakin tuntuu siltä, ettei seisomalaudalla pysyisi jos sille päälle sattuu.. Saas nähdä mihin päädytään.

Omassa navassa ei sen kummempaa, kasvaa ja voi hyvin. Puoliväli ylitettiin lauantaina, jihuu..

Mukavaa viikkoa, nauttikaa auringosta niin kauan kun sitä riittää..

Jondeliini ja pikkuinen 20+2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat